Αυτοφροντίδα

Gua Sha μασάζ: Ανακάλυψε το και δες ένα άλλο πρόσωπο

Gua Sha μασάζ: Ανακάλυψε το και δες ένα άλλο πρόσωπο

Gua Sha μασάζ: Ανακάλυψε το και δες ένα άλλο πρόσωπο. Ψάχνεις κι εσύ μία λύση για να φροντίσεις το πρόσωπό σου αλλά παράλληλα θέλεις να γίνει ευδιάκριτη η διαφορά με πριν, χωρίς να καταφύγεις σε άλλες λύσεις; Ο,τι πιο οικονομικό, εύκολο και έξυπνο για ένα πρόσωπο λαμπερό είναι το Gua Sha μασάζ.

Η Gua Sha, επίσης γνωστό ως “coining” και προέρχεται από την παραδοσιακή κινεζική ιατρική… Το «Gua» σημαίνει ξύσιμο και «Sha» σημαίνει άμμος, εξηγεί η Δρ. Sheel Desai Solomon. “Είναι μια θεραπεία που περιλαμβάνει ξύσιμο μιας επίπεδης νεφρίτης ή πέτρας χαλαζία πάνω από το δέρμα με ανοδικές πινελιές για να χαλαρώσετε τους δύσκαμπτους μύες και να προωθήσετε την αποστράγγιση των ιστών.”

 

Η θεραπεία χρησιμοποιείται παραδοσιακά στην ιατρική της Ανατολικής Ασίας και της Κίνας. Μερικοί μπορεί να είναι εξοικειωμένοι με το μασάζ Gua Sha, το οποίο θεραπεύει τους μυϊκούς πόνους και τους σφιχτούς μυς ασκώντας πίεση με το εργαλείο Gua Sha. Τα αποτελέσματα δεν φαίνονται ακριβώς όμορφα, μιας και μπορεί να καταλήξετε με ερυθρότητα και μώλωπες καθώς θεραπεύετε. Ωστόσο, τα αποτελέσματα είναι δραματικά και ορισμένοι το έχουν χαρακτηρίσει το καλύτερο μασάζ της ζωής τους και άλλοι ισχυρίζονται  ότι το Gua Sha μπορεί να βοηθήσει τις ημικρανίες και τους πόνους στον αυχένα.

«Ακριβώς όπως το σώμα μας βιώνει άγχος με τη μορφή ώμων σε έναν υπολογιστή ή πονοκεφάλους από ένταση, τα πρόσωπά μας κρατούν το άγχος με τη μορφή φρυδιών ή σφιγμένων σιαγόνων», λέει ο Δρ Σολομών. «Το  Gua Sha είναι μια τεχνική μασάζ που έχει σχεδιαστεί για να ανακουφίσει την ένταση στους μυς του προσώπου, να ενισχύσει την κυκλοφορία του αίματος και να ενθαρρύνει τη λεμφική παροχέτευση να εξαλείψει το φούσκωμα. Βοηθά στη διάσπαση της περιτονίας, του συνδετικού ιστού που αγκαλιάζει τους μυς και μπορεί να επηρεάσει τη βέλτιστη κυκλοφορία.” Αν και τα αποτελέσματα δεν έχουν μελετηθεί κλινικά όπως φαίνεται από όλους όσοι δοκίμασαν αυτό το είδος περιποίησης είδαν εξαιρετικά αποτελέσματα. Και στα δικά μας!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

10 οδηγίες για να φροντίσετε το δέρμα σας

Η αυτοφροντίδα στην εποχή του κοροναϊού

Αυτοφροντίδα : Απελευθέρωσε τον εαυτό σου από το καθημερινό άγχος

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ανακουφίστε τα συμπτώματα του άγχους σε 5'

Ψυχική Υγεία Άγχος: Χαλαρώστε. Το αξίζετε, είναι καλό για εσάς και το περιβάλλον σας, ενώ παίρνει λιγότερο χρόνο από ό,τι νομίζετε. Δεν χρειάζεστε ένα σαββατοκύριακο στο σπα ή βουνίσια πεζοπορία στο καταφύγιο για να περιορίσετε το άγχος στη ζωη σας. Κάθε μία από τις συμβουλές που ακολουθούν για την ανακούφιση του στρες μπορεί να σας μεταφέρει από την αίσθηση "πανικού" σε κατάσταση ommm σε λιγότερο από 15 λεπτά!

Tips αυτοφροντίδας για εργαζόμενες μαμάδες

Αυτοφροντίδα εργαζόμενες μαμάδες: Νιώθετε συχνά πως τρέχετε, αλλά δε φτάνετε, κι όσο κι αν προσπαθείτε να αφιερώσετε λίγο χρόνο στον εαυτό σας, αυτό απλώς δεν είναι εφικτό; Αυτή είναι η πραγματικότητα για πολλές εργαζόμενες μαμάδες, αλλά υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορεί να σας βοηθήσουν να ξεκλέψετε λίγο χρόνο από το καθημερινό ή εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα για να αφιερώσετε σε εσάς. Η αυτο-φροντίδα για τις μητέρες είναι πολύ σημαντική, εξίσου όσο και ο χρόνος μιας καλής ξεκούρασης. Αυτό, κάποιες φορές, σημαίνει ότι θα πρέπει στην πραγματικότητα να μάθετε να λέτε όχι σε κάποια πράγματα, αντί να ανησυχείτε για το πως θα βρείτε χρόνο να προσθέσετε νέες δραστηριότητες ή πρακτικές αυτοφροντίδας στη ζωή σας.

Τα σημαντικά οφέλη των διαλογιστικών περιπάτων

Περίπατος: Πόσο μπορεί να βελτιώσει την ψυχική και σωματική υγεία μας ένας απλός περίπατος; Όταν συνδυάζεται με το είδος της συγκέντρωσης και της συνειδητότητας που μας προσφέρει ο διαλογισμός, η απάντηση είναι περισσότερο από όσο φαντάζεστε.

Ασκήστε φαντασία και σώμα παίζοντας με τα παιδιά στο σπίτι

Άθλητισμός lockdown παιδιά: Μετατρέψτε το καθιστικό ή το σαλόνι του σπιτιού σας σε φανταστικό τόπο παραμυθιού. Μπορείτε να δοκιμάστε ασκήσεις εξισορρόπησης, υποδυόμενοι τους ακροβάτες ή ζογκλέρ. Γιατί όχι, βάλτε ακόμη και το κατοικίδιο ζώο σας στη δράση, αν φυσικά απολαμβάνει να πηδά από στεφάνι σε στεφάνι ή να συνοδεύει τους μικρούς σας "μάγους" την ώρα των παραστάσεων. Εάν μάλιστα το πάρετε στα σοβαρά, μπορείτε να το κάνετε μια εβδομαδιαία δραστηριότητα ποιοτικής συνεύρεσης με την οικογένειά σας. Αφήστε τη φαντασία σας να πάρει τα ηνία της δράσης και εξασκηθείτε στα κόλπα σας κάθε φορά που έχετε λίγο χρόνο, προσκαλώντας και τα υπόλοιπα μέλη του οικογενειακού "τσίρκου" να ακονίζουν τα ταλέντα τους τακτικά.

Εναλλακτικοί τρόπου για να αντιμετωπίσετε την κακή ψυχολογία λόγω καραντίνας

Η ανάπτυξη και εγκαθίδρυση ορισμένων πρωινών συνηθειών θα δημιουργήσει σταδιακά αυξημένη ενέργεια που θα διαρκεί περισσότερο. Και είναι σημαντικό να τονιστεί ότι μιλάμε για συνήθεια• αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται αρκετή εξάσκηση και επιμονή για να εγκαθιδρυθεί και χρειάζεται να συνίσταται σε ορισμένες καθημερινές κινήσεις και ακολουθίες δραστηριοτήτων.

Τι είναι ο chakra διαλογισμός

Διαλογισμός: Μπορεί να μην είναι ξεκάθαρο ποιος διαλογίστηκε πρώτος, ωστόσο ο διαλογισμός ως πρακτική χρησιμοποιείται εδώ και τουλάχιστον 3.000 χρόνια. Με δυσκολία ωστόσο θα φανταζόταν εκείνος που τον ανακάλυψε ότι όχι μόνο θα επιβίωνε, αλλά θα γνώριζε νέες δόξες, εν μέσω πανδημίας.

Πέντε πυλώνες αυτοεκτίμησης στην εφηβεία

Αυτοεκτίμηση Εφηβεία: Η υγιής αυτοεκτίμηση παίζει ρόλο σε όλα όσα κάνετε. Οι έφηβοι με υψηλή αυτοεκτίμηση έχουν καλύτερες σχέσεις με συνομηλίκους και ενήλικες, αισθάνονται πιο ευτυχισμένοι για τα επιτεύγματά τους και βρίσκουν ευκολότερο να αντιμετωπίσουν απογοητεύσεις και αποτυχίες στη ζωή.