Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός Υγεία: Το stretching μπορεί να βελτιώσει την υγεία των αιμοφόρων αγγείων [vid]

Αθλητισμός Υγεία: Το stretching μπορεί να βελτιώσει την υγεία των αιμοφόρων αγγείων [vid]

Αθλητισμός Υγεία: Σύμφωνα με μία ερευνητική μελέτη, ένα ολιγόλεπτο τέντωμα του σώματός μας τακτικά αρκεί για να έχουμε καλύτερη αγγειακή υγεία.

Δεν χρειάζεται πάντα να ιδρώσουμε για να ωφεληθούμε από τις ευεργετικές δράσεις της άσκησης στην υγεία μας. Για την ακρίβεια ένα ολιγόλεπτο τέντωμα του σώματός μας τακτικά αρκεί για να έχουμε καλύτερη αγγειακή υγεία. Όταν κάνετε τακτικά stretching και ειδικότερα στα πόδια σας βοηθάτε το σώμα σας και ενιχύετε την υγεία των αιμοφόρων αγγείων σας. Συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από τα ευρήματα μιας μικρής επιστημονικής μελέτης που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό “Journal of Physiology” την 1η Ιουλίου του έτους 2020, το τακτικό stretching συμβάλει στη βελτίωση της ροής του αίματος σε όλο το σώμα, κάνοντας τις αρτηρίες πιο ευέλικτες και δυνατές να διαστέλλονται.

Λίγα λόγια για την μελέτη

Οι ερευνητές που συμμετείχαν στην εν λόγω μελέτη παρακολούθησαν 39 νεαρούς ενήλικες, 27 από τους οποίους έκαναν τακτικά stretching πέντε φορές την εβδομάδα για την χρονική περίοδο των 12 εβδομάδων. Από την άλλη πλευρά, οι υπόλοιποι 12 συμμετέχοντες δεν έκαναν stretching. Εντωμεταξύ, να σημειώσουμε ότι οι συμμετέχοντες στην έρευνα που έκαναν τακτικά τέντωμα του σώματός τους, κρατούσαν κάθε στάση τεντώματος για 45 δευτερόλεπτα ακολουθούμενα από 15 δευτερόλεπτα ανάπαυσης. Οι συμμετέχοντες επανέλαβαν κάθε σετ ασκήσεων πέντε φορές συνολικά.

Τα επιστημονικά ευρήματα της μελέτης

Οι ερευνητές μέτρησαν τη ροή του αίματος στα κάτω πόδια και τους άνω βραχίονες των συμμετεχόντων, τόσο στην αρχή, όσο και στο τέλος της μελέτης. Έτσι, οι αρτηρίες των ανθρώπων που έκαναν τακτικά stretching εντός του χρονικού διαστήματος που διήρκησε η μελέτη ήταν πιο διασταλμένες και είχαν αυξημένη ροή αίματος και στις δύο περιοχές, σύμφωνα με τα ερευνητικά ευρήματα.

Τι μας λένε τα ευρήματα για μελλοντική χρήση

Όπως επισημαίνουν οι συγγραφείς της μελέτης, εάν μελλοντικές μελέτες επιβεβαιώσουν τα εν λόγω αποτελέσματα – και ειδικότερα στην περίπτωση των ηλικιωμένων ατόμων που έχουν με διάφορες αγγειακές νόσους – τότε θα ξέρουμε ότι το stretching θα μπορούσε να αποτελέσει μια νέα μέθοδο θεραπείας – η οποία μάλιστα δεν περιλαμβάνει τη λήψη φαρμακευτικής αγωγής – για τη βελτίωση της υγείας των αιμοφόρων αγγείων.

Ακολουθεί βίντεο με πρόγραμμα stretching για όλο το σώμα σας:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Κορωνοϊός 28/05 – 1.585 νέα κρούσματα – 40 νεκροί – 521 διασωληνωμένοι

Ομορφιά επιδερμίδα : Προϊόντα που θα πρέπει να χρησιμοποιούνται με μέτρο

Η ζωή κοντά στη θάλασσα μπορεί να οφελήσει την ψυχική σας υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Γιατί δεν είναι καλή ιδεά να τρώμε πριν τον ύπνο

Ύπνος φαγητό: Το να κοιμάστε έχοντας το αίσθημα της πείνας, μπορεί σίγουρα να σας κάνει να αισθανθείτε δυσαρέσκεια ή και ενόχληση που δεν έχετε ικανοποιήσει την όρεξή σας. Αλλά μπορεί να είναι πιο υγιεινό να πηγαίνετε στο κρεβάτι πεινασμένοι ή πεινασμένες, από το να τρώτε αργά το βράδυ πολύ κοντά στην ώρα του ύπνου.

Φέρτε τη μαγεία του ωκεανού στο σπίτι σας

Θάλασσα Οφέλη: Τα ψυχολογικά οφέλη της θάλασσας και του θαλασσινού νερού στην ανθρώπινη υγεία μελετώνται ευρέως από επιστήμονες διαφόρων κλάδων. Σύμφωνα με τους ειδικούς, και μόνο η παραμονή μας δίπλα στο νερό έχει θετικό αντίκτυπο στην ψυχική μας υγεία.

Θυλακίτιδα : Τρόποι για να την αντιμετωπίσετε

Θυλακίτιδα : Είναι μια σχετικά κοινή πάθηση, αλλά πολλοί άνθρωποι τη θεραπεύουν στο σπίτι και δεν βλέπουν γιατρό, επομένως είναι δύσκολο να γνωρίζουμε πόσο συχνή είναι.

Το ψάρεμα στη θάλασσα προσφέρει ηρεμία και χαλάρωση

Ψάρεμα: Το πρώτο βιβλίο για το ψάρεμα εκδόθηκε το 17ο αιώνα και οι πρώτοι αγώνες ψαρέματος πραγματοποιήθηκαν το 1930 στην Αγγλία. Εικόνες με ψαράδες, που χρησιμοποιούν καλάμι, υπάρχουν στην Αίγυπτο και χρονολογούνται στο 2000 π.Χ.

Διατάσεις: Είναι πολύ σημαντικές ως κομμάτι της εκγύμνασής μας

Διατάσεις: Το stretching (ή αλλιώς, οι διατάσεις) είναι απαραίτητο σε κάθε μορφή άσκησης και κυρίως είναι υγεία. Ειδικοί του Harvard Health τονίζουν πως το stretching διατηρεί την ελαστικότητα, τη δύναμη και την υγεία των μυών και πως αυτή η ελαστικότητα μας είναι απαραίτητη προκειμένου να διατηρήσουμε το εύρος των κινήσεων των συνδέσμων.

Ινομυαλγία : Τρόποι να την αντιμετωπίσετε

Ινομυαλγία : Η ινομυαλγία είναι μια πολύπλοκη διαταραχή που προκαλεί πόνο, ευαισθησία και κόπωση στους μύες συγκεκριμένων τμημάτων του σώματος, συμπεριλαμβανομένου του λαιμού, των ώμων, της πλάτης, των γοφών, των βραχιόνων και των ποδιών.

Πώς να διατηρήσω ζωντανό το κίνητρό μου να αθλούμαι;

Αθλητισμός: Είναι σύνηθες να ξεκινά κανείς με μεγάλη θέρμη τις προπονήσεις, αλλά μόλις περνά ο πρώτος καιρός, το κίνητρο μπορεί να δοκιμαστεί. Λίγο οι καθημερινές υποχρεώσεις, λίγο η διάθεσή μας που αλλάζει με το χρόνο, μπορεί να μας κάνουν να παρατήσουμε την άσκηση. Δείτε πώς μπορείτε να παραμείνετε πιστοί στην απόφασή σας να αθλείστε.