Αυτοφροντίδα

Περίοδος Αυτοφροντίδα: Tips αυτοφροντίδας για όταν έχετε την περίοδό σας [vid]

Περίοδος Αυτοφροντίδα: Tips αυτοφροντίδας για όταν έχετε την περίοδό σας [vid]

Περίοδος Αυτοφροντίδα: Η αυτοφροντίδα είναι πρακτική κλειδί για μια πιο αισιόδοξη, ευήμερη και ανθεκτική ζωή. Η συμβολή της δε είναι απαραίτητη κατά τη διάρκεια της περιόδου.

Για να έχουμε υγιείς και “χαρούμενες” περιόδους, η αυτοφροντίδα είναι το κλειδί. Δεν χρειάζετε να κάνουμε πολλά, λίγες μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές στην καθημερινότητά μας αρκούν για να δούμε τα οφέλη. Η ψυχική, σωματική και συναισθηματική μας υγεία είναι πάντα σημαντική. Όταν όμως έχουμε την περίοδό μας, επειδή αισθανόμαστε πιο ευάλωτες, είναι εξαιρετικής σημασίας να δώσουμε στον εαυτό μας τον χρόνο που χρειάζεται και να αφήσουμε για λίγο στην άκρη τις εντάσεις της καθημερινότητας. Δείτε πώς στο κείμενο που ακολουθεί.

  • Βάλτε το τηλέφωνό σας στο αθόρυβο

Ή ακόμα καλύτερα, απομακρύνετέ το! Εντάξει, ξέρουμε ότι ακούγεται αδύνατο, αλλά το να περάσετε το απόγευμα της Κυριακής χωρίς ειδοποιήσεις από τα social media θα σας φανεί αναζωογονητικό. Η αποσύνδεση για λίγο από τις υπερ-ταχύτητες των κοινωνικών δικτύων και το να περάσετε χρόνο με τον εαυτό σας και το σώμα σας είναι σημαντικά. Επίσης, επιλέξτε να είστε με αγαπημένους ανθρώπους, φίλους, συντρόφους και την οικογένεια για να αισθάνεστε μεγαλύτερη φροντίδα και αγάπη.

  • Κάντε έναν μικρό περίπατο – και απενεργοποιήστε το κινητό

Είναι σημαντικό να ξέρετε ότι το περπάτημα βοηθά τις κράμπες της περιόδου. Δοκιμάστε έναν περίπατο χωρίς το τηλέφωνο σας.

  • Διαλογιστείτε

Ο διαλογισμός είναι μια εξαιρετικά χρήσιμη πρακτική για την ψυχική και συναισθηματική σας ευεξία. Μόλις 15 με 20 λεπτά την μέρα μπορεί να σας κάνουν να αισθανθείτε καλύτερα, ειδικά όταν έχετε την περιόδό σας. Ο διαλογισμός αποδεδειγμένα μειώνει το άγχος, βοηθά στη διαχείριση του στρες και ενισχύει την συναισθηματική σας ανθεκτικότητα.

Δοκιμάστε να κάνετε διαλογισμό, μόλις ξυπνήσετε. Αυτό θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε τη μέρα σας με θετικό τρόπο. Ακόμα και μερικές βαθιές αναπνοές με τα μάτια σας κλειστά κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορούν να ανακουφίσουν από τους πόνους που συχνά συνοδεύουν τις περιόδους. Στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλοί καθοδηγούμενοι διαλογισμοί διαφόρων τύπων, για την ανακούφιση του άγχους, την βελτίωση του ύπνου, την μείωση του πόνου κλπ.

Ακολουθεί βίντεο με διαλογισμό για τις ημέρες της περιόδου:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ο τρόπος που βλέπετε τον εαυτό σας επηρεάζει την ερωτική σας εκφορά

Χριστίνα Μπόμπα: To βίντεο που χορεύει στον 9ο μήνα της εγκυμοσύνης

Αυτός είναι ο τρίτος υποψήφιος για αποχώρηση στο Survivor

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Γιατί δεν μπορώ να μυρίσω το άρωμά μου;

Ο εγκέφαλός σας το επεξεργάζεται και αποφασίζει αν είναι ενδιαφέρον ή όχι. Αν χρησιμοποιείτε ένα άρωμα συνεχώς, η αντίδραση δεν είναι τόσο έντονη και οι οι υποδοχείς σας θα είναι λιγότερο ευαίσθητοι σε αυτό.

Πώς η αρωματοθεραπεία θα βελτιώσει την καθημερινότητά σας;

Αρωματοθεραπεία: Η αρωματοθεραπεία προσφέρει μια φυσική και ευέλικτη προσέγγιση για την υγεία και την ευεξία, αξιοποιώντας τη δύναμη των αιθέριων ελαίων φυτικής προέλευσης για την προώθηση της ισορροπίας και της αρμονίας στο σώμα, το μυαλό και το πνεύμα.

Πρέπει όλοι να επιδιώκουμε 5 μικρά διαλείμματα άσκησης μέσα στην ημέρα;

Μόνο τρεισήμισι λεπτά έντονης δραστηριότητας την ημέρα, όπως η αναρρίχηση σκαλοπατιών, μπορεί να μειώσει τον συνολικό κίνδυνο καρκίνου κατά 17-18%, σε σύγκριση με το να μην κάνει κάποιος έντονη δραστηριότητα.

Συμβουλές για ασθενείς που υποβάλλονται σε αιμοκάθαρση

Αιμοκάθαρση ασθενείς: Τα νεφρά μας κάνουν τη σημαντική δουλειά της απομάκρυνσης των άχρηστων προϊόντων και της περίσσειας υγρών από το σώμα μας. Εάν τα νεφρά σταματήσουν να λειτουργούν σωστά, μπορεί να συσσωρευτούν τοξίνες και άχρηστα προϊόντα στο σώμα μας.

Τα οφέλη που προσφέρει στην υγεία η σιωπή

Οι ήρεμες στιγμές μπορούν να οδηγήσουν σε βελτιωμένη πνευματική εστίαση, μειωμένα επίπεδα στρες, καλύτερο ύπνο, συναισθηματική θεραπεία και ενισχυμένη σύνδεση με τη διαίσθηση κάποιου.