Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα : Έτσι θα βάλετε την προσοχή στην ζωή σας

Αυτοφροντίδα : Έτσι θα βάλετε την προσοχή στην ζωή σας

Αυτοφροντίδα : κατευθύνοντας όλη σας την προσοχή και την επίγνωση στο παρόν - μπορεί να φέρει πολλά οφέλη στη συναισθηματική και σωματική υγεία σας, καθώς και στις σχέσεις της ζωής σας .

Συμβουλές για ένταξη παρατήρησης στην καθημερινότητα
  • Τραβήξτε έξω από την αρνητική προς τα κάτω σπείρα που μπορεί να προκληθεί από υπερβολικό καθημερινό άγχος, πάρα πολλές κακές διαθέσεις ή από τη συνήθεια του μυθιστορήματος .
  • Σας βοηθά να κάνετε λιγότερα σφάλματα κατά την επεξεργασία των εμπειριών σας.
  • Βοηθήστε σας να τοποθετήσετε αγχωτικά γεγονότα σε προοπτική και να δημιουργήσετε ανθεκτικότητα, ώστε να μην είστε συγκλονισμένοι από αυτά στο μέλλον.
  • Και ενώ υπάρχουν πολλές ασκήσεις προσοχής που μπορείτε να εξασκήσετε σε τακτική βάση, η εκμάθηση πώς να είστε παρόντες στη στιγμή είναι επίσης τρόπος ζωής. Με την εξάσκηση, μπορείτε να μάθετε να ζείτε μια πιο προσεκτική ζωή που σας επιτρέπει να συνειδητοποιήσετε περισσότερο ό, τι κάνετε.
  • Ωστόσο, μπορεί να είναι δύσκολο στον σημερινό γρήγορο κόσμο να σταματήσει και να είναι παρών. Εξάλλου, υπάρχουν πολλά πράγματα που ανταγωνίζονται για την προσοχή σας και υπάρχει μεγάλη πίεση για πολλαπλές εργασίες.
  • Όμως, εάν σκοπεύετε να είστε πιο προσεκτικοί κατά την καθημερινή σας ζωή, μπορείτε να ζήσετε με μεγαλύτερο σκοπό και περισσότερη ευτυχία.

 

Παρακάτω ακολουθούν συμβουλές για να είστε προσεχτικοί και στην διατροφή σας

  • Είτε τρώτε όσο κάνετε κύλιση στο τηλέφωνό σας ή αν αναζητάτε φαγητό για συναισθηματική άνεση, το απρόσεκτο φαγητό είναι κοινό. Και μπορεί να συμβάλει σε πολλά προβλήματα, όπως η υπερκατανάλωση τροφής και η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης.
  • Εξασκηθείτε να είστε πιο προσεκτικοί για το πώς τροφοδοτείτε το σώμα σας Αντισταθείτε στην επιθυμία πολλαπλών εργασιών ενώ τρώτε. Όταν τρώτε, να είστε παρόντες με το φαγητό σας.
  • Δώστε προσοχή σε κάθε δάγκωμα που παίρνετε. Μασήστε αργά το φαγητό σας και απολαύστε τη γεύση.
  • Παρατηρήστε τα σήματα του σώματός σας για το πότε γεμίζετε και δώστε περισσότερη προσοχή σε ό, τι υπάρχει στο πιάτο σας. Όταν γίνετε πιο σκόπιμοι για το τι τρώτε, θα είστε καλύτερα εξοπλισμένοι για να εστιάσετε στην τροφοδοσία του σώματός σας με τη διατροφή που χρειάζεται.

Ακολουθεί βίντεο με συμβουλές αυτοφροντίδας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Tightlining μακιγιάζ : Η τεχνική που θα λατρέψεις

Αθήνα Ινδία : Αυτή είναι η βοήθεια που στέλνει η χώρα μας

Σεξουαλική ζωή : Τα προβλήματα που την ανισχυροποιούν

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Στην Ιαπωνία οι άνθρωποι είναι fit χωρίς να χτυπιούνται στα γυμναστήρια

Αυτοφροντίδα: Σε μία έρευνα του Rakuten Insight σε 1.000 Iάπωνες πολίτες ηλικίας 20 έως 60 ετών, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες αποκάλυψαν ότι ασκούνται σπάνια, περίπου μία φορά το μήνα ή καθόλου. Αναφέροντας ότι δεν είχαν αρκετό χρόνο ή απλώς ότι δεν τους αρέσει τόσο πολύ να ασκούνται, οι περισσότεροι άνθρωποι είπαν ότι η άσκηση δεν περιλαμβάνεται στο lifestyle τους. «Δηλαδή, η άσκηση που χρειαζόμαστε είναι ίσως το είδος της άσκησης που είναι συνυφασμένη με τον τρόπο ζωής μας: το περπάτημα», γράφει η συγγραφέας ευεξίας και διαλογισμού Οκουμούρα.

Αυτοφροντίδα : Φροντίστε τον εαυτό σας

Αυτοφροντίδα : Ο όρος  αυτο-φροντίδα, έχει γίνει μια αρκετά μοντέρνα ιδέα, μια λέξη-κλειδί αν θέλετε, ειδικά δεδομένου του αντίκτυπου που είχε αυτή η ιδέα στη βιομηχανία ευεξίας

Αυτοφροντίδα : 6 + 1 πυλώνες οργάνωσης της

Αυτοφροντίδα : Υπάρχουν διάφοροι ορισμοί της αυτο-φροντίδας που παράγονται από διαφορετικές αρχές σε διαφορετικές χρονικές στιγμές - ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας,

Πού βρίσκονται τα 7 chakra στο σώμα μας

Διαλογισμός: Μπορεί να μην είναι ξεκάθαρο ποιος διαλογίστηκε πρώτος, ωστόσο ο διαλογισμός ως πρακτική χρησιμοποιείται εδώ και τουλάχιστον 3.000 χρόνια. Με δυσκολία ωστόσο θα φανταζόταν εκείνος που τον ανακάλυψε ότι όχι μόνο θα επιβίωνε, αλλά θα γνώριζε νέες δόξες, εν μέσω πανδημίας.

Αντιμετώπιση της υπογλυκαιμίας με φυσικούς τρόπους

Η πιο διαδεδομένη συνιστώμενη θεραπεία είναι οι ταμπλέτες γλυκόζης ή σε μορφή τζελ. Αν και αυτές οι θεραπείες είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές, δεν θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι και ιδιαίτερα «θρεπτικές».