Αυτοφροντίδα

Self care: Γιατί χρειάζεστε αυτοφροντίδα το φθινόπωρο;

Self care: Γιατί χρειάζεστε αυτοφροντίδα το φθινόπωρο;

Self care: Οι ραγδαίες και συνεχείς αλλαγές του φθινοπώρου καθιστούν εύκολη την εμπειρία της επαγγελματικής εξουθένωσης, της εποχικής κατάθλιψης ή ακόμα και του ακραίου γενικού άγχους.

Το φθινόπωρο είναι μια εποχή συνεχών αλλαγών. Τα πράσινα φύλλα μετατρέπονται σιγά σιγά σε ένα πλήθος από κόκκινες και πορτοκαλί αποχρώσεις. Ο καιρός αρχίζει να γίνεται πιο κρύος, ο αέρας γίνεται ελαφρώς δυνατός και ο ήλιος δύει νωρίτερα. Μαζί με αυτές τις εποχιακές αλλαγές, μπορεί να αντιμετωπίσετε προσωπικές αλλαγές στη ζωή σας, όπως ένα πιο εκτεταμένο πρόγραμμα εργασίας, περισσότερες οικονομικές ευθύνες και διαφορές στη σωματική και ψυχική σας υγεία. Αυτές οι συνεχείς εξελίξεις καθιστούν εύκολη την εμπειρία της επαγγελματικής εξουθένωσης, της εποχικής κατάθλιψης ή ακόμα και του ακραίου γενικού άγχους.

Εκεί έρχεται κάποια πτώση της αυτοφροντίδας. Η αυτοφροντίδα βοηθά στον μετριασμό των αρνητικών επιπτώσεων του στρες, της ασθένειας και της κατάθλιψης. Η πρακτική της αυτοφροντίδας μπορεί να σας βοηθήσει να εκτιμήσετε την ομορφιά της εποχής του φθινοπώρου. Ακολουθούν πέντε τρόποι για να ανανεώσετε τη ρουτίνα αυτοεξυπηρέτησης του φθινοπώρου.

Ξεκινήστε ένα ημερολόγιο ευγνωμοσύνης

Το φθινόπωρο είναι μια εποχή για να γιορτάσουμε την αλλαγή και ο σωματικός και ψυχικός μας εαυτός καταγράφει αυτές τις αλλαγές, γεγονός που μας κάνει να στοχαζόμαστε περισσότερο καθώς πλησιάζει η Ημέρα των Ευχαριστιών. Η φθινοπωρινή σεζόν παρέχει επίσης την τέλεια ευκαιρία για να σκεφτείτε τις προθέσεις, τους στόχους και τις αποφάσεις που θέλετε να επιδιώξετε τη νέα χρονιά. Η άσκηση της ευγνωμοσύνης είναι απαραίτητη για να ζήσετε έναν πιο ευτυχισμένο και υγιεινό τρόπο ζωής. Το να μάθετε να εκτιμάτε τα πιο δευτερεύοντα πράγματα στη ζωή θα σας βοηθήσει να σκέφτεστε πιο θετικά, να καλλιεργήσετε μια αισιόδοξη νοοτροπία και να είστε πιο παρουσιαστικοί.

Αναπτύξτε μια ρουτίνα περιποίησης δέρματος

Το έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν. Το πώς φροντίζετε σωματικά τον εαυτό σας επηρεάζει το πώς αισθάνεστε και συμπεριφέρεστε προς τον εαυτό σας. Πολλοί γκουρού ομορφιάς λένε ότι η περιποίηση της επιδερμίδας είναι αυτοφροντίδα. Καθώς ο καιρός γίνεται πιο κρύος, είναι απαραίτητο να αναθεωρήσετε την τρέχουσα ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας σας και να την προσαρμόσετε. Για παράδειγμα, αντί να χρησιμοποιείτε μια ελαφριά ενυδατική κρέμα, θα πρέπει να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε μια πιο βαριά για να μην ραγίσει ή στεγνώσει το δέρμα σας. Πριν αγοράσετε οτιδήποτε νέο, θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον δερματολόγο σας για συμβουλές σχετικά με το πώς να φροντίσετε τον τύπο του δέρματός σας.

Εδώ είναι μερικά φθινοπωρινά προϊόντα περιποίησης που πρέπει να εφοδιαστείτε

  • Ενυδατική κρέμα
  • Απολέπιση
  • Προϊόντα βιταμίνης C
  • Κρέμες χεριών και ποδιών
  • Έλαια προσώπου

Φρεσκάρετε τη φθινοπωρινή σας ρουτίνα αυτοφροντίδας

Μπορείτε να κάνετε πολλά πράγματα για να αναβαθμίσετε τη ρουτίνα αυτοεξυπηρέτησής σας αυτό το φθινόπωρο. Εδώ είναι 5 τρόποι με τους οποίους μπορείτε να φρεσκάρετε τη ρουτίνα αυτοεξυπηρέτησης του φθινοπώρου. Η σεζόν του Φθινοπώρου έρχεται με πολυάσχολα προγράμματα, πιο κρύο καιρό, μικρότερες ημέρες, συναρπαστικές διακοπές και πολλές ευκαιρίες για να ανανεώσετε τη ρουτίνα αυτοεξυπηρέτησής σας. Πριν το καταλάβετε, η περίοδος των γιορτών θα είναι εδώ και μπείτε σε άλλη μια συναρπαστική νέα χρονιά.

Πολλοί άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου, χρησιμοποιούν την εποχή του φθινοπώρου ως χρόνο προβληματισμού, ασκώντας πρόσθετη ευγνωμοσύνη και καθορισμό στόχων για τη νέα χρονιά. Ωστόσο, το φθινόπωρο παρέχει επίσης μια μοναδική ευκαιρία να ανανεώσετε τη ρουτίνα αυτοεξυπηρέτησής σας με κάτι πιο εποχιακό. Μαζί με αυτές τις εποχιακές αλλαγές, μπορεί να αντιμετωπίσετε προσωπικές αλλαγές στη ζωή σας, όπως ένα πιο εκτεταμένο πρόγραμμα εργασίας, περισσότερες οικονομικές ευθύνες και διαφορές στη σωματική και ψυχική σας υγεία.

Αυτές οι συνεχείς εξελίξεις καθιστούν εύκολη την εμπειρία της επαγγελματικής εξουθένωσης, της εποχικής κατάθλιψης ή ακόμα και του ακραίου γενικού άγχους. Εκεί έρχεται κάποια πτώση της αυτοφροντίδας. Η αυτοφροντίδα βοηθά στον μετριασμό των αρνητικών επιπτώσεων του στρες, της ασθένειας και της κατάθλιψης. Η πρακτική της αυτοφροντίδας μπορεί να σας βοηθήσει να εκτιμήσετε την ομορφιά της εποχής του φθινοπώρου. Με αυτά τα λόγια, ακολουθούν πέντε τρόποι για να ανανεώσετε τη ρουτίνα αυτοεξυπηρέτησης του φθινοπώρου.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Υπάρχει πραγματική δύναμη πίσω από τη θετική σκέψη

15 πράξεις αυτοφροντίδας που πρέπει να δοκιμάσετε αυτό το Σαββατοκύριακο

Πώς θα ισορροπήσετε τη ζωή σας μεταξύ προσωπικής ζωής και εργασίας;

Μάθετε πώς να φροντίσετε την φωνή σας ως δάσκαλος

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Συμβουλές αυτοφροντίδας μετά τον χωρισμό

Χωρισμός: Η εξάσκηση της αυτοφροντίδας μετά από έναν χωρισμό είναι απαραίτητη για τη θεραπεία, την ανακάλυψη του εαυτού και, τελικά, για να προχωρήσουμε με ανανεωμένη δύναμη και ανθεκτικότητα.

Tips για την αντιμετώπιση του hangover

Hangover: Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, μπορείτε να φροντίσετε αποτελεσματικά τον εαυτό σας μετά από ένα hangover και να υποστηρίξετε τις φυσικές διαδικασίες επούλωσης του σώματός σας.

Προφυλάξεις για τον πόνο του νεύρου ισχιαλγίας στην εγκυμοσύνη

Εγκυμοσύνη ισχιαλγία: Το κλασικό ενδεικτικό σύμπτωμα της ισχιαλγίας είναι ο ακτινοβολούμενος πόνος που ξεκινά από το κάτω μέρος της πλάτης, τους γοφούς ή τους γλουτούς και πέφτει στους μηρούς, φτάνοντας μέχρι τα πόδια και τα δάχτυλα των ποδιών. 

Ποια είναι η ιδανική διάρκεια προπόνησης;

Άσκηση: Μην ψάχνεις για την τέλεια διάρκεια αλλά βρες το δικό σου ρυθμό, προσαρμόσου το πρόγραμμα στα μέτρα σου και κάνε τη γυμναστική ευχάριστο κομμάτι της καθημερινότητάς σου. Καλή προπόνηση!

Λόγοι για τους οποίους η προπόνηση Hollow Hold είναι η καλύτερη για τον κορμό σας

Hollow Hold: Ενώ όλες αυτές οι ασκήσεις που σας βοηθούν να αποκτήσετε μια καλή σωματική διάπλαση έχουν κάποιο ρόλο και στους μύες του πυρήνα σας, δεν είναι ακόμα το θεμέλιο ενός δυνατού και υγιούς σώματος.