ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός: Βάλτε την κίνηση στην καθημερινότητά σας χωρίς κόπο [vid]

Αθλητισμός: Βάλτε την κίνηση στην καθημερινότητά σας χωρίς κόπο [vid]

Αθλητισμός: Τέσσερα εύκολα και αποτελεσματικά tips για να εντάξετε την άσκηση στην καθημερινή σας ρουτίνα και να ισορροπήσετε τις επιπτώσεις της καθιστικής ζωής. Κι όλα αυτά δίχως να ιδρώσετε - ιδιαιτέρως.

Όσο περισσότερο κάθεστε, τόσο περισσότερο οι μύες σας δεν χρησιμοποιούν γλυκόζη. Η γλυκόζη είναι η κύρια πηγή ενέργειας του σώματος. Η καθιστική ζωή μπορεί να προκαλέσει αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, προκαλώντας την απελευθέρωση ινσουλίνης, της ορμόνης δηλαδή που ρυθμίζει το σάκχαρο στο αίμα. Με την πάροδο του χρόνου, οι καθιστικές συνήθειες κάνουν το σώμα να γίνει λιγότερο ευαίσθητο στην ινσουλίνη και η προκύπτουσα αντίσταση στην ινσουλίνη προάγει τις φλεγμονές που είναι βασικοί παράγοντες συσσώρευσης λίπους στις αρτηρίες.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προσθέσετε μικρές δόσεις κίνησης στην καθημερινή σας ρουτίνα. Κάθε φορά που παρατηρείτε ότι κάθεστε για λίγο, κάντε ένα σύντομο σετ ασκήσεων – πέντε έως 10 επαναλήψεις ή ένα mini πρόγραμμα stretching. Παρακάτω θα βρείτε μερικά εύκολα tips για να εντάξετε την άσκηση στην καθημερινότητά σας χωρίς να κοπιάσετε ιδιαιτέρως.

  • Ορίστε μια υπενθύμιση

Πολλά fit trackers διαθέτουν την δυνατότητα ρύθμισης ειδοποιήσεων που σας υπενθυμίζουν να σηκώνεστε τουλάχιστον μία φορά ανά ώρα. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε ένα smartphone ή ένα κανονικό χρονόμετρο κουζίνας. Επιλέξτε να εφαρμόσετε το tip κυρίως σε περιόδους και φάσεις που τείνετε να μένετε καθιστοί για μεγάλη διάρκεια.

  • Οργανώστε ή τακτοποιήστε κατά τη διάρκεια των τηλεφωνικών σας κλήσεων

Όποτε βρίσκεστε στο τηλέφωνο, δοκιμάστε να σηκωθείτε και μετακινηθείτε. Προσπαθήστε να περπατήσετε μπρος-πίσω ή σε κύκλους ενώ μιλάτε. Ή χρησιμοποιήστε ένα ακουστικό ανοιχτής ακρόασης και κάντε ελαφριές οικιακές εργασίες ενώ βρίσκεστε στην κλήση.

  • Μετακινηθείτε ενώ παρακολουθείτε τηλεόραση

Ο χρόνος παρακολούθησης τηλεοπτικών προγραμμάτων αυξάνεται καθώς οι άνθρωποι γερνούν. Τουλάχιστον μία φορά την ώρα, σηκωθείτε και περπατήστε, ή από τη θέση σας κουνήστε τα χέρια σας και κάντε μερικές εύκολες ασκήσεις τεντώματος.

  • Κάντε αυτά τα επιπλέον βήματα

Κάθε φορά που οδηγείτε κάπου, παρκάρετε κάποια χιλιόμετρα μακριά από τον προορισμό σας. Με αυτόν τον τρόπο θα κάνετε αυτά τα επιπλέον απαραίτητα βήματα και επιλέξατε να χρησιμοποιήσετε τις σκάλες αντί του ανελκυστήρα.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Διατροφή : Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες

Διατροφή : Τροφές για την υγεία των ματιών σας

Αυτοάμυνα : 2 Κινήσεις για απόλυτη προστασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η μακρά COVID συνδέεται με δυσλετουργική αναπνοή και σύνδρομο χρόνιας κόπωσης

Μακρά COVID: Το σύνδρομο χρόνιας κόπωσης είναι μια ιατρική κατάσταση που μπορεί συχνά να εμφανιστεί μετά από ιογενή λοίμωξη και να προκαλέσει πυρετό, πόνο και παρατεταμένη κόπωση και κατάθλιψη. Πολλοί ασθενείς με COVID-19, ορισμένοι εκ των οποίων δεν νοσηλεύτηκαν ποτέ, ανέφεραν επίμονα συμπτώματα αφού αναρρώσουν από την αρχική τους διάγνωση COVID-19. Η σοβαρή κόπωση, η γνωστική δυσκολία, ο μη αναζωογονητικός ύπνος και η μυαλγία έχουν όλα θεωρηθεί κύρια συμπτώματα για τους ασθενείς με μακρά Covid». 

Μειώθηκαν οι περιπτώσεις λοιμώδους επιπεφυκίτιδας εν μέσω Covid-19

Λοιμώδης επιπεφυκίτιδα: Υπήρξε μείωση του ποσοστού λοιμώδους επιπεφυκίτιδας σε όλο τον πληθυσμό σε συνδυασμό με παρεμβάσεις δημόσιας υγείας που υιοθετήθηκαν για τον περιορισμό του COVID-19, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε διαδικτυακά.

Το ανθεκτικό άμυλο είναι απαραίτητο σε μια υγιεινή διατροφή

Ανθεκτικό άμυλο: Η τακτική κατανάλωση τροφών που περιέχουν ανθεκτικό άμυλο, μαζί με άφθονα φρούτα, λαχανικά και ξηρούς καρπούς, μπορεί να βελτιώσει την υγεία και να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης μιας σειράς χρόνιων ασθενειών, όπως ο καρκίνος του παχέος εντέρου, ο διαβήτης τύπου 2 και οι καρδιακές παθήσεις.

Η καλή σεξουαλική ζωή μπορεί να είναι συνταγή για ευτυχία

Σεξ οφέλη υγεία: Μείωση του άγχους, άνοδος της λίμπιντο και αυξημένη οικειότητα μεταξύ συντρόφων, είναι ορισμένα μόνο από τα οφέλη του σεξ στη συναισθηματική μας υγεία. Και με τη σειρά τους τα συναισθηματικά οφέλη της σεξουαλικής επαφής είναι μόνο το ήμισυ της ιστορίας. Το σεξ προάγει τη σωματική σας υγεία, επίσης. Στην πραγματικότητα, η σεξουαλική σας δραστηριότητα μπορεί να οδηγήσει σε πολλά μακροχρόνια οφέλη για την υγεία.

Το κολύμπι ως μέσο θεραπείας για άτομα με PTSD

Κολύμβηση: Η κολύμβηση προάγει τη διαδικασία που είναι γνωστή ως νευρογένεση του ιππόκαμπου. Η νευρογένεση του ιππόκαμπου είναι η αναγέννηση νέων εγκεφαλικών κυττάρων σε περιοχές του εγκεφάλου που ατροφούν κάτω από παρατεταμένες περιόδους στρες.

ΟΠΕΚΑ: Αναλυτικά οι καταβολές την Τρίτη 30 Νοεμβρίου

ΟΠΕΚΑ Επίδομα παιδιού: Την Τρίτη 30 Νοεμβρίου, ο ΟΠΕΚΑ θα καταβάλλει επιδόματα σε πάνω από 1,648 εκατ. δικαιούχους. Ειδικότερα, το επίδομα παιδιού θα λάβουν 820.486 δικαιούχοι με το συνολικό ποσό να πλησιάζει τα 180 εκατ. ευρώ.

Το multitasking οδηγεί τα παιδιά σε περισσότερο άγχος

Multitasking άγχος παιδιά: Σε αντίθεση με τον συνολικό χρόνο πολυμέσων, το multitasking των μέσων σχετίζεται με πιο συχνή συμπεριφορά παρόμοια με τη ΔΕΠΥ, όπως αξιολογείται από τους δασκάλους τους.