Αυτοφροντίδα

Γιόγκα Οφέλη: Καταπολεμήστε το άγχος και βρείτε τη ζητούμενη γαλήνη [vid]

Γιόγκα Οφέλη: Καταπολεμήστε το άγχος και βρείτε τη ζητούμενη γαλήνη [vid]

Γιόγκα Οφέλη: Η γιόγκα έχει πολλά στυλ, μορφές και εντάσεις. Μπορείτε να επωφεληθείτε από οποιοδήποτε στυλ γιόγκα - οπότε η επιλογή είναι κυρίως θέμα προσωπικής σας προτιμήσης.

H γιόγκα είναι μια πρακτική νου-σώματος που συνδυάζει φυσικές πόζες, ελεγχόμενη αναπνοή και διαλογισμό ή χαλάρωση. Ως μια ολιστική προσέγγιση και πρακτική μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του στρες, στον περιορισμό της αρτηριακής πίεσης και τη μείωση του καρδιακού ρυθμού. Ένα επιπλέον πλεονέκτημά της είναι ότι σχεδόν όλοι μπορούν να κάνουν γιόγκα.

Η γιόγκα έχει πολλά στυλ, μορφές και εντάσεις. Μπορείτε να επωφεληθείτε από οποιοδήποτε στυλ γιόγκα – οπότε η επιλογή είναι κυρίως θέμα προσωπικής σας προτιμήσης.

  • Στάσεις τις γιόγκα

Οι στάσεις γιόγκα είναι μια σειρά κινήσεων που έχουν σχεδιαστεί για να αυξήσουν τη δύναμη και την ευελιξία του σώματος και του νου. Οι πόζες κυμαίνονται από απλές έως δύσκολες.

  • Αναπνοή

Ο έλεγχος της αναπνοής σας είναι ένα σημαντικό και αναπόσπαστο κομμάτι της γιόγκα. Η γιόγκα διδάσκει ότι ο έλεγχος της αναπνοής σας μπορεί να σας βοηθήσει να ελέγξετε το σώμα σας και να ηρεμήσετε το μυαλό σας.

  • Διαλογισμός ή χαλάρωση

Στη γιόγκα, μπορείτε να συμπεριλάβετε διαλογισμό ή χαλάρωση. Ο διαλογισμός μπορεί να σας βοηθήσει να μάθετε να είστε πιο mindful και παρόντες/ούσες στη στιγμή χωρίς κρίση.

 


Τα οφέλη της γιόγκα για την υγεία

  • Μείωση του στρες

Ορισμένες μελέτες έχουν δείξει ότι η γιόγκα μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του άγχους και του στρες. Η τακτική γιόγκα μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή σας και τη συνολική αίσθηση ευεξίας. Η γιόγκα μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τα συμπτώματα της κατάθλιψης και του άγχους που οφείλονται σε δύσκολες καταστάσεις.

  • Βελτιωμένη φυσική κατάσταση

Η πρακτική της γιόγκα μπορεί να οδηγήσει σε βελτιωμένη ισορροπία, ευελιξία, εύρος κίνησης και δύναμη.

  • Αρωγός στη διαχείριση του πόνου και των χρόνιων παθήσεων

Η γιόγκα μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των παραγόντων κινδύνου για χρόνιες παθήσεις, όπως οι καρδιακές παθήσεις, το άσθμα, η αρθρίτιδα, η αϋπνία και η υψηλή αρτηριακή πίεση. Η συμβολή της επίσης στη διαχείριση του πόνου στην πλάτη και τον αυχένα είναι σημαντική, ενώ ορισμένες στάσεις γιόγκα είναι μια πολύ καλή επιλογή για την φυσική ανακούφιση από τους πόνους της περιόδου. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι η γίογκα μπορεί να σας βοηθήσει στη διαχείριση των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Μπορώ να κάνω σεξ, εάν έχω προστατίτιδα;

7 λόγοι που μια βουτιά στη θάλασσα είναι θεραπευτική για τα μαλλιά

Όσο περισσότερο ασκείστε, τόσο καλύτερα θυμάστε

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Χωρισμός : Συμβουλές για να τον ξεπεράσετε

Χωρισμός :Οι χωρισμοί και τα συναισθήματα που δημιουργούν είναι περίπλοκα. Ανακούφιση, σύγχυση, θλίψη, θλίψη - όλα αυτά είναι απόλυτα φυσιολογικές αντιδράσεις στο τέλος μιας σχέσης.

Ο διαλογισμός αυξάνει την ψυχική ανθεκτικότητα

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός σας βοηθά να αντιμετωπίσετε το άγχος και να αποκρίνεστε με μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις δύσκολες καταστάσεις της ζωής, κάτι που μπορεί να αυξήσει την αυτοπεποίθησή σας και να σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα.

Ρέικι : Ενισχύστε την ευημερία σας

Ρέικι : Στο παρόν άρθρο, ακολουθούν συμβουλές για να καταφέρετε μέσω της ενεργειακής θεραπείας να ανακτήσετε την ευημερία σας.

Γιόγκα για πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων

Αθλητισμός: "Υπάρχουν ξεχωριστές αλλά αλληλένδετες περιοχές στις οποίες η γιόγκα έχει συγκεκριμένα οφέλη, όχι μόνο για καρδιακές παθήσεις αλλά και για οποιαδήποτε ασθένεια", λέει ο ερευνητής και νευροεπιστήμονας της γιόγκα, Δρ Sat Bir Singh Khalsa, επίκουρος καθηγητής ιατρικής στη Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ.

Αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα : Θεραπεύστε με την βοήθεια μέσω της Yoga και των Pilates

Αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα : αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα ,ε'ιναι μια φλεγμονώδη κατάσταση που επηρεάζει τη σπονδυλική σας στήλη, η τακτική κίνηση και η άσκηση είναι ζωτικής σημασίας για τη διαχείριση του πόνου και τη βελτίωση της κινητικότητας. 

Πώς η άσκηση αυξάνει φυσικά τα επίπεδα ενέργειας στο σώμα

Αθλητισμός: Αλλαγές κυτταρικού επιπέδου συμβαίνουν στο σώμα σας όταν ασκείστε. Ειδικότερα, η άσκηση ωθεί το σώμα σας για να παράξει περισσότερα μιτοχόνδρια μέσα στα μυϊκά σας κύτταρα. Τα μιτοχόνδρια είναι γνωστά ως ενδυναμωτικά των κυττάρων, επειδή δημιουργούν καύσιμο από γλυκόζη που παίρνουν από την τροφή που τρώτε και οξυγόνο από τον αέρα που αναπνέετε. Συνεπώς, αυξάνοντας τον αριθμό τους, αυξάνετε παράλληλα και τα ενεργειακά εφόδια του σώματός σας.

Αυτοφροντίδα : Συμβουλές για να αντιμετωπίσετε τον εαυτό σας

Αυτοφροντίδα : Ο αυτο-μίσος έρχεται συχνά σε μια στιγμή που δεν έχετε συμπόνια για τον εαυτό σας. Εάν έχετε μια περίοδο που αισθάνεστε καλά, προσπαθήστε να γράψετε μια λίστα με αυτά που αγαπάτε για τον εαυτό σας.