Αυτοφροντίδα

Δημοσκόπηση: Ο καλός ύπνος είναι μάλλον ανδρικό προνόμιο

Δημοσκόπηση: Ο καλός ύπνος είναι μάλλον ανδρικό προνόμιο

Δημοσκόπηση: Για πολλές γυναίκες, το να τα έχουν όλα εν τάξει, μπορεί να σημαίνει ότι πρέπει να θυσιάσουν τον ύπνο τους.

Οι γυναίκες στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι λιγότερο πιθανό να κοιμούνται καλά τη νύχτα και πιο πιθανό να αναφέρουν υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας σε σχέση με τους άνδρες, σύμφωνα με μια νέα έρευνα. Η διαδικτυακή δημοσκόπηση σε περισσότερους από 2.000 ενήλικες στις ΗΠΑ διαπίστωσε ότι οι γυναίκες έχουν 1,5 φορές περισσότερες πιθανότητες από τους άνδρες να ξυπνούν σπάνια ή και ποτέ, νιώθοντας ξεκούραστες — 32% έναντι 21%. Επίσης, η υπνηλία επηρεάζει τις καθημερινές δραστηριότητες του 81% των γυναικών, σε σύγκριση με το 74% των ανδρών. Η έρευνα, που ανατέθηκε από την Αμερικανική Ακαδημία Ιατρικής Ύπνου (AASM), διεξήχθη από τις 17 έως τις 24 Φεβρουαρίου.

“Υπάρχει μια απίστευτη πίεση που νιώθουν μερικές γυναίκες – η ανάγκη να εργαστούν, να διαχειριστούν ένα νοικοκυριό και να μεγαλώσουν τα παιδιά, όλα με χαμόγελο. Μερικές φορές, πρέπει να αφήσουμε τις κάπες των υπερήρωών μας. Πρέπει να επιστρέψουμε στους πυλώνες της υγείας — διατροφή, άσκηση και ύπνος», είπε η Δρ Seema Khosla, ιατρική διευθύντρια του Κέντρου Ύπνου της Βόρειας Ντακότα και πρόεδρος της Συμβουλευτικής Επιτροπής ευαισθητοποίησης του κοινού AASM. “Αυτό δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκο. Είναι θέμα προτεραιότητας του ύπνου. Αφήστε τις συσκευές λίγο νωρίτερα, δημιουργήστε μια χαλαρωτική νυχτερινή ρουτίνα και βεβαιωθείτε ότι υπάρχει αρκετός χρόνος για να κοιμάστε τουλάχιστον επτά με εννέα ώρες κάθε βράδυ », συνέστησε η Khosla σε σχετική ανακοίνωση της ακαδημίας.

Σύμφωνα με την AASM, οι ενήλικες πρέπει να κοιμούνται τουλάχιστον επτά ώρες τη νύχτα. Παρακάτω παρατίθενται ορισμένες συμβουλές  της Αμερικανικής Ακαδημίας Ιατρικής Ύπνου:

  • Κρατήστε ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου. Ξυπνήστε την ίδια ώρα κάθε μέρα, ακόμα και τα Σαββατοκύριακα ή κατά τη διάρκεια των διακοπών.
  • Κάντε την κρεβατοκάμαρά σας ήσυχη και χαλαρωτική και διατηρήστε την σε μια άνετη, δροσερή θερμοκρασία.
  • Περιορίστε την έκθεση σε έντονο φως τα βράδια και απενεργοποιήστε τις ηλεκτρονικές συσκευές τουλάχιστον 30 λεπτά πριν τον ύπνο.
  • Μην τρώτε μεγάλο γεύμα πριν τον ύπνο. Εάν πεινάτε το βράδυ, φάτε ένα ελαφρύ, υγιεινό σνακ. Μην καταναλώνετε καφεΐνη, νικοτίνη και αλκοόλ πριν τον ύπνο.
  • Ασκηθείτε τακτικά και διατηρήστε μια υγιεινή διατροφή.
  • Μην πηγαίνετε για ύπνο εκτός αν νυστάζετε.
  • Εάν δεν κοιμηθείτε μετά από 20 λεπτά, σηκωθείτε από το κρεβάτι. Κάντε μια ήσυχη δραστηριότητα χωρίς πολλή έκθεση στο φως μέχρι να αισθανθείτε υπνηλία.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς ο ύπνος βοηθά στην επεξεργασία των συναισθημάτων;

Ο ποιοτικός ύπνος είναι κλειδί για την απώλεια βάρους

Πώς να ρυθμίσετε το βιολογικό σας ρολόι

Πώς επηρεάζει η στέρηση ύπνου την υγεία των ματιών -Μελέτη

Πόσες ώρες πρέπει να κοιμάστε ιδανικά αν είστε άνω των 40 ετών - Μελέτη

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη

Αθλητισμός: Η τακτική άσκηση και η διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας βοηθούν να παραμείνετε υγιείς και σε φόρμα. Η άσκηση επιτρέπει επίσης τη σωστή στάση του σώματος και μειώνει τις ενοχλήσεις όπως ο πόνος στην πλάτη και ο λήθαργος.

Άτομα με Πάρκινσον στρέφονται στην πυγμαχία για να επιβραδύνουν την ασθένεια

Μποξ αυτοφροντιδα: Η νόσος του Πάρκινσον μπορεί να προκαλέσει επιδείνωση των κινητικών δεξιοτήτων, της ισορροπίας, της ομιλίας και των αισθητηριακών λειτουργιών και δεν υπάρχει θεραπεία, γεγονός που καθιστά τον αγώνα για την επιβράδυνση της εξέλιξής του υψηλή προτεραιότητα για τους ασθενείς.

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα εγκαύματα από τον ήλιο;

Ηλιακό Έγκαυμα: Τους καλοκαιρινούς μήνες, πολλοί άνθρωποι καίγονται από τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει λόγω μειωμένης εφαρμογής αντηλιακού. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να φροντίσετε τα εγκαύματα αυτά.

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.

Ο εγκέφαλός σας χρειάζεται σωστή διατροφή και άσκηση

Αθλητισμός: Οι επιστήμονες διερευνούν πώς η διατροφή, η άσκηση και η κοινωνική δέσμευση μπορούν να βοηθήσουν στην αποτροπή της γνωστικής έκπτωσης και στη βελτίωση της συνολικής υγείας του εγκεφάλου.

Πώς επηρεάζει η διακόσμηση τη διάθεσή μας;

Interior Design: Η εσωτερική διακόσμηση επηρεάζει τον τρόπο που σκεφτόμαστε και που ενεργούμε. Για τον λόγο αυτό, οι ειδικοί προτείνουν συγκεκριμένους τρόπους διακόσμησης για να είμαστε πιο ευδιάθετοι.