Αυτοφροντίδα

Νέα χρονιά αυτοφροντίδα: Τρόποι για να ξεκινήσετε το νέο έτος πιο δυναμικά

Νέα χρονιά αυτοφροντίδα: Τρόποι για να ξεκινήσετε το νέο έτος πιο δυναμικά

Νέα χρονιά αυτοφροντίδα: Είτε τα σχέδιά σας για την παραμονή της Πρωτοχρονιάς περιλαμβάνουν άνετες πιτζάμες και ένα μεγάλο μπολ με ποπ κορν, είτε ένα πάρτι με όλους τους φίλους σας, χρειάζεστε οργάνωση.

Καθώς το 2022 είναι πια μια ανάσα μακριά, είναι μια καλή στιγμή να αρχίσετε να σκέφτεστε τις αλλαγές που θέλετε να κάνετε. Το πώς επιλέγετε να περάσετε τις τελευταίες ώρες πριν από την αλλαγή του χρόνου, μπορεί να δώσει τον τόνο για τον υπόλοιπο χρόνο. Είτε τα σχέδιά σας για την παραμονή της Πρωτοχρονιάς περιλαμβάνουν άνετες πιτζάμες και ένα μεγάλο μπολ με ποπ κορν, είτε ένα πάρτι με όλους τους φίλους σας, η λήψη μέτρων για να το γιορτάσετε πιο προσεκτικά είναι εξαιρετικά σημαντική.

Ακολουθούν πέντε τρόποι για να μπείτε στο 2022 νιώθοντας παρόντες, σίγουροι και αποφασισμένοι να κάνετε αυτή την χρονιά την καλύτερη μέχρι τώρα:

  • Αφήστε το παρελθόν στο παρελθόν: Για πολλούς από εμάς, το 2021 φαινόταν σαν μια παράταση του 2020. Αλλά η αρχή μιας νέας χρονιάς σηματοδοτεί την ευκαιρία να ξεκινήσουμε από την αρχή. Αυτό σημαίνει να αφήσεις τα πράγματα που σε κρατούν πίσω. Η εκτέλεση ενός τελετουργικού απελευθέρωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να απαλλαγείτε από ό, τι δεν θέλετε να κουβαλήσετε στο 2022. Αυτό μπορεί γίνει είτε με ένα σωματικό τελετουργικό ή μπορεί να γίνει με μια νοητική οπτικοποίηση.
  • Θέστε στόχους για αυτό που θέλετε να πετύχετε: Μπορεί να έχετε ήδη μελετήσει τους στόχους σας για το 2022, αλλά η επιλογή μιας μεθόδου, για να γνωστοποιήσετε φυσικά τις προθέσεις σας στον κόσμο θα πάει τη διαδικασία ένα βήμα παρακάτω. Και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος, από το γράψιμο. Βάλτε λοιπόν τις επιθυμίες και τους στόχους σας στο χαρτί και θα δείτε, ότι είναι πολύ ευκολότερο να μην χάνετε το δρόμο σας!
  • Ξεκινήστε νηφάλιοι και φρεσκοι: Μπορεί η παραμονή της Πρωτοχρονιάς να είναι μια από τις πιο έντονες γιορτές του χρόνου, αλλά αυτό είναι που μπορεί και να σας χαλάσει την πρώτη μέρα του χρόνου με πονοκέφαλο, ναυτία και ζαλάδα. Αν λοιπόν θέλετε να ξυπνήσετε την 1η Ιανουαρίου νιώθοντας φρέσκοι, υγιείς και έτοιμοι να αντιμετωπίσετε το επόμενο έτος, ίσως πρέπει να αναθεωρήσετε την κατανάλωση αλκοόλ το προηγούμενο βράδυ.

  • Ετοιμάστε υγιεινά σνακ έγκαιρα:  Ακόμα κι αν δεν διοργανώνετε εσείς το πάρτι, η προσφορά φαγητού εκτιμάται πάντα. Το να φτάσετε με ορεκτικά θα βοηθήσει και εσάς και τον οικοδεσπότη, αφού έτσι θα έχετε μια καλή επιλογή, ώστε να τσιμπήσετε κάτι υγιεινό αν πεινάσετε.  Αν και δεν βλάπτει να αφεθείτε λίγο, είναι σημαντικό να ακούτε το σώμα σας και να κάνετε ό,τι χρειάζεται να φτάσετε στο 2022 με καλή διάθεση.
  • Περάστε την παραμονή της Πρωτοχρονιάς κάνοντας κάτι που σας φέρνει χαρά: Η είσοδος στο νέο χρόνο με το χαμόγελο στα χείλη, θέτει τις βάσεις για μια θετική χρονιά μπροστά. Είτε περάσετε τη νύχτα χορεύοντας, είτε στριμωγμένοι γύρω από ένα παιχνίδι με τους καλύτερους σας φίλους, σημασία έχει να νιώθετε χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι με την επιλογή σας.

Μην ξεχνάτε, πως ο, τι κι αν κάνετε, ο πιο σημαντικός σας στόχος, θα πρέπει να είναι, να είστε υγιείς, χαρούμενοι και περιστοιχισμένοι από ανθρώπους που αγαπάτε και σας αγαπούν! Καλή Χρονιά σε όλους! 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πράγματα που συμβαίνουν στο σώμα σας όταν χάνετε τον ύπνο σας

5 συμβουλές για αυτοφροντίδα ενώ ταξιδεύετε

3 tips για μαμάδες με πολλές καθημερινές ασχολίες που θα σας λύσουν τα χέρια

Γιατί δεν είμαστε ευτυχισμένοι; 5 αρνητικές συνήθειες που επηρεάζουν την ευτυχία μας!

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

4 οφέλη του πρωινού διαλογισμού

Πρωινός διαλογισμός: H ειδικός στη γιόγκα Manisha Kohli λέει ότι ακόμη και 2-5 λεπτά διαλογισμού μπορούν να προσφέρουν πολλά οφέλη εάν γίνονται σε τακτική βάση. 

5 Tips για να παραμείνετε υγιείς όταν εργάζεστε στο σπίτι

Εργασία στο σπίτι: Ο αρνητικός αντίκτυπος στο σώμα μας από το να μην είμαστε στο γραφείο μπορεί να πάρει χρόνια για να ανακάμψει. Συγκεντρώσαμε μια λίστα με συμβουλές για να παραμείνετε ενεργοί ενώ εργάζεστε από το σπίτι.

Όταν οι στρατηγικές ευεξίας υπονομεύουν την ευημερία σας

Αυτοφροντίδα σαμποτάζ: Είναι δύσκολο να αλλάξουμε τα πράγματα μόνοι μας και να διατηρήσουμε τη δυναμική μας με τόσες πολλές ασταθείς μεταβλητές που ρίχνονται καθημερινά στο δρόμο μας, αλλά αξίζει!

Μειώνοντας τον χρόνο τηλεθέασης, προστατεύετε την καρδιά σας

Στεφανιαία νόσος: Σε μια νέα μελέτη, οι ερευνητές υπολόγισαν ότι εάν οι άνθρωποι δεσμεύονταν να παρακολουθούν τηλεόραση λίγο λιγότερο από μία ώρα την ημέρα, το 11% των περιπτώσεων στεφανιαίας νόσου θα μπορούσε να εξαλειφθεί.