Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα γιορτές: Καλή χρονιά σε όλους χωρίς θλίψη και μελαγχολία

Αυτοφροντίδα γιορτές: Καλή χρονιά σε όλους χωρίς θλίψη και μελαγχολία

Αυτοφροντίδα γιορτές: Η μελαγχολία των γιορτών είναι αληθινή. Πρόκειται για ένα παροδικό αίσθημα άγχους ή κατάθλιψης κατά την περίοδο των εορτών που εμφανίζεται συνήθως κατά τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο.

Αυτή την εποχή του χρόνου, ευχόμαστε στον κόσμο καλές γιορτές. Δυστυχώς, δεν βιώνουν όλοι το ίδιο κέφι και γιορτή στις γιορτές. Για πολλούς ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων πιθανώς ορισμένων από τους συναδέλφους και τους υπαλλήλους σας, η περίοδος των διακοπών μπορεί να προκαλέσει πολλή θλίψη. Αυτό το άρθρο παρέχει συμβουλές για το πώς όλοι μας μπορούμε να δώσουμε το παράδειγμα σε πρακτικές καλής ψυχικής υγείας και ευεξίας στο χώρο εργασίας κατά τη διάρκεια των διακοπών. Η μελαγχολία των γιορτών είναι αληθινή. Πρόκειται για ένα παροδικό αίσθημα άγχους ή κατάθλιψης κατά την περίοδο των εορτών που εμφανίζεται συνήθως κατά τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο. Μερικές φορές σχετίζεται με την εποχική συναισθηματική διαταραχή, μια διαγνώσιμη καταθλιπτική διαταραχή που συνδέεται με λιγότερες ώρες ηλιακού φωτός κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου και του χειμώνα.

Τι μπορεί να πυροδοτήσει τη μελαγχολία των γιορτών;

Το άγχος προκαλείται από το αίσθημα αδυναμίας να ανταποκριθεί στις υπερβολικά εμπορευματοποιημένες προσδοκίες για «καλές» διακοπές αγνοούμενα αγαπημένα πρόσωπα που έχουν πεθάνει ή δεν μπορούν να είναι μαζί μας λόγω ανησυχιών που σχετίζονται με την εξάπλωση της COVID-19. Αρνητικά συναισθήματα από αναμνήσεις προηγούμενων εορτών. Να νιώθεις υποχρεωμένος να είσαι γύρω από ανθρώπους σαν θείος που πίνει πολύ και λέει ακατάλληλα και βλαβερά πράγματα. Με άλλα λόγια, να αναγκάζετε τον εαυτό σας να βρίσκεται κοντά σε ανθρώπους που, ειλικρινά, δεν αισθάνεστε συνδεδεμένοι και θα προτιμούσατε να τους αποφύγετε.

Συμβουλές για να βοηθήσετε τον εαυτό σας και τους άλλους

Παρακολουθήστε τις διαθέσεις σας. Προτού μπορέσουμε να βοηθήσουμε τους άλλους —τους υπαλλήλους μας, τους συναδέλφους μας ή τα μέλη της ομάδας μας— πρέπει να φροντίσουμε τον εαυτό μας. Ας το παραδεχτούμε, μπορεί να αντιμετωπίζετε μερικά από τα προαναφερθέντα συμπτώματα. Εάν συμβαίνει αυτό, απευθυνθείτε σε κάποιον που εμπιστεύεστε και μοιραστείτε πώς νιώθετε. Αυτό θα σας κάνει να αισθάνεστε λιγότερο μόνοι και θα σας βοηθήσει να μετριαστείτε από το άγχος της αντιμετώπισης των προκλήσεων των διακοπών μόνοι σας. Ακολουθούν ορισμένες ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας προτού επικοινωνήσετε.

  • Με ποιον θέλω να μιλήσω;
  • Τι είδους βοήθεια θέλω από αυτούς;
  • Πώς θέλω να επικοινωνήσω;

Με ποιον να μοιραστώ τις σκέψεις μου;

Εάν δεν έχετε κανέναν με τον οποίο νιώθετε άνετα να μοιράζεστε τα συναισθήματά σας, όλα δεν έχουν χαθεί. Υπάρχουν δωρεάν πόροι που είναι διαθέσιμοι σε τοπικό και εθνικό επίπεδο, συμπεριλαμβανομένης της Εθνικής Συμμαχίας για την Ψυχική Ασθένεια, της Εθνικής Γραμμής Πρόληψης Αυτοκτονιών και της Εθνικής Γραμμής Βοήθειας. Απευθυνθείτε σε οποιονδήποτε από τους υπαλλήλους, τους συναδέλφους ή τα μέλη της ομάδας σας που δεν συμπεριφέρεται όπως συνήθως. Ενημερώστε τους ότι είστε διαθέσιμοι εάν χρειάζονται κάποιον να μιλήσουν. Εξασκηθείτε στην αυτοφροντίδα στην προσωπική σας ζωή και στην εργασία κάνοντας πράγματα όπως να κάνετε διαλείμματα όλη την ημέρα και να πίνετε νερό. Παροτρύνετε τους υπαλλήλους, τους συναδέλφους και τα μέλη της ομάδας σας να κάνουν το ίδιο. Ακόμα καλύτερα, ενθαρρύνετε κάποιο φιλικό ανταγωνισμό. Για παράδειγμα, δεσμεύστε τα μέλη της ομάδας σας να περπατήσουν τουλάχιστον 5.000 βήματα κατά τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας.

Αξιοποιήστε τις διακοπές σας και τις ημέρες ψυχικής υγείας. Όχι μόνο πρέπει να τα χρησιμοποιείτε, αλλά να ενθαρρύνετε και άλλους να τα χρησιμοποιούν. Ένα διάλειμμα μπορεί να κάνει τη διαφορά. Αυτό δεν είναι μόνο σημαντικό για την ευημερία μας, αλλά και η έρευνα δείχνει ότι αυξάνει την παραγωγικότητα στην εργασία. Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων της ομάδας σας, των επιτόπιων επισκέψεων ή των συνεδριών καθοδήγησης ή καθοδήγησης ένας προς έναν, ρωτήστε τους ανθρώπους σας πώς αντιμετωπίζουν το άγχος των διακοπών. Απλώς το να ακούτε ότι οι άλλοι έχουν παρόμοια συναισθήματα μπορεί να είναι χρήσιμο. Επιπλέον, θα μπορούσαν να μάθουν κάτι που θα μπορούσαν να προσαρμόσουν για να νιώσουν καλύτερα. Η διαχείριση της προσωπικής ψυχικής υγείας και ευεξίας κάποιου είναι σημαντική. Κάντε αυτές τις γιορτές μια ασφαλή που αντανακλά τις αξίες σας και σας φέρνει ηρεμία

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τρόποι για να ξεκινήσετε το νέο έτος πιο δυναμικά

Πράγματα που συμβαίνουν στο σώμα σας όταν χάνετε τον ύπνο σας

5 συμβουλές για αυτοφροντίδα ενώ ταξιδεύετε

3 tips για μαμάδες με πολλές καθημερινές ασχολίες που θα σας λύσουν τα χέρια

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Κάντε την οικονομική ευεξία μέρος του σχεδίου αυτοφροντίδας σας

Budgeting: Το οικονομικό άγχος μπορεί να μετατραπεί σε σωματικές παθήσεις, όπως καρδιακές παθήσεις και κακή έκβαση για άλλες ασθένειες. Τα χρήματα είναι επίσης μια από τις κύριες αιτίες διαζυγίων.

Πώς να αντιμετωπίσετε το πρήξιμο στην κοιλιά

Πρήξιμο κοιλιά: Οι ασκήσεις, τα συμπληρώματα και τα μασάζ μπορούν να βοηθήσουν στη γρήγορη μείωση του φουσκώματος και οι απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής μπορούν να αποτρέψουν την επανεμφάνισή του.

7 Tips για τη φροντίδα του εαυτού σας

Ηρεμία και χαλάρωση: Προσθέστε στο πρόγραμμά σας τη φροντίδα του εαυτού σας και γίνετε εσείς η προτεραιότητά σας. Μάθετε εδώ πώς θα το καταφέρετε αυτό.