Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα εργασία online: Πώς να εξασκήσετε αυτοφροντίδα ενώ εργάζεστε και μαθαίνετε online;

Αυτοφροντίδα εργασία online: Πώς να εξασκήσετε αυτοφροντίδα ενώ εργάζεστε και μαθαίνετε online;

Αυτοφροντίδα εργασία online: Με τα νέα δεδομένα, η τεχνολογία επιτάσσει εναλλακτικές μορφές εργασίας και μάθησης στο διαδίκτυο. Πού χωράει η αυτοφροντίδα στα νέα πλαίσια αυτά;

Ένας αθλητής τελειώνει μια προπόνηση με ένα χαλαρωτικό τέντωμα. Ένας CEO χρειάζεται χρόνο για να διαβάσει ένα βιβλίο μυθοπλασίας. Μια πολυάσχολη εργαζόμενη μαμά αφιερώνει λίγα λεπτά το πρωί γράφοντας για όσα είναι ευγνώμων. Η αυτοφροντίδα είναι ζωτικής σημασίας, ανεξάρτητα από το πλαίσιο. Η διατήρηση της υγείας τόσο στο μυαλό όσο και στο σώμα είναι μια θεμελιώδης αρχή, καθώς η σωματική σας ευεξία έχει άμεση σχέση με την ψυχική σας υγεία. Όταν και τα δύο είναι συγχρονισμένα και σε καλό δρόμο, δεν υπάρχει εμπόδιο σε αυτό που μπορείτε να επιτύχετε.

Ειδικά σε μια εποχή της αβεβαιότητας και των διαρκών αλλαγών, η ενασχόληση με την αυτοφροντίδα είναι απαραίτητη για να παραμείνετε σε τροχιά εκπλήρωσης των στόχων σας. Εδώ, μοιραζόμαστε τη σημασία της αυτοφροντίδας και τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να την εξασκήσετε σήμερα. Τι σας έρχεται στο μυαλό όταν σκέφτεστε την «αυτοφροντίδα»; Η πρακτική φαίνεται διαφορετική για τον καθένα. Μερικοί μπορεί να σκεφτούν τρόπους χαλάρωσης, όπως να κάνετε ένα αφρόλουτρο ή έναν κυριακάτικο απογευματινό υπνάκο. Για άλλους, σημαίνει να κάνετε κάτι ενεργό όπως πεζοπορία ή απόλαυση ενός υπαίθριου σπορ.

Δυστυχώς, η αυτοφροντίδα μερικές φορές θεωρείται μόνο για εκείνους που έχουν το χρόνο να επικεντρωθούν στον εαυτό τους. Μερικοί μπορεί ακόμη και να το βλέπουν ως εγωιστικό όταν είναι υπεύθυνοι για τη φροντίδα των άλλων τον περισσότερο χρόνο. Αλλά η εξάσκηση της αυτοφροντίδας μπορεί να σας βοηθήσει να γίνετε καλύτερος γονέας, μαθητής, υπάλληλος και επηρεαστής στην κοινότητά σας. Η επένδυση στον εαυτό σας αποφέρει ανταμοιβές για τους γύρω σας. Το να φροντίζεις τον εαυτό σου βοηθά στη φροντίδα των άλλων.

Οι επιτυχημένοι ηγέτες και επιχειρηματίες συχνά ενσωματώνουν την αυτοφροντίδα στη ρουτίνα τους. Ο Mark Cuban ασκείται καθημερινά. Η πρώην διευθύνουσα σύμβουλος της Yahoo, Marissa Meyer ψήνει cupcakes. Ο Warren Buffet παίζει ukelele. Και όταν προάγετε τους στόχους σας online καθώς εργάζεστε από το σπίτι, η αυτοφροντίδα παραμένει απαραίτητη. Μπορεί να εξισορροπείτε την απάντηση στα email εργασίας με τη διδασκαλία του μαθητή του δημοτικού σας την επόμενη σειρά σε έναν πίνακα πολλαπλασιασμού. Σε όποιο χώρο κι αν βρίσκεστε, η εξάσκηση της αυτοφροντίδας μπορεί να σας βοηθήσει να είστε στα καλύτερά σας.

Πώς να εξασκήσετε αυτοφροντίδα ενώ εργάζεστε online;

  • Κοιμηθείτε: Μία από τις πιο εύκολες και αποτελεσματικές πρακτικές αυτοφροντίδας είναι ο ύπνος. Έρευνες έχουν δείξει ότι ο ύπνος είναι απαραίτητος για τη μνήμη και τη διατήρηση όσων έχετε μάθει. Είναι χρήσιμο καθώς εισέρχεστε και οι δύο στην εργασία σας ή στην ηλεκτρονική τάξη και διατηρείτε τις πληροφορίες και τις εμπειρίες που συναντήσατε στη συνέχεια. Ο ύπνος μπορεί επίσης να επηρεάσει δραματικά τη διάθεσή σας και το κίνητρό σας να θέλετε να σηκωθείτε και να πάτε στη δουλειά, να διαβάσετε το σχολικό σας βιβλίο ή να γράψετε αυτό το χαρτί. Χωρίς επαρκή ύπνο, η παρακολούθηση μιας ταινίας στον καναπέ ακούγεται ακόμα πιο επιθυμητό από το να εργάζεστε σε αυτό το ομαδικό έργο.
  • Τρώτε καλά: Υπάρχει λόγος που ο γονέας ή ο δάσκαλός σας σας είπε να φάτε τα λαχανικά σας. Το να τρώτε καλά μπορεί να τροφοδοτήσει τον εγκέφαλό σας για επιτυχία. Όταν μαθαίνετε στο διαδίκτυο, μπορεί να είναι δελεαστικό να κάνετε την επόμενη εργασία σας με τη βοήθεια ενός ενεργειακού ποτού ή μιας σακούλας πατατάκια. Αλλά θυμηθείτε να κάνετε ένα διάλειμμα. Η διασφάλιση ότι λαμβάνετε τις απαραίτητες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά από τα τρόφιμα που τρώτε μπορεί να σας βοηθήσει να αισθανθείτε και να παραμείνετε καλά. Μείνετε συγκεντρωμένοι και γεμάτοι ενέργεια, με σνακ που σας χορταίνουν και περιορίζουν αυτά που σας επιβραδύνουν.
  • Κάντε λίστα με υποχρεώσεις: Με τόσα πολλά πράγματα έξω από την κανονική ρουτίνα, μπορεί να είναι εύκολο να αισθάνεστε έξω από τα νερά σας. Μείνετε ενημερωμένοι για το τι πρέπει να επιτύχετε μέχρι πότε με μια λίστα υποχρεώσεων ή έναν προγραμματιστή εργασιών. Ενώ υπάρχουν πολλοί πόροι για την παρακολούθηση λιστών εργασιών στο διαδίκτυο, μερικές φορές ένα σημειωματάριο και ένα πολύχρωμο στυλό μπορούν να φέρουν ακόμα μεγαλύτερη ικανοποίηση καθώς διαγράφετε φυσικά τα επιτεύγματά σας και προχωράτε στο επόμενο.
  • Ορίστε ένα πρόγραμμα: Όταν ξοδεύετε τόσο πολύ χρόνο στο σπίτι, μπορεί να είναι εύκολο να θολώσετε τα όρια μεταξύ σπιτιού, σχολείου και εργασίας. Η ανάγκη για πολλαπλές εργασίες φαίνεται να ενισχύεται. Καθώς επικαλύπτονται διάφοροι τομείς της ζωής μας, είναι μια εξαιρετική στιγμή να ορίσουμε και να τηρήσουμε ένα πρόγραμμα. Φροντίστε να προγραμματίσετε διαλείμματα καθώς οργανώνετε την εργασία ή το πρόγραμμά σας. Ορίζετε μια συγκεκριμένη ώρα λήξης προς την οποία μπορείτε να εργαστείτε. Το να θυμάστε τα όριά σας μπορεί να σας βοηθήσει να συνεχίσετε να προχωράτε με ενέργεια και σοφία.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ο ψευδάργυρος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αντιμετώπιση λοιμώξεων της αναπνευστικής οδού

Ποιοι είναι οι έξι τύποι της αυτοφροντίδας και σε τι εστιάζει ο καθένας;

Τρόποι αποφόρτισης για τους ελεύθερους επαγγελματίες προς αποφυγή του burnout

Συμβουλές ύπνου: 5 βήματα για έναν καλύτερο ύπνο

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ρευματικές παθήσεις: Άσκηση και η ΓΣ θεραπεία μειώνουν την κόπωση

Φλεγμονώδεις ρευματικές παθήσεις: Η σωματική δραστηριότητα και οι θεραπείες γνωστικής συμπεριφορικής προσέγγισης μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την κόπωση σε άτομα με παθήσεις όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα, η αξονική σπονδυλίτιδα και ο λύκος, σύμφωνα με μια νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Aberdeen.

Το κρύο είναι σύμμαχός σας στην απώλεια βάρους-Μελέτη

Μεταβολικό σύνδρομο: Η έκθεση σε χαμηλές θερμοκρασίες μπορεί να λύσει το πρόβλημα της χρόνιας φλεγμονής που σχετίζεται με την παχυσαρκία, ενώ βελτιώνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη και την ανοχή στη γλυκόζη, μέσω της ενεργοποίησης του καφέ λίπους.

Οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη

Αθλητισμός: Η τακτική άσκηση και η διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας βοηθούν να παραμείνετε υγιείς και σε φόρμα. Η άσκηση επιτρέπει επίσης τη σωστή στάση του σώματος και μειώνει τις ενοχλήσεις όπως ο πόνος στην πλάτη και ο λήθαργος.

Άτομα με Πάρκινσον στρέφονται στην πυγμαχία για να επιβραδύνουν την ασθένεια

Μποξ αυτοφροντιδα: Η νόσος του Πάρκινσον μπορεί να προκαλέσει επιδείνωση των κινητικών δεξιοτήτων, της ισορροπίας, της ομιλίας και των αισθητηριακών λειτουργιών και δεν υπάρχει θεραπεία, γεγονός που καθιστά τον αγώνα για την επιβράδυνση της εξέλιξής του υψηλή προτεραιότητα για τους ασθενείς.

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα εγκαύματα από τον ήλιο;

Ηλιακό Έγκαυμα: Τους καλοκαιρινούς μήνες, πολλοί άνθρωποι καίγονται από τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει λόγω μειωμένης εφαρμογής αντηλιακού. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να φροντίσετε τα εγκαύματα αυτά.

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.