Αυτοφροντίδα

Μυαλό φροντίδα: Ασκήσεις για τη βελτίωση της μνήμης

Μυαλό φροντίδα: Ασκήσεις για τη βελτίωση της μνήμης

Μυαλό φροντίδα: Ασκήσεις για τη βελτίωση της μνήμης. Είναι πολύ απλές πρακτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Αυτό που χρειάζεται είναι η επιμονή, καθώς διαφορετικά δεν θα παρατηρήσετε καμία πρόοδο.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η ικανότητα να θυμάστε είναι μειωμένη. Η γήρανση, η χρήση ορισμένων ουσιών ή ορισμένων διαταραχών υγείας είναι οι πιο συχνές αιτίες. Ωστόσο, υπάρχουν επίσης τρόποι για να αντιστραφεί αυτή η κατάσταση σε πολλές περιπτώσεις και οι ασκήσεις για τη βελτίωση της μνήμης είναι ένας από αυτούς.

Ο εγκέφαλος απαιτεί εκπαίδευση για να διατηρεί όλες τις λειτουργίες του σε καλή κατάσταση. Οι ασκήσεις για τη βελτίωση της μνήμης είναι ένας τρόπος τόσο για την αύξηση της χωρητικότητας της μνήμης όσο και για την αποκατάστασή της ή για την αποτροπή της απώλειας, είτε στο πλαίσιο μιας ασθένειας είτε εκτός αυτής. Ανάγνωση, μια από τις καλύτερες ασκήσεις για τη βελτίωση της μνήμης. Η ανάγνωση παρέχει τεράστια γνωστικά, συναισθηματικά και πνευματικά οφέλη . Το καλύτερο είναι ότι είναι μια ευχάριστη δραστηριότητα, από την οποία μπορείτε να εξαγάγετε τεράστια οφέλη, μεταξύ αυτών, να διεγείρετε τη μνήμη.

Απομνημονεύστε συνδυαστικά.  Μία από τις πιο αποτελεσματικές τεχνικές για να θυμάστε κάτι είναι να το συσχετίσετε με κάτι άλλο που είναι πολύ οικείο και ιδιαίτερα οπτικό. Δοκιμάστε να κάνετε αυτήν την άσκηση, εμπνευσμένη, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Ο Ρωμαίος ευγενής έπρεπε να δώσει εκτενείς ομιλίες και δεν ήθελε να βασιστεί σε ένα γραπτό κείμενο. Για να θυμηθούμε ό, τι είχε να πει έκανε ένα ψυχικό παλάτι. Πώς το κάνεις αυτό; Γράψτε το περιεχόμενο αυτού που θέλετε ή πρέπει να απομνημονεύσετε. Στη συνέχεια, σκεφτείτε την όμορφη αίθουσα ενός παλατιού και εντοπίστε κάθε ένα από τα στοιχεία που πρέπει να θυμάστε σε κάθε ένα από τα αντικείμενα που το συνθέτουν. Η πόρτα θα είναι ένα από αυτά τα στοιχεία. οι καρέκλες,οι φωτογραφίες, άλλοι και ούτω καθεξής.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Το αντίδοτο για το άγχος κάτω από τη μύτη σου

Μπορεί η σκληρή σωματική εργασία να αυξήσει τον κίνδυνο για την άνοια

Η ρουτίνα της αυτοφροντίδας σου είναι το μυστικό για όλα

Δυσάρεστες συνέπειες της μη κατανάλωσης λαχανικών στην καθημερινότητά μας

Η επιστημονική εξήγηση για την αγάπη μας στη θάλασσα

Η επιστήμη πίσω από τη φράση "Η θάλασσα με κάνει χαρούμενο". Όλοι οι λάτρεις συμφωνούν ότι η παραλία είναι το "ευτυχισμένο" μέρος τους. Τα μάτια μας λάμπουν όταν σκεφτόμαστε την επόμενη επίσκεψή μας εκεί και για τους περισσότερους, το να είμαστε μακριά από την καθημερινή ρουτίνα μας είναι λόγος για να πάμε στην παραλία. Τι ακριβώς είναι αυτό με την παραλία που μας κάνει ευτυχισμένους; Γιατί στρεφόμαστε στο νερό για μια αίσθηση ηρεμίας και διαύγεια;

Πιθανές αιτίες που αισθάνεσαι μόνιμη κόπωση

Αισθάνομαι κουρασμένη: Γιατί νιώθεις αυτή την κατάπτωση . "Γιατί είμαι τόσο κουρασμένη;" είναι μια ερώτηση που οι άνθρωποι αναρωτιούνται αρκετά συχνά. Όλοι κουράζονται κάποια στιγμή, ιδιαίτερα μετά από μια ασθένεια, μια μακρά νύχτα με ένα άρρωστο παιδί ή μια πολυάσχολη εβδομάδα στη δουλειά. Ωστόσο, όταν η κούραση είναι επίμονη, όταν νιώθεις κουρασμένος μόλις ξυπνήσεις το πρωί ή όταν ο ύπνος δεν φαίνεται να βοηθάει, όσο και αν ξεκουράζεσαι—μπορεί συχνά να υποδεικνύει ένα βαθύτερο, υποκείμενο πρόβλημα.

Κάντε τον χρόνο να δουλεύει υπέρ σας

Αλλά μία προσέγγιση που γίνεται ολοένα και πιο διαδεδομένη αντιπροσωπεύεται από το μότο «δουλεύω εξυπνότερα, όχι σκληρότερα». Η σωστή διαχείριση του χρόνου δεν είναι η ολοκλήρωση πολλών εργασιών μέσα σε μια μέρα• είναι η απλοποίηση της καθημερινότητας και η ανακούφιση από το στρες.

Εξάσκησε και εσύ την αυτοσυμπόνια σου... Δες εδώ πώς

Αυτοσυμπόνια: Πώς να την εξασκήσεις. Τιμωρείς πάντα τον εαυτό σου για τα λάθη σου; Όλοι κάνουν λάθη αλλά αντί να είσαστε σκληροί για τον εαυτό σας, προσπαθήστε να αποδεχτείτε ότι δεν είστε τέλειοι και να είστε ευγενικοί με τον εσάς. Αν αυτό είναι κάτι που κάνετε τακτικά, τότε γράψτε μια σημείωση που ενθαρρύνει την αυτοσυμπόνια.

Φρόντισε τον οργανισμό σου και το δέρμα σου μέσω τον προβιοτικών

Προβιοτικά υγεία: Σε ποιες περιπτώσεις θα σε βοηθήσουν.  'Ενα από τα πιο πολυσυζητημένα οφέλη είναι η καλύτερη πέψη, ειδικά σε αυτούς τους αβέβαιους καιρούς με επιπλέον προκλήσεις όπως η δυσκοιλιότητα καραντίνας και τα στομαχικά προβλήματα λόγω άγχους.  Επίσης, προσφέρουν πραγματικά μια σειρά απίστευτων πλεονεκτημάτων, εκτός από το να βοηθούν την πέψη και το αίμα.

Η επικοινωνία μέσω σόσιαλ και οι παρανοήσεις

Διαχείριση κοινωνικών μέσων: Αξιοποίησε την αρχή του Hanlon. Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν φέρει επανάσταση στον τρόπο που επικοινωνούμε. Πριν από χρόνια, ήταν αδιανόητο να μιλήσουμε με τους φίλους μας σχεδόν σε πραγματικό χρόνο όταν δεν ήμασταν μαζί τους. Τώρα χρειαζόμαστε μόνο σύνδεση στο διαδίκτυο και ένα από τα πολλά κοινωνικά δίκτυα στα οποία είμαστε συνδεδεμένοι.

Βασικές αρχές του Laziness Lie και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας

Laziness Lie: Βασικές αρχές και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας. Η παραγωγικότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να μετρήσουμε την αξία μας. Τα ψυχολογικά θεμέλια του "ψέματα οκνηρίας" και το πόσο μεγαλύτερες εργάσιμες ημέρες, υπερφόρτωση πληροφοριών και μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αυξήσει την πίεση να κάνουν συνεχώς και να είναι "περισσότερα".