Αυτοφροντίδα

Εσωτερική ανάπτυξη: Η ευτυχία είναι προσωπική υπόθεση

Εσωτερική ανάπτυξη: Η ευτυχία είναι προσωπική υπόθεση

Εσωτερική ανάπτυξη: Η ευτυχία είναι προσωπική υπόθεση. Πολλές φορές η ευτυχία που πρέπει να νιώθουμε εξαιτίας ενός θετικού που έχει συμβεί σε εμάς καλύπτεται από το αίσθημα θλίψης που βιώνει ο άνθρωπος που άγγιξε την άλλη πλευρά του νομίσματος, γι ‘αυτό, σε πολλές περιπτώσεις, είναι πραγματικά δύσκολο για εμάς να είμαστε ευτυχισμένοι.

Η ευτυχία φαίνεται εφήμερη, άυλη και συχνά ανέφικτη. Όμως, είναι στην πραγματικότητα κάτι που είναι χτισμένο, όπως ένα σπίτι, από το βάθος. Ένας τρόπος να το χτίσετε είναι να γνωρίσετε τον εαυτό σας, να μάθετε να ζείτε την παρούσα στιγμή με τον πιο υγιή τρόπο για εσάς.

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι «θα είμαι χαρούμενος όταν το έχω αυτό ή αυτό» και όταν το καταλάβουν, συνεχίζουν να ψάχνουν κάτι άλλο για να είναι ικανοποιημένοι, γιατί αυτά που δεν έχουν πλέον τους ικανοποιεί. Είναι ο αιώνιος τροχός, που καταλήγει να δημιουργεί δυστυχία με χρόνιο τρόπο. Η ευτυχία που προκύπτει από την επίτευξη “αυτού του μεγάλου στόχου” είναι συχνά εξαιρετικά βραχύβια σε σύγκριση με αυτήν που δημιουργείται στην πορεία. Μια καλή εναλλακτική λύση για την επίτευξη μελλοντικής ευτυχίας είναι η καλλιέργεια της ευτυχίας στο τώρα. Έτσι, αυτό που είναι πραγματικά σημαντικό θα είναι η πορεία προς τον στόχο και όχι ο ίδιος ο στόχος. Απολαμβάνοντας κάθε βήμα που κάνουμε θα μας βοηθήσει να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας και να κατανοήσουμε την πραγματική αξία και τις δυνατότητες που έχουμε μέσα μας. Είναι σαν ένα κυνήγι θησαυρού, πρέπει να το βρείτε.

Μπορούμε να πούμε ότι ο δρόμος προς την ευτυχία δεν είναι εύκολος, αλλά είναι δυνατό να συμβεί, χτίζοντας λίγο κάθε μέρα. Το να ζούμε στην παρούσα στιγμή και να μαθαίνουμε να απολαμβάνουμε την πορεία προς τον στόχο που θέτουμε είναι δύο τρόποι για να αρχίσουμε να το χτίζουμε…

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Προστατέψτε τον εαυτό σου και την ηρεμία σου από κακές ειδήσεις

Σκέφτεσαι να καπνίσεις... πήγαινε για τρέξιμο

Ευγενία Βλάχου : Η έλλειψη εξειδικευμένων νοσηλευτών για τον διαβήτη στοιχίζει την περίοδο της COVID 19

Μικρά μυστικά για να φροντίσεις τον εαυτό σου

Η επιστημονική εξήγηση για την αγάπη μας στη θάλασσα

Η επιστήμη πίσω από τη φράση "Η θάλασσα με κάνει χαρούμενο". Όλοι οι λάτρεις συμφωνούν ότι η παραλία είναι το "ευτυχισμένο" μέρος τους. Τα μάτια μας λάμπουν όταν σκεφτόμαστε την επόμενη επίσκεψή μας εκεί και για τους περισσότερους, το να είμαστε μακριά από την καθημερινή ρουτίνα μας είναι λόγος για να πάμε στην παραλία. Τι ακριβώς είναι αυτό με την παραλία που μας κάνει ευτυχισμένους; Γιατί στρεφόμαστε στο νερό για μια αίσθηση ηρεμίας και διαύγεια;

Πιθανές αιτίες που αισθάνεσαι μόνιμη κόπωση

Αισθάνομαι κουρασμένη: Γιατί νιώθεις αυτή την κατάπτωση . "Γιατί είμαι τόσο κουρασμένη;" είναι μια ερώτηση που οι άνθρωποι αναρωτιούνται αρκετά συχνά. Όλοι κουράζονται κάποια στιγμή, ιδιαίτερα μετά από μια ασθένεια, μια μακρά νύχτα με ένα άρρωστο παιδί ή μια πολυάσχολη εβδομάδα στη δουλειά. Ωστόσο, όταν η κούραση είναι επίμονη, όταν νιώθεις κουρασμένος μόλις ξυπνήσεις το πρωί ή όταν ο ύπνος δεν φαίνεται να βοηθάει, όσο και αν ξεκουράζεσαι—μπορεί συχνά να υποδεικνύει ένα βαθύτερο, υποκείμενο πρόβλημα.

Κάντε τον χρόνο να δουλεύει υπέρ σας

Αλλά μία προσέγγιση που γίνεται ολοένα και πιο διαδεδομένη αντιπροσωπεύεται από το μότο «δουλεύω εξυπνότερα, όχι σκληρότερα». Η σωστή διαχείριση του χρόνου δεν είναι η ολοκλήρωση πολλών εργασιών μέσα σε μια μέρα• είναι η απλοποίηση της καθημερινότητας και η ανακούφιση από το στρες.

Εξάσκησε και εσύ την αυτοσυμπόνια σου... Δες εδώ πώς

Αυτοσυμπόνια: Πώς να την εξασκήσεις. Τιμωρείς πάντα τον εαυτό σου για τα λάθη σου; Όλοι κάνουν λάθη αλλά αντί να είσαστε σκληροί για τον εαυτό σας, προσπαθήστε να αποδεχτείτε ότι δεν είστε τέλειοι και να είστε ευγενικοί με τον εσάς. Αν αυτό είναι κάτι που κάνετε τακτικά, τότε γράψτε μια σημείωση που ενθαρρύνει την αυτοσυμπόνια.

Φρόντισε τον οργανισμό σου και το δέρμα σου μέσω τον προβιοτικών

Προβιοτικά υγεία: Σε ποιες περιπτώσεις θα σε βοηθήσουν.  'Ενα από τα πιο πολυσυζητημένα οφέλη είναι η καλύτερη πέψη, ειδικά σε αυτούς τους αβέβαιους καιρούς με επιπλέον προκλήσεις όπως η δυσκοιλιότητα καραντίνας και τα στομαχικά προβλήματα λόγω άγχους.  Επίσης, προσφέρουν πραγματικά μια σειρά απίστευτων πλεονεκτημάτων, εκτός από το να βοηθούν την πέψη και το αίμα.

Η επικοινωνία μέσω σόσιαλ και οι παρανοήσεις

Διαχείριση κοινωνικών μέσων: Αξιοποίησε την αρχή του Hanlon. Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν φέρει επανάσταση στον τρόπο που επικοινωνούμε. Πριν από χρόνια, ήταν αδιανόητο να μιλήσουμε με τους φίλους μας σχεδόν σε πραγματικό χρόνο όταν δεν ήμασταν μαζί τους. Τώρα χρειαζόμαστε μόνο σύνδεση στο διαδίκτυο και ένα από τα πολλά κοινωνικά δίκτυα στα οποία είμαστε συνδεδεμένοι.

Βασικές αρχές του Laziness Lie και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας

Laziness Lie: Βασικές αρχές και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας. Η παραγωγικότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να μετρήσουμε την αξία μας. Τα ψυχολογικά θεμέλια του "ψέματα οκνηρίας" και το πόσο μεγαλύτερες εργάσιμες ημέρες, υπερφόρτωση πληροφοριών και μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αυξήσει την πίεση να κάνουν συνεχώς και να είναι "περισσότερα".