Αυτοφροντίδα

Ρέικι : Ενισχύστε την ευημερία σας

Ρέικι : Ενισχύστε την ευημερία σας

Ρέικι : Στο παρόν άρθρο, ακολουθούν συμβουλές για να καταφέρετε μέσω της ενεργειακής θεραπείας να ανακτήσετε την ευημερία σας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις αρχές του Ρέικι ως μάντρα για να καθοδηγείτε τις σκέψεις και τις πράξεις σας κάθε μέρα. Σύμφωνα με τους επαγγελματίες του Ρέικι, αυτό πιστεύεται ότι προάγει την πνευματική και προσωπική ανάπτυξη, βοηθώντας σας να ζήσετε μια πιο υγιεινή, πιο ικανοποιητική και ισορροπημένη ζωή.

Δείτε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις αρχές ως καθημερινά μάντρα ή καθοδήγηση.

Αναγνωρίστε και απελευθερώστε θυμωμένα συναισθήματα

  • Η πρώτη αρχή, «απελευθερώνω θυμωμένες σκέψεις», εστιάζει στη βελτίωση της σχέσης σας με το θυμό.

Για να ενσωματώσετε αυτήν την αρχή στη ζωή σας, ακολουθήστε τα εξής βήματα:

  1. Πείτε «Μόνο για σήμερα, απελευθερώνω θυμωμένες σκέψεις» δυνατά ή στον εαυτό σας.
  2. Σκεφτείτε πότε ένιωθα θυμωμένος σήμερα. Αν μόλις ξυπνήσατε, σκεφτείτε κάθε θυμό που βιώσατε χθες.
  3. Σκεφτείτε γεγονότα του παρελθόντος που μοιάζουν με αυτά. Συγκρίνετε τα συναισθήματά σας.
  4. Ζητήστε από τον ανώτερο εαυτό σας να σας βοηθήσει να απελευθερώσετε αυτές τις θυμωμένες σκέψεις και συναισθήματα.
  5. Πάρτε δύο βαθιές ανάσες. Φανταστείτε να αφήνετε τη θυμωμένη ενέργεια κάθε φορά που εκπνέετε.

 Αναγνωρίστε και αφήστε την ανησυχία

  • Μπορείτε επίσης να ενσωματώσετε τη δεύτερη αρχή, “απελευθερώνω σκέψεις ανησυχίας”, απελευθερώνοντας με προσοχή τις ανησυχητικές σκέψεις.

Δείτε πώς:

  1. Πείτε «Μόνο για σήμερα, απελευθερώνω σκέψεις ανησυχίας» δυνατά ή στον εαυτό σας.
  2. Σκεφτείτε πότε νιώσατε ανησυχία σήμερα. Αν μόλις ξυπνήσατε, σκεφτείτε τις φορές που ανησυχούσατε χθες.
  3. Σκεφτείτε παρόμοια σενάρια από το παρελθόν σας. Αναζητήστε ομοιότητες μεταξύ των προηγούμενων και των τωρινών σας συναισθημάτων.
  4. Ζητήστε από τον ανώτερο εαυτό σας να σας βοηθήσει να αφήσετε αυτές τις ανησυχίες.
  5. Πάρτε δύο βαθιές ανάσες. Σκεφτείτε να απελευθερώνετε την ενέργεια ανησυχίας με κάθε εκπνοή.

Πρακτική ευγνωμοσύνη

  • Η τρίτη αρχή, «Είμαι ευγνώμων», περιλαμβάνει την πράξη του να είσαι ευγνώμων.

Για να εκφράσετε συνειδητά την ευγνωμοσύνη:

  1. Πείτε “Ακριβώς για σήμερα, είμαι ευγνώμων” δυνατά ή στον εαυτό σας.
  2. Σκεφτείτε κάθε θετικό άτομο, αντικείμενο και σενάριο στη ζωή σας. Κάντε μια παύση και εκφράστε ευγνωμοσύνη για το καθένα.
  3. Αφήστε την καρδιά σας να αισθάνεται γεμάτη με κάθε σκέψη.

Ακολουθεί βίντεο για το Ρέικι

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ρέικι : Τα μειονεκτήματα της θεραπείας

Αμέθυστος : Οι θεραπευτικές του ιδιότητες

Γιατί κάποιοι άνθρωποι παίρνουν φυσικά το ρόλο της «μητέρας» σε μια παρέα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα εγκαύματα από τον ήλιο;

Ηλιακό Έγκαυμα: Τους καλοκαιρινούς μήνες, πολλοί άνθρωποι καίγονται από τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει λόγω μειωμένης εφαρμογής αντηλιακού. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να φροντίσετε τα εγκαύματα αυτά.

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.

Ο εγκέφαλός σας χρειάζεται σωστή διατροφή και άσκηση

Αθλητισμός: Οι επιστήμονες διερευνούν πώς η διατροφή, η άσκηση και η κοινωνική δέσμευση μπορούν να βοηθήσουν στην αποτροπή της γνωστικής έκπτωσης και στη βελτίωση της συνολικής υγείας του εγκεφάλου.

Πώς επηρεάζει η διακόσμηση τη διάθεσή μας;

Interior Design: Η εσωτερική διακόσμηση επηρεάζει τον τρόπο που σκεφτόμαστε και που ενεργούμε. Για τον λόγο αυτό, οι ειδικοί προτείνουν συγκεκριμένους τρόπους διακόσμησης για να είμαστε πιο ευδιάθετοι.

H άσκηση είναι ελιξίριο υγείας & μακροζωίας

Αθλητισμός: Το σώμα μας παράγει καρκινικά κύτταρα όλη την ώρα και είναι δουλειά του ανοσοποιητικού να τα σκοτώσει. Όταν οι μύες κινούνται, ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα, που στέλνει τα Τ κύτταρα για να καταστρέψει τυχόν καρκινικά κύτταρα.

Η γιόγκα μειώνει την «κακή» χοληστερόλη σε έναν μήνα-έρευνα

Αθλητισμός: Η χοληστερόλη είναι απαραίτητη από τον οργανισμό για τη διατήρηση της συνολικής υγείας. Ωστόσο, η υπερβολική «κακή» χοληστερόλη μπορεί να αυξήσει σημαντικά τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Ευτυχώς, υπάρχει λύση για όσους αναζητούν έναν εναλλακτικό τρόπο να μειώσουν τη χοληστερόλη τους.

Το φως στον ύπνο βλάπτει την υγεία σας

Νυχτερινό φως στον ύπνο: Η διατήρηση της κρεβατοκάμαράς σας σκοτεινής όχι μόνο σας βοηθά να έχετε έναν καλό ύπνο, αλλά μπορεί να μειώσει σημαντικά τις πιθανότητές σας να αναπτύξετε τρία σημαντικά προβλήματα υγείας, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.