Αυτοφροντίδα

Διαλογισμός: Καθημερινοί τρόποι να εξασκείστε στο διαλογισμό [vid]

Διαλογισμός: Καθημερινοί τρόποι να εξασκείστε στο διαλογισμό [vid]

Διαλογισμός: Ακολουθούν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να εξασκήσετε τον διαλογισμό μόνοι σας, όποτε και όπου επιλέξετε.

Μερικοί άνθρωποι ενσωματώνουν τον διαλογισμό στην καθημερινότητά τους. Για παράδειγμα, μπορεί να ξεκινούν και να τελειώνουν κάθε μέρα με μια ώρα διαλογισμού. Αλλά το μόνο που χρειάζεστε πραγματικά είναι μερικά λεπτά ποιοτικού χρόνου για διαλογισμό.

Ακολουθούν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να εξασκήσετε τον διαλογισμό μόνοι σας, όποτε το επιλέξετε:

  • Αναπνεύστε βαθιά. Αυτή η τεχνική είναι καλή για αρχάριους επειδή η αναπνοή είναι μια φυσική λειτουργία.

Εστιάστε όλη την προσοχή σας στην αναπνοή σας. Επικεντρωθείτε στο συναίσθημα και τους ήχους καθώς εισπνέετε και εκπνέετε μέσα από τα ρουθούνια σας. Αναπνεύστε βαθιά και αργά. Όταν η προσοχή σας περιπλανιέται, επιστρέψτε την εστίασή σας στην αναπνοή σας.

  • “Σαρώστε” το σώμα σας.

Όταν χρησιμοποιείτε αυτήν την τεχνική, εστιάστε την προσοχή σε διαφορετικά μέρη του σώματός σας. Εξερευνήστε τις διάφορες αισθήσεις του σώματός σας, είτε πρόκειται για πόνο, ένταση, ζεστασιά ή χαλάρωση.

  • Επαναλάβατε ένα μάντρα.

Μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας μάντρα.

  • Περπατήστε και διαλογιστείτε.

Ο συνδυασμός μιας βόλτας με τον διαλογισμό είναι ένας αποτελεσματικός και υγιεινός τρόπος για να χαλαρώσετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την τεχνική οπουδήποτε περπατάτε, όπως σε ένα ήσυχο δάσος, σε ένα πεζοδρόμιο της πόλης ή στο εμπορικό κέντρο.

Όταν χρησιμοποιείτε αυτήν τη μέθοδο, επιβραδύνετε το ρυθμό βάδισης, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε σε κάθε κίνηση των ποδιών σας. Μην εστιάζετε σε έναν συγκεκριμένο προορισμό.

  • Προσευχηθείτε.

Η προσευχή είναι το πιο γνωστό και διαδεδομένο παράδειγμα διαλογισμού. Οι προφορικές και γραπτές προσευχές βρίσκονται στις περισσότερες παραδόσεις πίστης. Μπορείτε να προσευχηθείτε χρησιμοποιώντας τις δικές σας λέξεις ή να διαβάσετε προσευχές που έχουν γράψει άλλοι.

  • Διαβάστε.

Πολλοί άνθρωποι αναφέρουν ότι επωφελούνται από την ανάγνωση ποιημάτων ή ιερών κειμένων και αφιερώνουν μερικές στιγμές ηρεμίας για να σκεφτούν ήσυχα το νόημά τους.

  • Επικεντρωθείτε στην αγάπη και την ευγνωμοσύνη.

Σε αυτόν τον τύπο διαλογισμού, εστιάζετε την προσοχή σας σε ένα ον, εκφράζοντας σιωπηλά αισθήματα αγάπης, συμπόνιας και ευγνωμοσύνης με τις σκέψεις σας.

Ακολουθεί βίντεο με διαλογισμό mantra:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς ο διαλογισμός μπορεί να ανακουφίσει τα συμπτώματα, όταν έχετε κατάθλιψη

Το άγχος, ο ύπνος και η ανοσία λαμβάνονται υπόψη ολιστικά για τη γενική ευημερία κάποιου.

Διαλογισμός για καλύτερη εστίαση και συγκέντρωση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ενισχύστε την μνήμη σας μέσα από έξυπνες τεχνικές

Μνήμη οργάνωση: Ανάμεσα στους πιο βασικούς λόγους για τους οποίους ξεχνάμε ευκολότερα βρίσκονται η προχωρημένη ηλικία και οι διαταραχές άγχους που μπορεί να αντιμετωπίζουμε την δεδομένη στιγμή στη ζωή μας.

Κερδίστε πολύτιμο χρόνο για τον εαυτό σας

Οργάνωση χρόνου: Πολλοί άνθρωποι ζουν σε μία συνεχή κατάσταση άγχους και έχουν την εντύπωση ότι δεν έχουν καθόλου ελεύθερο χρόνο. Όλοι μπορούμε να ξεκλέψουμε λίγο χρόνο, αρκεί να οργανώσουμε το πρόγραμμά μας καλύτερα.

Πώς να γλιτώσετε από την κακοσμία στόματος

Κακοσμία στόματος: Σίγουρα έχει τύχει σε όλους μας να μυρίσουμε την αναπνοή κάποιου και να χρειαστεί να κάνουμε ένα βήμα πίσω, λόγω της κακοσμίας. Ωστόσο, έχετε αναρωτηθεί μήπως το ίδιο συμβαίνει και σε εσάς;

Η γιόγκα ως τεχνική διαχείρισης του μυοσκελετικού πόνου

Αθλητισμός: Δεν είναι ακόμη πλήρως κατανοητό πώς η γιόγκα βοηθά τους ανθρώπους με πόνο. Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η γιόγκα μπορεί να μας βοηθήσει να ελέγξουμε πιο αποτελεσματικά το πώς σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε, τόσο διανοητικά όσο και σωματικά. Μπορεί επίσης να είναι αποτελεσματική, βελτιώνοντας την ευλυγισία των μυών, προάγοντας τη χαλάρωση, μειώνοντας τη φλεγμονή, αυξάνοντας την απελευθέρωση ενδορφινών που ανακουφίζουν από τον πόνο, βελτιώνοντας την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση του αυτοελέγχου και της αυτοπεποίθησής μας.

Καιρός να κόψετε το κάπνισμα

Διακοπή καπνίσματος: Το κάπνισμα είναι μία πολύ δύσκολη για να κοπεί συνήθεια. Εκτός από την εξάρτηση που ξεκάθαρα προκαλεί η νικοτίνη, υπάρχει και το συνήθειο της κίνησης του χεριού ή για τους πιο φανατικούς, του στριψίματος του τσιγάρου, που δύσκολα κόβεται. Οπότε πιστέψτε μας, δεν είστε οι μόνοι που δυσκολεύεστε.

Αναδείξτε τα αρώματα του χειμώνα μέσα από αρμονικούς DIY συνδυασμούς

Ποτ πουρί: Μπορείτε κυριολεκτικά να κάνετε το σπίτι σας να μυρίζει σαν σπιτική μηλόπιτα φούρνου, καφετέρια ή φρέσκια ανοιξιάτικη μέρα. Απλώς ρίξτε μερικά φρούτα, βότανα και μπαχαρικά σε μια κατσαρόλα με βραστό νερό για να αναζωπυρωθούν τα αρώματα.

Φροντίζοντας το σώμα μας στην ινομυαλγία

Ινομυαλγία αυτοφροντίδα: Οι ασθενείς με ινομυαλγία συχνά βιώνουν πόνο που απλώνεται σε όλο το σώμα, αλλά εντοπίζεται πιο έντονα στον αυχένα, στους αγκώνες, στους ώμους, στα γόνατα και στους γλουτούς. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν το αίσθημα της συνεχούς κόπωσης, της μειωμένης συγκέντρωσης και των πονοκεφάλων.