Αυτοφροντίδα

Επιλόχειος κατάθλιψη : Συμβουλές για να την καταπολεμήσετε

Επιλόχειος κατάθλιψη : Συμβουλές για να την καταπολεμήσετε

Επιλόχειος κατάθλιψη : Το να γίνεις γονέας προκαλεί μια σειρά συναισθημάτων, από χαρά και ενθουσιασμό έως άγχος και φόβο. Τα μωρά μπλουζ είναι αρκετά κοινά στις νέες μητέρες, αλλά πώς αντιμετωπίζετε την κατάθλιψη μετά τον τοκετό, μια μακροχρόνια και σοβαρή διαταραχή της διάθεσης.

Η κατάθλιψη μετά τον τοκετό επηρεάζει γύρω1 στις 7 γυναίκες Μπορεί να έχει δυσμενείς επιπτώσεις στην ευημερία τόσο της μητέρας όσο και του παιδιού ωστόσο 1 στις 5 γυναίκες σιωπούν για τα συμπτώματά τους και ως εκ τούτου παραμένουν χωρίς θεραπεία. Σε αντίθεση με το μωρό , η κατάθλιψη μετά τον τοκετό σπάνια εξαφανίζεται από μόνη της. Η κατάσταση μπορεί να εμφανιστεί ημέρες ή ακόμα και μήνες μετά τη γέννηση του παιδιού σας και να διαρκέσει πολλές εβδομάδες ή μήνες χωρίς θεραπεία.

Πως θα καταπολεμήσετε την κατάθλιψη

  •  Είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε με τον πάροχο υγειονομικής περίθαλψης και να ζητήσετε βοήθεια.

Δημιουργήστε έναν ασφαλή δεσμό με το μωρό σας

  • Η συναισθηματική σύνδεση είναι η ασφαλής προσκόλληση που σχηματίζεται μεταξύ γονέων και παιδιών. Η επιτυχημένη σύνδεση επιτρέπει στο παιδί να αισθάνεται αρκετά ασφαλές για να αναπτυχθεί πλήρως και η κατοχή αυτού του δεσμού θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν και σχηματίζουν σχέσεις καθ ‘όλη τη διάρκεια της ζωής τους.
  • Η στενή επαφή με το βρέφος σας απελευθερώνει οξυτοκίνη , την «αγάπη» ή την «ορμονική αγκαλιά». Η αύξηση της ωκυτοκίνης σάς κάνει να νιώθετε πιο ευτυχισμένοι, πιο φροντισμένοι και ευαίσθητοι στα συναισθήματα των άλλων και σας επιτρέπει να αναγνωρίζετε πιο εύκολα τα μη λεκτικά στοιχεία από το μωρό σας.

Επαφή με το δέρμα

  • Η επαφή με το δέρμα χαλαρώνει τόσο εσάς όσο και το μωρό σας, ενώ ενισχύει τον δεσμό μεταξύ σας. Πρόσθετα οφέλή της επαφής με το δέρμα με το δέρμα περιλαμβάνουν παρατεταμένες περιόδους ύπνου και εγρήγορσης, λιγότερο ψυχρό στρες , βελτιωμένη αύξηση βάρους, καλύτερη ανάπτυξη του εγκεφάλου, μειωμένο κλάμα και πρόωρη έξοδο από το νοσοκομείο.

Βγείτε στον ήλιο

  • Η έκθεση στο φως του ήλιου και στον καθαρό αέρα θα βελτιώσει σημαντικά τη διάθεσή σας. Ακόμα κι αν τα μαλλιά σας είναι ακατάστατα ή το μωρό σας έχει φτύσει το αγαπημένο σας παντελόνι γιόγκα , πάρτε το καροτσάκι για περιστροφή και στοχεύστε να βγείτε έξω για τουλάχιστον 10-15 λεπτά κάθε μέρα.

Ακολουθεί βίντεο για την επιλόχειο κατάθλιψη

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Διαταραχή προσωπικότητας : Οι τύποι που χωρίζετε

Διαβήτης : Πως επηρεάζει την σεξουαλική ζωή ανδρών και γυναικών

Πώς το συναίσθημα του έρωτα έχει τη δυνατότητα πραγματικά να αναγεννήσει την ψυχή του ανθρώπου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Γιατί δεν είναι καλή ιδεά να τρώμε πριν τον ύπνο

Ύπνος φαγητό: Το να κοιμάστε έχοντας το αίσθημα της πείνας, μπορεί σίγουρα να σας κάνει να αισθανθείτε δυσαρέσκεια ή και ενόχληση που δεν έχετε ικανοποιήσει την όρεξή σας. Αλλά μπορεί να είναι πιο υγιεινό να πηγαίνετε στο κρεβάτι πεινασμένοι ή πεινασμένες, από το να τρώτε αργά το βράδυ πολύ κοντά στην ώρα του ύπνου.

Φέρτε τη μαγεία του ωκεανού στο σπίτι σας

Θάλασσα Οφέλη: Τα ψυχολογικά οφέλη της θάλασσας και του θαλασσινού νερού στην ανθρώπινη υγεία μελετώνται ευρέως από επιστήμονες διαφόρων κλάδων. Σύμφωνα με τους ειδικούς, και μόνο η παραμονή μας δίπλα στο νερό έχει θετικό αντίκτυπο στην ψυχική μας υγεία.

Θυλακίτιδα : Τρόποι για να την αντιμετωπίσετε

Θυλακίτιδα : Είναι μια σχετικά κοινή πάθηση, αλλά πολλοί άνθρωποι τη θεραπεύουν στο σπίτι και δεν βλέπουν γιατρό, επομένως είναι δύσκολο να γνωρίζουμε πόσο συχνή είναι.

Το ψάρεμα στη θάλασσα προσφέρει ηρεμία και χαλάρωση

Ψάρεμα: Το πρώτο βιβλίο για το ψάρεμα εκδόθηκε το 17ο αιώνα και οι πρώτοι αγώνες ψαρέματος πραγματοποιήθηκαν το 1930 στην Αγγλία. Εικόνες με ψαράδες, που χρησιμοποιούν καλάμι, υπάρχουν στην Αίγυπτο και χρονολογούνται στο 2000 π.Χ.

Διατάσεις: Είναι πολύ σημαντικές ως κομμάτι της εκγύμνασής μας

Διατάσεις: Το stretching (ή αλλιώς, οι διατάσεις) είναι απαραίτητο σε κάθε μορφή άσκησης και κυρίως είναι υγεία. Ειδικοί του Harvard Health τονίζουν πως το stretching διατηρεί την ελαστικότητα, τη δύναμη και την υγεία των μυών και πως αυτή η ελαστικότητα μας είναι απαραίτητη προκειμένου να διατηρήσουμε το εύρος των κινήσεων των συνδέσμων.

Ινομυαλγία : Τρόποι να την αντιμετωπίσετε

Ινομυαλγία : Η ινομυαλγία είναι μια πολύπλοκη διαταραχή που προκαλεί πόνο, ευαισθησία και κόπωση στους μύες συγκεκριμένων τμημάτων του σώματος, συμπεριλαμβανομένου του λαιμού, των ώμων, της πλάτης, των γοφών, των βραχιόνων και των ποδιών.

Πώς να διατηρήσω ζωντανό το κίνητρό μου να αθλούμαι;

Αθλητισμός: Είναι σύνηθες να ξεκινά κανείς με μεγάλη θέρμη τις προπονήσεις, αλλά μόλις περνά ο πρώτος καιρός, το κίνητρο μπορεί να δοκιμαστεί. Λίγο οι καθημερινές υποχρεώσεις, λίγο η διάθεσή μας που αλλάζει με το χρόνο, μπορεί να μας κάνουν να παρατήσουμε την άσκηση. Δείτε πώς μπορείτε να παραμείνετε πιστοί στην απόφασή σας να αθλείστε.