Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα : Τονώστε την αυτοπεποίθηση σας

Αυτοφροντίδα : Τονώστε την αυτοπεποίθηση σας

Αυτοφροντίδα : Σου βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε ένα άρθρο το οποίο σου δίνει χρήσιμε συμβουλές προκειμένου να στραφείς στις εσωτερικές σου δεξιότητες και να χτίσεις την αυτοπεποίθηση σου.

Αν και μπορεί να μην ξοδεύετε πολύ χρόνο λαμβάνοντας υπόψη τις ενδοπροσωπικές σας δεξιότητες, μπαίνουν στο παιχνίδι αρκετά τακτικά. Στην πραγματικότητα, πιθανότατα χρησιμοποιείτε αυτές τις δεξιότητες στους περισσότερους τομείς της ζωής σας. Οι ενδοπροσωπικές δεξιότητες , είναι οι εσωτερικές ικανότητες και συμπεριφορές που σας βοηθούν να διαχειριστείτε τα συναισθήματα , να αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις και να μάθετε νέες πληροφορίες.

Αυτές οι δεξιότητες, που σχετίζονται με τη συναισθηματική νοημοσύνη είναι :

  • αυτοπεποίθηση
  • ελαστικότητα
  • αυτοπειθαρχία
  • επιμονή
  • ανοιχτότητα σε νέες ιδέες
  • η ικανότητα να ξεπεραστούν οι περισπασμοί
  • διαχείριση χρόνου

Τα άτομα με ισχυρές ικανότητες αυτορρύθμισης συχνά έχουν ευκολότερο χρόνο:

  • διαχείριση συμπεριφοράς και συναισθημάτων
  • καιρικές προκλήσεις
  • δουλεύοντας προς τους στόχους παρά τις περισπασμούς
  • Σε αντίθεση με τις διαπροσωπικές δεξιότητες όπως η ενεργή ακρόαση, οι ενδοπροσωπικές δεξιότητες μπορεί να έχουν μικρότερο άμεσο αντίκτυπο στις αλληλεπιδράσεις σας με άλλους. Αλλά είναι ακόμα απαραίτητα.
Χρησιμότητα διατήρησες ενός προγράμματος
  • έχοντας υπενθυμίσεις για όλα όσα πρέπει να ολοκληρώσετε μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε την πορεία σας παρά τις περισπασμούς
  • Ο προγραμματισμός απολαυστικών δραστηριοτήτων σας υπενθυμίζει ότι υπάρχουν περισσότερα να περιμένετε από αυτό το βουνό των ρούχων
  • Μετά από μερικές εβδομάδες, ενδέχεται να παρατηρήσετε μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεστε το χρόνο σας , ακόμη και χωρίς τη βοήθεια ενός προγράμματος.

Αρχίστε  διαλογισμό

  • Ο διαλογισμός μπορεί να σας βοηθήσει να μάθετε να αναγνωρίζετε προσεκτικά και να αποδέχεστε αυτό που σκέφτεστε και αισθάνεστε χωρίς να παγιδεύεστε σε αρνητικές σκέψεις σκέψης ή αυτο-κρίση.
  • Είναι μια πρακτική για πολλούς ανθρώπους που θέλουν να αυξήσουν τη συναισθηματική συνειδητοποίηση.

Τα βασικά οφέλη του

  • χαλάρωση
  • ανακούφιση από το άγχος
  • βελτιωμένος ύπνος
  • Το να αισθάνεσαι ψυχικά και σωματικά δυνατά μπορεί να ενισχύσει την εσωτερική σου αποφασιστικότητα, καθιστώντας ευκολότερη την εργασία σε δύσκολες καταστάσεις.

Ο διαλογισμός έχει επίσης άλλα οφέλη που σχετίζονται περισσότερο με την αυξημένη αυτογνωσία

  • Μπορεί να σας βοηθήσει να εστιάσετε την προσοχή σας πιο αποτελεσματικά, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε βελτιωμένη συγκέντρωση σε όλους τους τομείς της ζωής.

Ακολουθεί βίντεο για την αυτοπεποίθηση

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τσάκρα : Ενεργοποιήστε την εσωτερική σας ενέργεια

Λεφτά : Αυξάνουν το προσδόκιμο ζωής

Ψηφιακή υγεία με ενίσχυση της περίθαλψης εκτός νοσοκομείου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα εγκαύματα από τον ήλιο;

Ηλιακό Έγκαυμα: Τους καλοκαιρινούς μήνες, πολλοί άνθρωποι καίγονται από τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει λόγω μειωμένης εφαρμογής αντηλιακού. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να φροντίσετε τα εγκαύματα αυτά.

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.

Ο εγκέφαλός σας χρειάζεται σωστή διατροφή και άσκηση

Αθλητισμός: Οι επιστήμονες διερευνούν πώς η διατροφή, η άσκηση και η κοινωνική δέσμευση μπορούν να βοηθήσουν στην αποτροπή της γνωστικής έκπτωσης και στη βελτίωση της συνολικής υγείας του εγκεφάλου.

Πώς επηρεάζει η διακόσμηση τη διάθεσή μας;

Interior Design: Η εσωτερική διακόσμηση επηρεάζει τον τρόπο που σκεφτόμαστε και που ενεργούμε. Για τον λόγο αυτό, οι ειδικοί προτείνουν συγκεκριμένους τρόπους διακόσμησης για να είμαστε πιο ευδιάθετοι.

H άσκηση είναι ελιξίριο υγείας & μακροζωίας

Αθλητισμός: Το σώμα μας παράγει καρκινικά κύτταρα όλη την ώρα και είναι δουλειά του ανοσοποιητικού να τα σκοτώσει. Όταν οι μύες κινούνται, ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα, που στέλνει τα Τ κύτταρα για να καταστρέψει τυχόν καρκινικά κύτταρα.

Η γιόγκα μειώνει την «κακή» χοληστερόλη σε έναν μήνα-έρευνα

Αθλητισμός: Η χοληστερόλη είναι απαραίτητη από τον οργανισμό για τη διατήρηση της συνολικής υγείας. Ωστόσο, η υπερβολική «κακή» χοληστερόλη μπορεί να αυξήσει σημαντικά τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Ευτυχώς, υπάρχει λύση για όσους αναζητούν έναν εναλλακτικό τρόπο να μειώσουν τη χοληστερόλη τους.

Το φως στον ύπνο βλάπτει την υγεία σας

Νυχτερινό φως στον ύπνο: Η διατήρηση της κρεβατοκάμαράς σας σκοτεινής όχι μόνο σας βοηθά να έχετε έναν καλό ύπνο, αλλά μπορεί να μειώσει σημαντικά τις πιθανότητές σας να αναπτύξετε τρία σημαντικά προβλήματα υγείας, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.