Αυτοφροντίδα

Διαλογισμός Οφέλη: Επιστημονικά αποδεδειγμένα οφέλη του διαλογισμού στην υγεία [vid]

Διαλογισμός Οφέλη: Επιστημονικά αποδεδειγμένα οφέλη του διαλογισμού στην υγεία [vid]

Διαλογισμός Οφέλη: Η δημοτικότητα του διαλογισμού αυξάνεται καθώς περισσότεροι άνθρωποι ανακαλύπτουν τα πολλά οφέλη του για την υγεία του. Δια μέσου της πρακτικής του μπορείτε αυξήσετε την επίγνωσή σας για τον εαυτό σας και το περιβάλλον σας.

Ο διαλογισμός είναι η συνηθισμένη διαδικασία εκπαίδευσης του μυαλού σας να εστιάζει και να ανακατευθύνει τις σκέψεις σας. Η δημοτικότητα του διαλογισμού αυξάνεται καθώς περισσότεροι άνθρωποι ανακαλύπτουν τα πολλά οφέλη του για την υγεία του. Δια μέσου της πρακτικής του μπορείτε αυξήσετε την επίγνωσή σας για τον εαυτό σας και το περιβάλλον σας. Για πολλούς ο διαλογισμός είναι ένας τρόπος μείωσης του στρες και ανάπτυξης της συγκέντρωσης. Αυτό το άρθρο εξετάζει 2 επιστημονικά αποδεδειγμένα οφέλη του διαλογισμού για την υγεία.

Διαλογισμός Οφέλη: Επιστημονικά αποδεδειγμένα οφέλη του διαλογισμού στην υγεία

  • Μειώνει το άγχος

Η μείωση του στρες είναι ένας από τους πιο συνηθισμένους λόγους που οι άνθρωποι προσπαθούν να κάνουν διαλογισμό. Μια ανασκόπηση κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο διαλογισμός ανταποκρίνεται στη φήμη του για τη μείωση του άγχους. Κανονικά, το ψυχικό και σωματικό στρες προκαλούν αυξημένα επίπεδα της κορτιζόλης, της ορμόνης δηλαδή του στρες. Αυτό προκαλεί απελευθέρωση φλεγμονωδών χημικών ουσιών που ονομάζονται κυτοκίνες. Τα φυσικά αποτελέσματα του στρες μπορούν να διαταράξουν τον ύπνο, να τονώσουν την κατάθλιψη και το άγχος, να αυξήσουν την αρτηριακή πίεση και να συμβάλουν στην κόπωση και τη θολό σκέψη. Σε μια μελέτη 8 εβδομάδων, ένα στυλ διαλογισμού που ονομάζεται “διαλογισμός mindfulness” μείωσε τη φλεγμονώδη απόκριση που προκαλείται από το άγχος. Επιπλέον, έρευνα έχει δείξει ότι ο διαλογισμός μπορεί επίσης να βελτιώσει τα συμπτώματα καταστάσεων που σχετίζονται με το άγχος, όπως το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, η διαταραχή μετατραυματικού στρες και η ινομυαλγία.

  • Προάγει τη συναισθηματική υγεία

Ορισμένες μορφές διαλογισμού μπορούν να οδηγήσουν σε βελτιωμένη εικόνα για τον εαυτό και σε μια πιο θετική άποψη για τη ζωή. Για παράδειγμα, μια ανασκόπηση θεραπειών που δόθηκαν σε περισσότερους από 3.500 ενήλικες διαπίστωσε ότι ο διαλογισμός mindfulness βελτίωσε τα συμπτώματα της κατάθλιψης. Ομοίως, μια ανασκόπηση 18 μελετών έδειξε ότι τα άτομα που έλαβαν θεραπείες διαλογισμού παρουσίασαν μειωμένα συμπτώματα κατάθλιψης, σε σύγκριση με εκείνα σε μια ομάδα ελέγχου. Επιπλέον, οι φλεγμονώδεις χημικές ουσίες που ονομάζονται κυτοκίνες, οι οποίες απελευθερώνονται ως απάντηση στο στρες, μπορούν να επηρεάσουν τη διάθεση, οδηγώντας σε κατάθλιψη. Μια ανασκόπηση αρκετών μελετών υποδηλώνει ότι ο διαλογισμός μπορεί επίσης να μειώσει την κατάθλιψη μειώνοντας τα επίπεδα αυτών των φλεγμονωδών χημικών ουσιών.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

3 συμβουλές για γρήγορη ανακούφιση από το στρες

Ενισχύστε την ψυχική σας ανθεκτικότητα μέσω του mindfulness

Δώστε στον εαυτό σας την ευκαιρία να αναπαυτεί μέσα από τον διαλογισμό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Φυσικές θεραπείες για το άγχος

Άγχος Αυτοφροντίδα: Η αντιμετώπιση του άγχους μπορεί να είναι πολύπλευρη. Πολλοί άνθρωποι βρίσκουν ανακούφιση στη ψυχοθεραπεία. Ενώ άλλοι επωφελούνται από τη λήψη φαρμάκων, κι άλλοι από τις φυσικές θεραπείες. Με τις τελευταίες θα ασχοληθούμε στο κείμενο που ακολουθεί.

Ο διαλογισμός είναι το τέλειο εργαλείο φροντίδας του εαυτού

Αυτοφροντίδα διαλογισμός: Το να παρέχουμε στον εαυτό σας «χρόνο για μας» μας βοηθά να χαλαρώσουμε, μας επιτρέπει να ανακαλύψουμε τον εαυτό μας και τελικά βελτιώνουμε την ευτυχία και την ικανοποίησή μας από τη ζωή, επειδή συντονιζόμαστε με τον εαυτό μας και με αυτό που επιθυμούμε.