Αυτοφροντίδα

Συναισθηματική ευαισθησία: Όταν ενεργοποιείται, αλλάζει τη ζωή σου

Συναισθηματική ευαισθησία: Όταν ενεργοποιείται, αλλάζει τη ζωή σου

Συναισθηματική ευαισθησία: Όταν ενεργοποιείται αλλάζει τη ζωή σου. Η εξερεύνηση, η ενδοσκόπηση και η βαθιά σύνδεση μας βοηθούν να δημιουργήσουμε διαρκείς αλλαγές. Χάρη στη συνείδηση είμαστε σε θέση να δώσουμε ενεργή προσοχή στην παρούσα στιγμή χωρίς να κρίνουμε.

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η προσοχή έχει ως στόχο να αυξήσει τη συνείδησή μας για να επιτύχει μια αλλαγή στη στάση, την προοπτική και τη ζωή. Δεν μας λένε να ερωτευτούμε τη ζωή, αλλά να την αποδεχτούμε και να την βιώσουμε. Πρόκειται για μια νέα προσέγγιση, επειδή σχεδόν όλοι οι δυτικοί μας κλάδοι υγείας έχουν ως στόχο την εξάλειψη των συμπτωμάτων, την ανακούφιση από την ταλαιπωρία, την καταστροφή του χάους και την ανάγκη για « κανονικότητα ».

Νευρολογικές αλλαγές μετά την προαγωγή της προσοχής συμβαίνουν σε περιοχές που σχετίζονται με τη μάθηση και τη μνήμη, οι οποίες διευρύνονται. Συγκεκριμένα, η αμυγδαλή ενισχύεται και θυμηθείτε ότι αυτός είναι ο φρουρός των συναισθημάτων μας, καθώς είναι υπεύθυνη για την αντίδραση στις απειλές και την προειδοποίηση του υπόλοιπου εγκεφάλου μας. Αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να  σταματήσει να είσαι σε ύπνωση και να αφυπνιστείς. Χωρίς να κάνεις τίποτα ή να προσπαθήσεις να αλλάξεις, απλά διαλογισμός και συνειδητοποίηση (κάτι που αναμφίβολα απαιτεί πολλή πειθαρχία). Έτσι, για παράδειγμα, εάν αγκαλιάσουμε αρνητικές σκέψεις που κάνουμε  θα εισέλθουμε σε μια βλαβερή σπείρα, και θα τις εμποδίσουμε να συνεχίσουν να αναπαράγονται. Είναι προφανές ότι δεν είναι όλα όμορφα στη ζωή, απλά πρέπει να αυξήσουμε την ευαισθητοποίησή μας για να σταματήσουμε να τα ταΐζουμε.

Επειδή το αποσπάσιμο μυαλό είναι ένα δυστυχισμένο μυαλό μόνο εάν συνειδητοποιήσουμε και συνδυάσουμε τα πάντα σε ένα, θα επιτύχουμε υγεία, ευεξία και σοφία. «η καλλιέργεια της προσοχής είναι μια ριζική πράξη λογικής, αγάπης και συμπόνιας για τον εαυτό σας».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Αυτοφροντίδα και συναισθηματική αναγέννηση

Προστατέψτε τον εαυτό σου και την ηρεμία σου από κακές ειδήσεις

Σκέφτεσαι να καπνίσεις... πήγαινε για τρέξιμο

Μικρά μυστικά για να φροντίσεις τον εαυτό σου

Η επιστημονική εξήγηση για την αγάπη μας στη θάλασσα

Η επιστήμη πίσω από τη φράση "Η θάλασσα με κάνει χαρούμενο". Όλοι οι λάτρεις συμφωνούν ότι η παραλία είναι το "ευτυχισμένο" μέρος τους. Τα μάτια μας λάμπουν όταν σκεφτόμαστε την επόμενη επίσκεψή μας εκεί και για τους περισσότερους, το να είμαστε μακριά από την καθημερινή ρουτίνα μας είναι λόγος για να πάμε στην παραλία. Τι ακριβώς είναι αυτό με την παραλία που μας κάνει ευτυχισμένους; Γιατί στρεφόμαστε στο νερό για μια αίσθηση ηρεμίας και διαύγεια;

Πιθανές αιτίες που αισθάνεσαι μόνιμη κόπωση

Αισθάνομαι κουρασμένη: Γιατί νιώθεις αυτή την κατάπτωση . "Γιατί είμαι τόσο κουρασμένη;" είναι μια ερώτηση που οι άνθρωποι αναρωτιούνται αρκετά συχνά. Όλοι κουράζονται κάποια στιγμή, ιδιαίτερα μετά από μια ασθένεια, μια μακρά νύχτα με ένα άρρωστο παιδί ή μια πολυάσχολη εβδομάδα στη δουλειά. Ωστόσο, όταν η κούραση είναι επίμονη, όταν νιώθεις κουρασμένος μόλις ξυπνήσεις το πρωί ή όταν ο ύπνος δεν φαίνεται να βοηθάει, όσο και αν ξεκουράζεσαι—μπορεί συχνά να υποδεικνύει ένα βαθύτερο, υποκείμενο πρόβλημα.

Κάντε τον χρόνο να δουλεύει υπέρ σας

Αλλά μία προσέγγιση που γίνεται ολοένα και πιο διαδεδομένη αντιπροσωπεύεται από το μότο «δουλεύω εξυπνότερα, όχι σκληρότερα». Η σωστή διαχείριση του χρόνου δεν είναι η ολοκλήρωση πολλών εργασιών μέσα σε μια μέρα• είναι η απλοποίηση της καθημερινότητας και η ανακούφιση από το στρες.

Εξάσκησε και εσύ την αυτοσυμπόνια σου... Δες εδώ πώς

Αυτοσυμπόνια: Πώς να την εξασκήσεις. Τιμωρείς πάντα τον εαυτό σου για τα λάθη σου; Όλοι κάνουν λάθη αλλά αντί να είσαστε σκληροί για τον εαυτό σας, προσπαθήστε να αποδεχτείτε ότι δεν είστε τέλειοι και να είστε ευγενικοί με τον εσάς. Αν αυτό είναι κάτι που κάνετε τακτικά, τότε γράψτε μια σημείωση που ενθαρρύνει την αυτοσυμπόνια.

Φρόντισε τον οργανισμό σου και το δέρμα σου μέσω τον προβιοτικών

Προβιοτικά υγεία: Σε ποιες περιπτώσεις θα σε βοηθήσουν.  'Ενα από τα πιο πολυσυζητημένα οφέλη είναι η καλύτερη πέψη, ειδικά σε αυτούς τους αβέβαιους καιρούς με επιπλέον προκλήσεις όπως η δυσκοιλιότητα καραντίνας και τα στομαχικά προβλήματα λόγω άγχους.  Επίσης, προσφέρουν πραγματικά μια σειρά απίστευτων πλεονεκτημάτων, εκτός από το να βοηθούν την πέψη και το αίμα.

Η επικοινωνία μέσω σόσιαλ και οι παρανοήσεις

Διαχείριση κοινωνικών μέσων: Αξιοποίησε την αρχή του Hanlon. Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν φέρει επανάσταση στον τρόπο που επικοινωνούμε. Πριν από χρόνια, ήταν αδιανόητο να μιλήσουμε με τους φίλους μας σχεδόν σε πραγματικό χρόνο όταν δεν ήμασταν μαζί τους. Τώρα χρειαζόμαστε μόνο σύνδεση στο διαδίκτυο και ένα από τα πολλά κοινωνικά δίκτυα στα οποία είμαστε συνδεδεμένοι.

Βασικές αρχές του Laziness Lie και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας

Laziness Lie: Βασικές αρχές και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας. Η παραγωγικότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να μετρήσουμε την αξία μας. Τα ψυχολογικά θεμέλια του "ψέματα οκνηρίας" και το πόσο μεγαλύτερες εργάσιμες ημέρες, υπερφόρτωση πληροφοριών και μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αυξήσει την πίεση να κάνουν συνεχώς και να είναι "περισσότερα".