Αυτοφροντίδα

Επιλόχειος κατάθλιψη : Συμβουλές για να την καταπολεμήσετε

Επιλόχειος κατάθλιψη : Συμβουλές για να την καταπολεμήσετε

Επιλόχειος κατάθλιψη : Το να γίνεις γονέας προκαλεί μια σειρά συναισθημάτων, από χαρά και ενθουσιασμό έως άγχος και φόβο. Τα μωρά μπλουζ είναι αρκετά κοινά στις νέες μητέρες, αλλά πώς αντιμετωπίζετε την κατάθλιψη μετά τον τοκετό, μια μακροχρόνια και σοβαρή διαταραχή της διάθεσης.

Η κατάθλιψη μετά τον τοκετό επηρεάζει γύρω1 στις 7 γυναίκες Μπορεί να έχει δυσμενείς επιπτώσεις στην ευημερία τόσο της μητέρας όσο και του παιδιού ωστόσο 1 στις 5 γυναίκες σιωπούν για τα συμπτώματά τους και ως εκ τούτου παραμένουν χωρίς θεραπεία. Σε αντίθεση με το μωρό , η κατάθλιψη μετά τον τοκετό σπάνια εξαφανίζεται από μόνη της. Η κατάσταση μπορεί να εμφανιστεί ημέρες ή ακόμα και μήνες μετά τη γέννηση του παιδιού σας και να διαρκέσει πολλές εβδομάδες ή μήνες χωρίς θεραπεία.

Πως θα καταπολεμήσετε την κατάθλιψη

  •  Είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε με τον πάροχο υγειονομικής περίθαλψης και να ζητήσετε βοήθεια.

Δημιουργήστε έναν ασφαλή δεσμό με το μωρό σας

  • Η συναισθηματική σύνδεση είναι η ασφαλής προσκόλληση που σχηματίζεται μεταξύ γονέων και παιδιών. Η επιτυχημένη σύνδεση επιτρέπει στο παιδί να αισθάνεται αρκετά ασφαλές για να αναπτυχθεί πλήρως και η κατοχή αυτού του δεσμού θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν και σχηματίζουν σχέσεις καθ ‘όλη τη διάρκεια της ζωής τους.
  • Η στενή επαφή με το βρέφος σας απελευθερώνει οξυτοκίνη , την «αγάπη» ή την «ορμονική αγκαλιά». Η αύξηση της ωκυτοκίνης σάς κάνει να νιώθετε πιο ευτυχισμένοι, πιο φροντισμένοι και ευαίσθητοι στα συναισθήματα των άλλων και σας επιτρέπει να αναγνωρίζετε πιο εύκολα τα μη λεκτικά στοιχεία από το μωρό σας.

Επαφή με το δέρμα

  • Η επαφή με το δέρμα χαλαρώνει τόσο εσάς όσο και το μωρό σας, ενώ ενισχύει τον δεσμό μεταξύ σας. Πρόσθετα οφέλή της επαφής με το δέρμα με το δέρμα περιλαμβάνουν παρατεταμένες περιόδους ύπνου και εγρήγορσης, λιγότερο ψυχρό στρες , βελτιωμένη αύξηση βάρους, καλύτερη ανάπτυξη του εγκεφάλου, μειωμένο κλάμα και πρόωρη έξοδο από το νοσοκομείο.

Βγείτε στον ήλιο

  • Η έκθεση στο φως του ήλιου και στον καθαρό αέρα θα βελτιώσει σημαντικά τη διάθεσή σας. Ακόμα κι αν τα μαλλιά σας είναι ακατάστατα ή το μωρό σας έχει φτύσει το αγαπημένο σας παντελόνι γιόγκα , πάρτε το καροτσάκι για περιστροφή και στοχεύστε να βγείτε έξω για τουλάχιστον 10-15 λεπτά κάθε μέρα.

Ακολουθεί βίντεο για την επιλόχειο κατάθλιψη

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Διαταραχή προσωπικότητας : Οι τύποι που χωρίζετε

Διαβήτης : Πως επηρεάζει την σεξουαλική ζωή ανδρών και γυναικών

Πώς το συναίσθημα του έρωτα έχει τη δυνατότητα πραγματικά να αναγεννήσει την ψυχή του ανθρώπου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Κερδίστε πολύτιμο χρόνο για τον εαυτό σας

Οργάνωση χρόνου: Πολλοί άνθρωποι ζουν σε μία συνεχή κατάσταση άγχους και έχουν την εντύπωση ότι δεν έχουν καθόλου ελεύθερο χρόνο. Όλοι μπορούμε να ξεκλέψουμε λίγο χρόνο, αρκεί να οργανώσουμε το πρόγραμμά μας καλύτερα.

Πώς να γλιτώσετε από την κακοσμία στόματος

Κακοσμία στόματος: Σίγουρα έχει τύχει σε όλους μας να μυρίσουμε την αναπνοή κάποιου και να χρειαστεί να κάνουμε ένα βήμα πίσω, λόγω της κακοσμίας. Ωστόσο, έχετε αναρωτηθεί μήπως το ίδιο συμβαίνει και σε εσάς;

Η γιόγκα ως τεχνική διαχείρισης του μυοσκελετικού πόνου

Αθλητισμός: Δεν είναι ακόμη πλήρως κατανοητό πώς η γιόγκα βοηθά τους ανθρώπους με πόνο. Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η γιόγκα μπορεί να μας βοηθήσει να ελέγξουμε πιο αποτελεσματικά το πώς σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε, τόσο διανοητικά όσο και σωματικά. Μπορεί επίσης να είναι αποτελεσματική, βελτιώνοντας την ευλυγισία των μυών, προάγοντας τη χαλάρωση, μειώνοντας τη φλεγμονή, αυξάνοντας την απελευθέρωση ενδορφινών που ανακουφίζουν από τον πόνο, βελτιώνοντας την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση του αυτοελέγχου και της αυτοπεποίθησής μας.

Καιρός να κόψετε το κάπνισμα

Διακοπή καπνίσματος: Το κάπνισμα είναι μία πολύ δύσκολη για να κοπεί συνήθεια. Εκτός από την εξάρτηση που ξεκάθαρα προκαλεί η νικοτίνη, υπάρχει και το συνήθειο της κίνησης του χεριού ή για τους πιο φανατικούς, του στριψίματος του τσιγάρου, που δύσκολα κόβεται. Οπότε πιστέψτε μας, δεν είστε οι μόνοι που δυσκολεύεστε.

Αναδείξτε τα αρώματα του χειμώνα μέσα από αρμονικούς DIY συνδυασμούς

Ποτ πουρί: Μπορείτε κυριολεκτικά να κάνετε το σπίτι σας να μυρίζει σαν σπιτική μηλόπιτα φούρνου, καφετέρια ή φρέσκια ανοιξιάτικη μέρα. Απλώς ρίξτε μερικά φρούτα, βότανα και μπαχαρικά σε μια κατσαρόλα με βραστό νερό για να αναζωπυρωθούν τα αρώματα.

Φροντίζοντας το σώμα μας στην ινομυαλγία

Ινομυαλγία αυτοφροντίδα: Οι ασθενείς με ινομυαλγία συχνά βιώνουν πόνο που απλώνεται σε όλο το σώμα, αλλά εντοπίζεται πιο έντονα στον αυχένα, στους αγκώνες, στους ώμους, στα γόνατα και στους γλουτούς. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν το αίσθημα της συνεχούς κόπωσης, της μειωμένης συγκέντρωσης και των πονοκεφάλων.

Συμβουλές για να μάθετε να φροντίζετε τον εαυτό σας

Χαμηλή αυτοεκτίμηση αυτοφροντίδα: Κάποιοι αντιμετωπίζουν προβλήματα χαμηλής αυτοπεποίθησης, όλη τους τη ζωή. Η κατάσταση αυτή ρίχνει την ψυχολογία μας, έχει κακό αντίκτυπο στις διαπροσωπικές μας σχέσεις και φυσικά, αναπόφευκτα, επηρεάζει την απόδοση στη δουλειά μας.