Αυτοφροντίδα

Οικονομική ευεξία: Μια διαφορετική, πιο πρακτική πλευρά της αυτοφροντίδας

Οικονομική ευεξία: Μια διαφορετική, πιο πρακτική πλευρά της αυτοφροντίδας

Οικονομική ευεξία: Πρόκειται για μια άλλη πλευρά της αυτοφροντίδας, που στοχεύει στην καλύτερη διαχείριση των οικονομικών σας με απώτερο σκοπό να ανακουφιστείτε και να ξεχάσετε το άγχος που σχετίζεται με τα χρήματα.

Μια πρόσφατη μελέτη της Ellevest διαπίστωσε ότι το οικονομικό άγχος στην πραγματικότητα αρρωσταίνει τις γυναίκες. Σχεδόν οι μισές γυναίκες (49%) λένε ότι το χρηματικό στρες έχει επηρεάσει την ψυχική και συναισθηματική τους υγεία. Σχεδόν το 40% έχουν αρρωστήσει σωματικά λόγω του χρηματικού στρες. Γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικό να ασκείτε οικονομική αυτοφροντίδα. Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι δεν είστε μόνοι στον αγώνα σας. Δεν έχει να κάνει με την ευφυΐα σας — η χρηματοπιστωτική βιομηχανία έχει βασικά δημιουργήσει τη δική της γλώσσα για να κάνει τα πράγματα πιο δύσκολα κατανοητά. Αν σας αρέσει να χειρίζεστε μόνοι σας τα οικονομικά σας, υπάρχει ένας αυξανόμενος αριθμός πόρων που σας βοηθούν να το κάνετε πιο εύκολο. Μην αναλώνεστε προσπαθώντας να αποκρυπτογραφήσετε την οικονομική ορολογία όταν μπορείτε να μεταβείτε σε πηγές όπως το Investopedia ή το GOBankingRates.

Συμβουλές για οικονομική ευεξία

  • Εάν συνεργάζεστε με έναν επαγγελματία χρηματοοικονομικό και δεν σας ξεκαθαρίζει τα πράγματα, μάλλον ήρθε η ώρα να βρείτε έναν νέο σύμβουλο. Αναζητήστε κάποιον του οποίου οι αξίες ευθυγραμμίζονται με τις δικές σας και που μιλάει καθαρά και με διαφάνεια, ώστε να μην αφήνετε τις συνομιλίες σας μαζί του να αισθάνονται πιο μπερδεμένες από ό,τι όταν ξεκινήσατε.
  • Όταν πρόκειται να προετοιμάσετε τον εαυτό σας για την επιτυχία, ένα από τα πιο χρήσιμα πράγματα είναι να γνωρίζετε τι ξοδεύετε σε σχέση με το τι κερδίζετε. Ενώ μπορείτε να δημιουργήσετε τον δικό σας προϋπολογισμό σε ένα υπολογιστικό φύλλο ή σε ένα κομμάτι χαρτί, υπάρχουν πολλά διαθέσιμα δωρεάν εργαλεία προϋπολογισμού, όπως το Mint, το οποίο μπορεί αυτόματα να κατηγοριοποιήσει τις δαπάνες σας και να συντάξει έναν προϋπολογισμό για να τον προσαρμόσετε. Για τους περισσότερους από εμάς, υπάρχουν τόσα πολλά έξοδα, που μπορεί να είναι απίστευτα δύσκολο να τα παρακολουθήσετε διανοητικά όλα, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε συναισθήματα άγχους και στρες.
  • Η πρώτη προτεραιότητα είναι να βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα ταμείο έκτακτης ανάγκης. Ένας καλός γενικός κανόνας είναι να διατηρείτε τα έξοδα διαβίωσης τουλάχιστον τριών έως έξι μηνών, αλλά διαφέρει από άτομο σε άτομο. Ο κύριος λόγος για ένα ταμείο έκτακτης ανάγκης είναι να έχετε αρκετά διαθέσιμα για να συνεχίσετε να αγοράζετε τρόφιμα και να πληρώνετε για την υποθήκη ή το ενοίκιο σας, εάν το εισόδημά σας μειωθεί ή προκύψει ένας απροσδόκητος λογαριασμός. Το δεύτερο πράγμα που πρέπει να συνυπολογίσετε στο σχέδιό σας είναι η εξόφληση οποιουδήποτε χρέους υψηλού επιτοκίου, ειδικά του χρέους πιστωτικών καρτών.
  • Εάν εξακολουθούν να σας περισσεύουν μετρητά κάθε μήνα μετά τη χρηματοδότηση του ταμείου έκτακτης ανάγκης και την εξόφληση του χρέους με υψηλά επιτόκια, μπορείτε να εξετάσετε την ασφάλιση ζωής. Δεν είναι υποχρεωτικό, αλλά μπορεί να θέλετε να αφιερώσετε μερικά από τα επιπλέον μετρητά σας σε αυτό, ειδικά εάν έχετε παιδιά ή άλλα άτομα που εξαρτώνται από εσάς. Ή, μπορεί να είναι καιρός να εστιάσετε το οικονομικό σας σχέδιο σε μεγάλους στόχους, όπως η αποταμίευση για τη συνταξιοδότηση. Ελέγξτε εάν η εταιρεία σας προσφέρει ένα πρόγραμμα συνταξιοδότησης στο χώρο εργασίας. Πολλές εταιρείες προσφέρουν έναν αγώνα για να δώσουν κίνητρα για αποταμιεύσεις, οπότε αν μπορείτε, προσπαθήστε να εξοικονομήσετε τουλάχιστον αρκετά για να λάβετε τα αντίστοιχα κεφάλαια.

Τόσο συχνά θεωρούμε τα χρήματα ως αναγκαίο κακό ή νιώθουμε ότι πρέπει να θυσιάσουμε τις αξίες μας για να επενδύσουμε τα κεφάλαιά μας και να τα παρακολουθήσουμε να μεγαλώνουν. Αυτό δεν ισχύει! Μπορείτε ταυτόχρονα να «ζείτε καλά και να κάνετε καλό». Τα χρήματά σας μπορούν να ευθυγραμμιστούν με τις αξίες σας.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να νιώσετε καλύτερα σχετικά με το τι κάνετε με τα χρήματά σας — οι παρακάτω είναι μερικές μόνο ιδέες:

  • Αγορές: Όταν πρόκειται για αγορές, να είστε προσεκτικές. Μπορείτε να αγοράζετε τοπικά, επιλέγοντας προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και ψωνίζοντας σε υπεύθυνες επιχειρήσεις. Μπορεί να σας φέρει ηρεμία να ξέρετε ότι τα χρήματά σας κάνουν τη διαφορά στους γύρω σας.
  • Τραπεζικές εργασίες: Ελέγξτε τις τράπεζες της τοπικής κοινότητας και τις κοινοτικές πιστωτικές ενώσεις. Αυτές οι επιλογές έχουν συχνά υψηλότερα επιτόκια από τις μεγάλες τράπεζες και συχνά αποτελούν βασικούς παράγοντες της κοινότητας. Εάν δεν υπάρχει τοπική τράπεζα που να καλύπτει τις ανάγκες σας, μην τα παρατάτε. Διευρύνετε τους ορίζοντές σας αργά και σταθερά.
  • Επενδύσεις: Είναι συναρπαστικό να βλέπουμε τη ζήτηση να συνεχίζει να αυξάνεται για βιώσιμες, υπεύθυνες επενδυτικές επιλογές και με αντίκτυπο. Με την αύξηση της ζήτησης, δυστυχώς βλέπουμε μια αύξηση στις «πράσινες» επενδυτικές επιλογές. Πρόκειται για κεφάλαια που φέρνουν λέξεις όπως «πράσινη» ή «κοινωνική δικαιοσύνη». Ωστόσο, εξακολουθούν να επενδύουν σε ορυκτά καύσιμα. Φροντίστε να κοιτάζετε κάτω από την κουκούλα προτού επενδύσετε σε κάτι που ισχυρίζεται ότι είναι υπεύθυνο.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Φροντίστε τον εαυτό σας ενώ εργάζεστε online

Ποιοι είναι οι έξι τύποι της αυτοφροντίδας και σε τι εστιάζει ο καθένας;

Τρόποι αποφόρτισης για τους ελεύθερους επαγγελματίες προς αποφυγή του burnout

Φυσικές θεραπείες που ανακουφίζουν το άγχος

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ρευματικές παθήσεις: Άσκηση και η ΓΣ θεραπεία μειώνουν την κόπωση

Φλεγμονώδεις ρευματικές παθήσεις: Η σωματική δραστηριότητα και οι θεραπείες γνωστικής συμπεριφορικής προσέγγισης μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την κόπωση σε άτομα με παθήσεις όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα, η αξονική σπονδυλίτιδα και ο λύκος, σύμφωνα με μια νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Aberdeen.

Το κρύο είναι σύμμαχός σας στην απώλεια βάρους-Μελέτη

Μεταβολικό σύνδρομο: Η έκθεση σε χαμηλές θερμοκρασίες μπορεί να λύσει το πρόβλημα της χρόνιας φλεγμονής που σχετίζεται με την παχυσαρκία, ενώ βελτιώνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη και την ανοχή στη γλυκόζη, μέσω της ενεργοποίησης του καφέ λίπους.

Οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη

Αθλητισμός: Η τακτική άσκηση και η διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας βοηθούν να παραμείνετε υγιείς και σε φόρμα. Η άσκηση επιτρέπει επίσης τη σωστή στάση του σώματος και μειώνει τις ενοχλήσεις όπως ο πόνος στην πλάτη και ο λήθαργος.

Άτομα με Πάρκινσον στρέφονται στην πυγμαχία για να επιβραδύνουν την ασθένεια

Μποξ αυτοφροντιδα: Η νόσος του Πάρκινσον μπορεί να προκαλέσει επιδείνωση των κινητικών δεξιοτήτων, της ισορροπίας, της ομιλίας και των αισθητηριακών λειτουργιών και δεν υπάρχει θεραπεία, γεγονός που καθιστά τον αγώνα για την επιβράδυνση της εξέλιξής του υψηλή προτεραιότητα για τους ασθενείς.

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα εγκαύματα από τον ήλιο;

Ηλιακό Έγκαυμα: Τους καλοκαιρινούς μήνες, πολλοί άνθρωποι καίγονται από τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει λόγω μειωμένης εφαρμογής αντηλιακού. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να φροντίσετε τα εγκαύματα αυτά.

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.