Αυτοφροντίδα

Μυαλό φροντίδα: Ασκήσεις για τη βελτίωση της μνήμης

Μυαλό φροντίδα: Ασκήσεις για τη βελτίωση της μνήμης

Μυαλό φροντίδα: Ασκήσεις για τη βελτίωση της μνήμης. Είναι πολύ απλές πρακτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Αυτό που χρειάζεται είναι η επιμονή, καθώς διαφορετικά δεν θα παρατηρήσετε καμία πρόοδο.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η ικανότητα να θυμάστε είναι μειωμένη. Η γήρανση, η χρήση ορισμένων ουσιών ή ορισμένων διαταραχών υγείας είναι οι πιο συχνές αιτίες. Ωστόσο, υπάρχουν επίσης τρόποι για να αντιστραφεί αυτή η κατάσταση σε πολλές περιπτώσεις και οι ασκήσεις για τη βελτίωση της μνήμης είναι ένας από αυτούς.

Ο εγκέφαλος απαιτεί εκπαίδευση για να διατηρεί όλες τις λειτουργίες του σε καλή κατάσταση. Οι ασκήσεις για τη βελτίωση της μνήμης είναι ένας τρόπος τόσο για την αύξηση της χωρητικότητας της μνήμης όσο και για την αποκατάστασή της ή για την αποτροπή της απώλειας, είτε στο πλαίσιο μιας ασθένειας είτε εκτός αυτής. Ανάγνωση, μια από τις καλύτερες ασκήσεις για τη βελτίωση της μνήμης. Η ανάγνωση παρέχει τεράστια γνωστικά, συναισθηματικά και πνευματικά οφέλη . Το καλύτερο είναι ότι είναι μια ευχάριστη δραστηριότητα, από την οποία μπορείτε να εξαγάγετε τεράστια οφέλη, μεταξύ αυτών, να διεγείρετε τη μνήμη.

Απομνημονεύστε συνδυαστικά.  Μία από τις πιο αποτελεσματικές τεχνικές για να θυμάστε κάτι είναι να το συσχετίσετε με κάτι άλλο που είναι πολύ οικείο και ιδιαίτερα οπτικό. Δοκιμάστε να κάνετε αυτήν την άσκηση, εμπνευσμένη, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Ο Ρωμαίος ευγενής έπρεπε να δώσει εκτενείς ομιλίες και δεν ήθελε να βασιστεί σε ένα γραπτό κείμενο. Για να θυμηθούμε ό, τι είχε να πει έκανε ένα ψυχικό παλάτι. Πώς το κάνεις αυτό; Γράψτε το περιεχόμενο αυτού που θέλετε ή πρέπει να απομνημονεύσετε. Στη συνέχεια, σκεφτείτε την όμορφη αίθουσα ενός παλατιού και εντοπίστε κάθε ένα από τα στοιχεία που πρέπει να θυμάστε σε κάθε ένα από τα αντικείμενα που το συνθέτουν. Η πόρτα θα είναι ένα από αυτά τα στοιχεία. οι καρέκλες,οι φωτογραφίες, άλλοι και ούτω καθεξής.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Το αντίδοτο για το άγχος κάτω από τη μύτη σου

Μπορεί η σκληρή σωματική εργασία να αυξήσει τον κίνδυνο για την άνοια

Η ρουτίνα της αυτοφροντίδας σου είναι το μυστικό για όλα

Δυσάρεστες συνέπειες της μη κατανάλωσης λαχανικών στην καθημερινότητά μας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ενισχύστε την μνήμη σας μέσα από έξυπνες τεχνικές

Μνήμη οργάνωση: Ανάμεσα στους πιο βασικούς λόγους για τους οποίους ξεχνάμε ευκολότερα βρίσκονται η προχωρημένη ηλικία και οι διαταραχές άγχους που μπορεί να αντιμετωπίζουμε την δεδομένη στιγμή στη ζωή μας.

Κερδίστε πολύτιμο χρόνο για τον εαυτό σας

Οργάνωση χρόνου: Πολλοί άνθρωποι ζουν σε μία συνεχή κατάσταση άγχους και έχουν την εντύπωση ότι δεν έχουν καθόλου ελεύθερο χρόνο. Όλοι μπορούμε να ξεκλέψουμε λίγο χρόνο, αρκεί να οργανώσουμε το πρόγραμμά μας καλύτερα.

Πώς να γλιτώσετε από την κακοσμία στόματος

Κακοσμία στόματος: Σίγουρα έχει τύχει σε όλους μας να μυρίσουμε την αναπνοή κάποιου και να χρειαστεί να κάνουμε ένα βήμα πίσω, λόγω της κακοσμίας. Ωστόσο, έχετε αναρωτηθεί μήπως το ίδιο συμβαίνει και σε εσάς;

Η γιόγκα ως τεχνική διαχείρισης του μυοσκελετικού πόνου

Αθλητισμός: Δεν είναι ακόμη πλήρως κατανοητό πώς η γιόγκα βοηθά τους ανθρώπους με πόνο. Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η γιόγκα μπορεί να μας βοηθήσει να ελέγξουμε πιο αποτελεσματικά το πώς σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε, τόσο διανοητικά όσο και σωματικά. Μπορεί επίσης να είναι αποτελεσματική, βελτιώνοντας την ευλυγισία των μυών, προάγοντας τη χαλάρωση, μειώνοντας τη φλεγμονή, αυξάνοντας την απελευθέρωση ενδορφινών που ανακουφίζουν από τον πόνο, βελτιώνοντας την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση του αυτοελέγχου και της αυτοπεποίθησής μας.

Καιρός να κόψετε το κάπνισμα

Διακοπή καπνίσματος: Το κάπνισμα είναι μία πολύ δύσκολη για να κοπεί συνήθεια. Εκτός από την εξάρτηση που ξεκάθαρα προκαλεί η νικοτίνη, υπάρχει και το συνήθειο της κίνησης του χεριού ή για τους πιο φανατικούς, του στριψίματος του τσιγάρου, που δύσκολα κόβεται. Οπότε πιστέψτε μας, δεν είστε οι μόνοι που δυσκολεύεστε.

Αναδείξτε τα αρώματα του χειμώνα μέσα από αρμονικούς DIY συνδυασμούς

Ποτ πουρί: Μπορείτε κυριολεκτικά να κάνετε το σπίτι σας να μυρίζει σαν σπιτική μηλόπιτα φούρνου, καφετέρια ή φρέσκια ανοιξιάτικη μέρα. Απλώς ρίξτε μερικά φρούτα, βότανα και μπαχαρικά σε μια κατσαρόλα με βραστό νερό για να αναζωπυρωθούν τα αρώματα.

Φροντίζοντας το σώμα μας στην ινομυαλγία

Ινομυαλγία αυτοφροντίδα: Οι ασθενείς με ινομυαλγία συχνά βιώνουν πόνο που απλώνεται σε όλο το σώμα, αλλά εντοπίζεται πιο έντονα στον αυχένα, στους αγκώνες, στους ώμους, στα γόνατα και στους γλουτούς. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν το αίσθημα της συνεχούς κόπωσης, της μειωμένης συγκέντρωσης και των πονοκεφάλων.