Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα : Συμβουλές για να διαχειριστείτε την κατάθλιψη

Αυτοφροντίδα : Συμβουλές για να διαχειριστείτε την κατάθλιψη

Αυτοφροντίδα : η αυτοεξυπηρέτηση δεν είναι μια λαμπρή επιφάνεια ή ένα μόνο hack που βελτιώνει τη ζωή. Αντίθετα, είναι μια σειρά μικρών επιλογών που προσθέτουν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωή γι αυτό πρέπει να την εντάξετε στην καθημερινότητα σας.

 Δημιούργησα μια στιγμή προσοχής
  • Όταν ήμουν πολύ άρρωστος με κατάθλιψη και άγχος, η συνείδηση ​​με βοήθησε να δημιουργήσω έναν χώρο όπου θα μπορούσα και οι δύο να αναγνωρίσω τον πόνο που ήμουν και επίσης να βρω ειρήνη και σταθερότητα στο παρόν. Το βρήκα χρήσιμο να δημιουργώ μια «στιγμή προσοχής» που επαναλαμβάνεται κάθε μέρα. Η «στιγμή» που δημιούργησα περπατούσε ο σκύλος μου, ο Ουίνστον. Όταν έβαζα το λουρί του και άρχισα να τον περπατώ κάτω από το τετράγωνο, επικεντρώθηκα έντονα σε αυτό που βίωσα: το κτύπημα των πουλιών, το φως του ήλιου που φιλτράρει τα δέντρα, τη θερμοκρασία του αέρα. Για 10 λεπτά, βυθίστηκα στην παρούσα στιγμή και διαπίστωσα ότι ο περίπατος με βοήθησε να επανασυνδεθώ με την εσωτερική μου δύναμη. Ένιωσα μια αίσθηση γαλήνης παρατηρώντας τη φυσική ομορφιά γύρω μου. Ακόμα και σήμερα συνεχίζω να ασκώ αυτήν την «στιγμή προσοχής». Στην πραγματικότητα, το ανυπομονώ κάθε πρωί.

Όταν νιώσεις ότι το έχεις ανάγκη κάνε παύση
  • Τα χρονικά όρια δεν είναι μόνο για παιδιά. Έχω διαπιστώσει ότι μπορώ να επωφεληθώ από την ίδια ιδέα (μείον να κάθομαι στο κάτω βήμα στο σπίτι της μαμάς μου). Όταν αισθάνομαι ότι το άγχος ή η κατάθλιψή μου αυξάνεται, μια τεράστια πίεση συσσωρεύεται μέσα μου. Για πολύ καιρό, θα μπορούσα να το γεμίσω και να το αγνοήσω, ελπίζοντας να φύγει. Σήμερα, ασκώ αυτοεξυπηρέτηση αναγνωρίζοντας τα συμπτώματά μου και αφιερώνω χρόνο για τον εαυτό μου. Μερικές φορές, χρειάζομαι ένα σύντομο διάλειμμα, όπως μια σύντομη βόλτα έξω ή βαθιά αναπνοή σε ένα ιδιωτικό δωμάτιο. Αν είμαι με έναν συνάδελφο, λέω κάτι απλό, “Πρέπει να κάνω ένα γρήγορο διάλειμμα για τον εαυτό μου και θα επιστρέψω αμέσως σε πέντε ή 10 λεπτά.” Τιμώ τις ανάγκες μου ενώ επικοινωνώ απευθείας με τους ανθρώπους γύρω μου. Το να κάνω αυτά τα γρήγορα διαλείμματα αποτρέπει την πίεση της ψυχικής μου ασθένειας και με βοηθά να προσδιορίσω τι, εάν υπάρχει.

Ακολουθεί βίντεο με συμβουλές αυτοφροντίδας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς θα προσφέρετε στον εαυτό σας ένα αναζωογονητικό facial massage

Αυτοφροντίδα: Συμβουλές φροντίδας για μετά την άμβλωση

Αυτοφροντίδα: Συμβουλές για την σωστή πρακτική της

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Γιατί η αυτοφροντίδα είναι απαραίτητη κάθε μέρα

Αυτοφροντίδα: Ειδικότερα, μέσα στη σύγχυση και τη συνεχή ροή πληροφοριών λόγω του COVID-19, αλλά και τη ρευστότητα των πραγμάτων εξαιτίας της έκτακτης πανδημικής συνθήκης, ένα σχέδιο αυτοφροντίδας μπορεί να σας βοηθήσει να εστιάσετε καλύτερα, να πάρετε καλύτερες αποφάσεις και να παραμείνετε υγιείς.

Πώς να αντιμετωπίσετε την αϋπνία που σχετίζεται με το άγχος

Άγχος αϋπνία: Μια ανασκόπηση 47 δοκιμών, η οποία περιελάμβανε συνολικά 3.515 συμμετέχοντες, διαπίστωσε ότι ο διαλογισμός Mindfulness οδήγησε σε μικρές έως μέτριες βελτιώσεις στο άγχος, την κατάθλιψη και το στρες. Η εξάσκηση της ενσυνειδητότητας για 10-30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο θα μπορούσε να είναι μια αποτελεσματική μέθοδος μείωσης του άγχους και βελτίωσης του ύπνου.

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Χρήσιμα tips από την επέμβαση στην ανάρρωση

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Η υστερεκτομή ορισμένες φορές είναι αναπόφευκτη. Δείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, καθώς και την πορεία της ανάρρωσης από μια τέτοια χειρουργική επέμβαση.

Πώς να κάνετε διαλογισμό

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός αφορά επίσης την καλλιέργεια μιας πιο ήπιας, πιο συμπονετικής στάσης. Λέγεται συχνά ότι η πραγματική απόδειξη της αποτελεσματικότητας του διαλογισμού είναι όταν παρατηρείτε ότι έχετε γίνει λιγότερο αντιδραστικοί σε περισπασμούς στην καθημερινή ζωή, όταν δεν κάνετε διαλογισμό.

Η δύναμη των εναλλακτικών θεραπειών στην καθημερινότητά σας

Ρέικι: Το Ρέικι είναι μια τεχνική ενεργειακής θεραπείας που προάγει τη χαλάρωση, μειώνει το στρες και το άγχος μέσω του απαλού αγγίγματος και βοηθά τους ανθρώπους να γίνουν ενεργειακά ισορροπημένοι σωματικά, συναισθηματικά, διανοητικά και πνευματικά. 

Απαλλαγείτε από τους πόνους της πλάτης με μερικά tips αυτοφροντίδας

Πλάτη πόνος: Όπως καταλαβαίνουμε η αυτοφροντίδα για πόνους στην πλάτη ακόμα και χρόνιους είναι μονόδρομος. Ξεκλέψτε πάντα λίγο χρόνο για τον εαυτό σας και φροντίστε τον όσο το δυνατόν καλύτερα για να αποκτήσετε μια ποιότητα ζωής που θα ζήλευαν πολλοί.