Αυτοφροντίδα

Διαλογισμός άσκηση: Με το βλέμμα στα κεριά αλλιώς… Trataka Sadhana

Διαλογισμός άσκηση: Με το βλέμμα στα κεριά αλλιώς… Trataka Sadhana

Διαλογισμός άσκηση: Με το βλέμμα στα κεριά αλλιώς... Trataka Sadhana. Μπορεί να είναι δύσκολο για κάποιους να κάνουν διαλογισμό και να αφήσουν τις σκέψεις τους να φύγουν. Το βλέμμα με κεριά, ή αλλιώς trataka sadhana, είναι ένας τρόπος να εστιάσεις στα μάτια σου σε κάτι ώστε να πάρεις περισσότερα από το διαλογισμό σου. Εδώ είναι το θέμα, συν το πώς να το κάνετε μόνοι σας.

Η Trataka sadhana, η οποία μεταφράζεται χαλαρά σε “τελετουργική ματιά”, είναι μια πρακτική μέσα στη γιόγκα της Hatha που αφορά το να κοιτάζεις ένα μόνο σημείο- συχνά μια φλόγα. Προήλθε από την Ινδία και θεωρείται ότι ενισχύει την τριμελή τσάκρα, καθώς επίσης εμβαθύνει τις πρακτικές διαλογισμού γενικά.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους τα κεριά είναι τόσο χρήσιμα στην πρακτική του διαλογισμού, με ένα από αυτά, φυσικά, να είναι ότι σου δίνουν ένα σημείο εστίασης: Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη φλόγα του κεριού διαλογισμού για να σε βοηθήσει να συγκεντρωθείς. Το να έχεις ένα σημείο εστίασης μπορεί να σε βοηθήσει να χαλαρώσεις από την ενέργεια της απόσπασης των σκέψεων.  Η σύνδεση με το στοιχείο της φωτιάς, συγκεκριμένα, μπορεί επίσης να σας βοηθήσει κατά το διαλογισμό. Το στοιχείο της φωτιάς είναι ένα ισχυρό εργαλείο μετασχηματισμού. Το κερί διαλογισμού σας μπορεί να σας βοηθήσει να εκμεταλλευτείτε αυτή την ενέργεια για να εμπνεύσετε την προσωπική ανάπτυξη. Και όχι για το τίποτα, τα αμφιλεγόμενα κεριά δημιουργούν χαλάρωση και εσωστρέφεια.

Ένα από τα ωραιότερα πράγματα σχετικά με τους διαλογισμούς με κεριά είναι ότι δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο από ένα κερί (και οτιδήποτε άλλο θέλεις να χρησιμοποιήσεις για να ανυψώσεις τους διαλογισμούς σου). Οι ειδικοί προτείνουν την επιλογή ενός κεριού το οποίο έχει δημιουργηθεί προσεκτικά με φυσικά συστατικά και αρώματα που θα βελτιώσουν το περιβάλλον διαλογισμού σας. Είναι επίσης καλή ιδέα να προτιμήσουμε για κεριά που καίγονται αργά, προσθέτει.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Οι λόγοι που θα σε κάνουν να ξεκινήσεις άμεσα Tai-Chi

Η συμβουλή να είστε mindful την ώρα που εργάζεστε είναι η καλύτερη που έχουμε ακούσει

Πέντε πρακτικές αυτοφροντίδας για κάθε τομέα της ζωής σας

Μήπως η πνευματική παράκαμψη δε σου επιτρέπει να αισθανθείς

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πρόσθετε στη μέρα σου απόλαυση με αυτά τα πεντανόστιμα Smoothies

Αυτοφροντίδα Διατροφή: Τα Smoothies είναι καταπληκτικές και πανεύκολες συνταγές που θα σας βοηθήσουν να ανταποκριθείτε στις καθημερινές ανάγκες του προγράμματός σας, ενώ παραμένετε εντός των συνιστώμενων μερίδων διατροφής. Ειδικά, εάν δεν είστε λάτρης των σαλατών, τα smoothies είναι ιδανικά για να προσθέσετε στη διατροφή σας σαλατικά γεμάτα θρεπτικά συστατικά, όπως το κατσαρό λάχανο, το μπρόκολο, το σπανάκι και ελβετικό chard.

Τα εκπληκτικά οφέλη για την υγεία που προσφέρουν οι βουτιές στη θάλασσα

Εκπληκτικά οφέλη για την υγεία το θαλασσινού νερού. Όλοι έχουμε ακούσει για τα οφέλη των βιταμινών A, B και C, αλλά υπάρχει και μια άλλη βιταμίνη που πιθανόν έχετε ήδη αποκομίσει τα οφέλη - χωρίς καν να το γνωρίζετε.

Δώδεκα υπέροχες ιδέες αυτοφροντίδας

Αυτοφροντίδα: Εάν προσπαθείς να αυξήσεις τη συνείδησή σου, φυσικά θα έχεις ήδη ακούσει για την έννοια του self – care ή αλλιώς της αυτοφροντίδας.

Νιώθει κουρασμένη μέσα στη μέρα... Ρίξε μια ματιά εδώ

Κόπωση ενέργεια: Πώς να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένος κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι φυσιολογικό να έχεις μια περιστασιακά τεμπέλικη μέρα. Αλλά αν τραντάζεις στη ζωή ψάχνοντας για μια κατσαρόλα καφέ χωρίς πάτο, και λαχταράς για το κρεβάτι σου όποτε δεν είσαι μέσα σε αυτό, είναι καιρός να αξιολογήσεις τις συνήθειες σου και να αλλάξεις αυτές που αποστραγγίζουν την ενέργειά σου.

Πώς να ζητήσεις ευγενικά "Alone Time" μέσα στη σχέση

Αυτοφροντίδα Alone Time: «Οι ικανοποιημένοι, χαρούμενοι και ολόκληροι άνθρωποι κάνουν καλούς συντρόφους», λέει η Cicely Horsham-Brathwaite, Ph.D., ψυχολόγος και coach. "Και μερικές φορές, προκειμένου να αισθανθούμε έτσι, χρειαζόμαστε κάποια ευκαιρία να είμαστε μόνοι μαζί μας συναισθηματικά ή σωματικά". Μόνο που ο χρόνος σημαίνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς ανθρώπους. Έτσι, ενώ για κάποιους από εσάς μια χαλαρή πεζοπορία, μπορεί να είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεστε, άλλοι μπορεί να είστε πιο χαρούμενοι όταν κάθεστε στο ίδιο δωμάτιο με τον σύντροφό σας χωρίς να μιλάτε.

Πώς να ανακάμψεις μετά από συναισθηματική κακοποίηση

Συναισθηματική κακοποίηση: Πώς να ανακάμψεις. Η ανάκαμψη από τη συναισθηματική κακοποίηση συνεπάγεται πρωτίστως την επεξεργασία μιας τραυματικής εμπειρίας που έχει υπονομεύσει την αυτοεκτίμησή μας. Για να το κάνουμε αυτό, ας αποφύγουμε να κατηγορήσουμε τον εαυτό μας, γιατί το λάθος δεν είναι ποτέ σε ποιον εμπιστεύεται, σε ποιος δίνει τα πάντα για αυτήν τη σχέση.

Όταν κανείς δεν στηρίζει την απόφασή σου

Χωρίς καμία υποστήριξη: Όταν κανείς δεν σε στηρίζει θυμήσου αυτά.. Αυτή τη στιγμή κάνω το όλο θέμα "παραιτούμαι από τη δουλειά μου για να επιδιώξω ένα όνειρο". Εγκατέλειψα την ασφάλεια και τη σταθερότητα του να έχω μισθό μαζί με μια υποτιθέμενη καριέρα. Τότε, δεν ήξερα πραγματικά τι έκανα. Δεν είχα εμπειρία συν ότι δεν είχα ακριβώς την εμπιστοσύνη να προωθήσω την αγορά και να ξεκινήσω να διευθύνω μια επιχείρηση.