Αυτοφροντίδα

Self care: Γιατί η αυτοφροντίδα είναι σημαντική για την υγεία σας

Self care: Γιατί η αυτοφροντίδα είναι σημαντική για την υγεία σας

Self care: Η ανάπτυξη μιας ρουτίνας αυτοφροντίδας μπορεί να πάρει χρόνο σε ορισμένες περιπτώσεις, ειδικά εάν προσπαθείτε να συνηθίσετε σε νέες συνήθειες. Προσπαθήστε να μην αισθάνεστε πίεση για να ανταποκριθείτε σε μια συγκεκριμένη προσδοκία ή προθεσμία.

Ο Σεπτέμβριος είναι μήνας ευαισθητοποίησης για την αυτοφροντίδα. Και αν δεν είχατε ποτέ μια ρουτίνα αυτοφροντίδας, ίσως είναι η ώρα να ξεκινήσετε. Μπορεί να είναι ευεργετικό τόσο για τη σωματική όσο και για την ψυχική σας υγεία. “Η αυτοφροντίδα είναι οτιδήποτε κάνουμε εσκεμμένα ή αποφεύγουμε να κάνουμε έχοντας κατά νου τη δική μας ευημερία, οτιδήποτε προάγει τη δική μας σωματική, συναισθηματική, ψυχολογική ή πνευματική ευημερία. Δεν χρειάζεται να είναι πραγματικά πιο περίπλοκο από αυτό”, εξήγησε ο Matthew Sacco, PsyD, ψυχολόγος για την Cleveland Clinic.

Ο Δρ Sacco είπε ότι η αυτοφροντίδα πρέπει να είναι σκόπιμη, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να φροντίσετε να αφιερώσετε χρόνο στην κανονική σας ρουτίνα. Επίσης δεν χρειάζεται να είναι κάτι απαιτητικό ή ακριβό. Είπε ότι αυτό που έχει σημασία είναι ότι σε κάνει να νιώθεις καλά ή χαλαρά. Μερικά παραδείγματα περιλαμβάνουν μια βόλτα έξω αν απολαμβάνετε τη φύση, να κάνετε ένα αφρόλουτρο, να γράφετε περιοδικά, να συναναστρέφεστε με φίλους ή να διαλογίζεστε.

Μπορεί επίσης να είναι κάτι σωματικό, όπως η γυμναστική ή η υγιεινή διατροφή. Είπε ότι η αυτοφροντίδα δεν είναι να είσαι εγωιστής, στην πραγματικότητα, είναι ακριβώς το αντίθετο. Επιτρέπει σε κάποιον να αφιερώσει λίγο χρόνο για τον εαυτό του. “Επομένως, το να κάνουμε αυτό το είδος της δουλειάς προσεκτικά, με πολύ προγραμματισμένο τρόπο, είναι απολύτως ζωτικό μέρος του εαυτού μας σε ατομικό επίπεδο να είμαστε πιο αποτελεσματικοί στον κόσμο γύρω μας. Και θα λέω συχνά, ειδικά στις γυναίκες, πρέπει να είστε – είναι η μάσκα οξυγόνου στην αναλογία του αεροπλάνου. Σου λένε ότι όταν ανεβείς, πρέπει να το βάλεις πρώτα στον εαυτό σου, πριν βοηθήσεις τους άλλους”, είπε ο Δρ Σάκο.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πόσες κατηγορίες αυτοφροντίδας υπάρχουν;

Μάθετε πώς να φροντίζετε τον εαυτό σας

Ποια είναι τα τέσσερα είδη διαλογισμού;

Έχετε πλήρη συνείδηση ή το μυαλό σας βρίσκεται στα σύννεφα;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πόσα βήματα την ημέρα πρέπει να κάνετε;

Περπάτημα: Αν και τα στοιχεία είναι περιορισμένα για το πόσα βήματα την ημέρα χρειάζονται για να χάσετε βάρος, οι ειδικοί λένε ότι μπορείτε να κάνετε περίπου 150 έως 300 λεπτά μέτριας έως έντονης έντασης άσκηση την εβδομάδα.

Πώς θα πετύχετε την ισορροπία στο σπίτι σας;

Feng Shui: Για να επιτύχετε αρμονία με το Φενγκ Σούι, πρέπει να φέρετε τα πέντε φυσικά στοιχεία στο σπίτι σας - νερό, μέταλλο, φωτιά, ξύλο, γη - και να επιτύχετε μια ισορροπία μεταξύ όλων αυτών.

5 αποτελεσματικές ασκήσεις για τη μείωση του πονοκεφάλου

Άσκηση: Είτε υποφέρετε από περιστασιακούς πονοκεφάλους είτε από χρόνιες ημικρανίες, η ενσωμάτωση αυτών των ασκήσεων στην καθημερινή σας ρουτίνα μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της συνολικής ποιότητας ζωής σας.