Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα Διαλογισμός: Ένας απλός και γρήγορος τρόπος για να μειώσετε το άγχος [vid]

Αυτοφροντίδα Διαλογισμός: Ένας απλός και γρήγορος τρόπος για να μειώσετε το άγχος [vid]

Αυτοφροντίδα Διαλογισμός: Ο διαλογισμός μπορεί να σας δώσει μια αίσθηση ηρεμίας, γαλήνης και ισορροπίας που μπορεί να ωφελήσει τόσο τη συναισθηματική σας ευεξία όσο και τη γενική σας υγεία. Και αυτά τα οφέλη δεν τελειώνουν όταν τελειώσει η συνεδρία διαλογισμού σας. Ο διαλογισμός μπορεί να σας βοηθήσει να περάσετε πιο ήρεμα στη διάρκεια της ημέρας σας και μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τα συμπτώματα ορισμένων ιατρικών καταστάσεων.

Ο διαλογισμός μπορεί να εξαφανίσει το άγχος της ημέρας, φέρνοντας μαζί του εσωτερική γαλήνη. Εάν το άγχος σας έχει γίνει άγχος, έχετε ένταση και ανησυχία μέσα στη μέρα, σκεφτείτε να δοκιμάσετε τον διαλογισμό. Περνώντας έστω και λίγα λεπτά σε διαλογισμό μπορεί να αποκαταστήσει την ηρεμία και την εσωτερική σας γαλήνη. Ο καθένας μπορεί να ασκήσει διαλογισμό. Είναι απλός και δεν απαιτεί ειδικό εξοπλισμό. Και μπορείτε να εξασκηθείτε στον διαλογισμό όπου κι αν βρίσκεστε — είτε είστε έξω για μια βόλτα, είτε οδηγείτε, περιμένετε στο ιατρείο ή ακόμα και στη μέση μιας δύσκολης επαγγελματικής συνάντησης.

.

Λίγα λόγια για τον διαλογισμό

Ο διαλογισμός ασκείται εδώ και χιλιάδες χρόνια. Αρχικά είχε σκοπό να βοηθήσει στην εμβάθυνση της κατανόησης των ιερών και μυστικιστικών δυνάμεων της ζωής. Αυτές τις μέρες, ο διαλογισμός χρησιμοποιείται συνήθως για χαλάρωση και μείωση του στρες. Ο διαλογισμός θεωρείται ένα είδος συμπληρωματικής ιατρικής νου-σώματος που μπορεί να δημιουργήσει μια βαθιά κατάσταση χαλάρωσης και ένα ήρεμο μυαλό. Κατά τη διάρκεια του διαλογισμού, εστιάζετε την προσοχή σας και εξαλείφετε τη ροή των μπερδεμένων σκέψεων που μπορεί να συνωστίζουν το μυαλό σας και να προκαλούν άγχος. Αυτή η διαδικασία μπορεί να οδηγήσει σε ενισχυμένη σωματική και συναισθηματική ευεξία.

Οφέλη του διαλογισμού

Ο διαλογισμός μπορεί να σας δώσει μια αίσθηση ηρεμίας, γαλήνης και ισορροπίας που μπορεί να ωφελήσει τόσο τη συναισθηματική σας ευεξία όσο και τη γενική σας υγεία. Και αυτά τα οφέλη δεν τελειώνουν όταν τελειώσει η συνεδρία διαλογισμού σας. Ο διαλογισμός μπορεί να σας βοηθήσει να περάσετε πιο ήρεμα στη διάρκεια της ημέρας σας και μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τα συμπτώματα ορισμένων ιατρικών καταστάσεων.

Διαλογισμός και συναισθηματική ευεξία

Όταν διαλογίζεστε, μπορεί να απομακρύνετε την υπερφόρτωση πληροφοριών που συσσωρεύεται καθημερινά και συμβάλλει στο άγχος σας.

Τα συναισθηματικά οφέλη του διαλογισμού μπορεί να περιλαμβάνουν:

  • Απόκτηση μιας νέας προοπτικής για στρεσογόνες καταστάσεις
  • Δεξιότητες για να διαχειριστείτε το άγχος σας
  • Αύξηση της αυτογνωσίας
  • Εστιάζοντας στο παρόν
  • Μείωση αρνητικών συναισθημάτων
  • Αύξηση της φαντασίας και της δημιουργικότητας
  • Αύξηση της υπομονής και την ανεκτικότητας

 

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να χτίσεις μια νέα συνήθεια σε 3 βήματα, σύμφωνα με την επιστήμη

Διασκεδαστικές και χαλαρωτικές δραστηριότητες για την ανακούφιση από το άγχος

Ο διαλογισμός mindfulness ενισχύει την ποιότητα του ύπνου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Γιατί η αυτοδιαχείριση είναι το κλειδί για την επιτυχία και πώς να βελτιώσετε τη δική σας

Αυτοδιαχείριση: Η αυτοδιαχείριση είναι μια κρίσιμη δεξιότητα στο χώρο εργασίας. Αυτό το άρθρο διερευνά έναν ορισμό αυτοδιαχείρισης και συμβουλές για τη βελτίωση των δεξιοτήτων αυτοδιαχείρισής σας.

Πώς η αυτοφροντίδα βοηθά στην σκέψη και στον έλεγχο του άγχους;

Φροντίδα: Πρόσφατη έρευνα αναφέρει ότι η καθημερινή επαφή με τη φροντίδα του εαυτού μας μπορεί να μας βοηθήσει να μειώσουμε το άγχος και την κατάθλιψη, ενώ παράλληλα μας βοηθά να βελτιώσουμε την υγεία μας

Είστε εξ αποστάσεως εργαζόμενος; 5 έξυπνοι τρόποι για να παραμένετε συνδεδεμένοι και παραγωγικοί

«Με τη συνεχή καλλιέργεια ενός περιβάλλοντος χωρίς αποκλεισμούς, οι εργαζόμενοι είναι πιο πιθανό να προσφέρουν εξαιρετική δουλειά, να υπερασπίζονται καινοτόμες ιδέες και να είναι ο καλύτερος εαυτός τους», εξήγησε ο Tipton. Επαινέστε δημόσια, δώστε σχόλια ιδιωτικά

6 Συμβουλές για όμορφη επιδερμίδα

Επιδερμίδα: Εάν θέλετε να εξομαλύνετε τον τόνο του δέρματός σας, υπάρχουν διάφορες θεραπείες που μπορείτε να δοκιμάσετε στο σπίτι, συμπεριλαμβανομένων αλλαγών συμπεριφοράς και φυσικών συστατικών.

7 εκπληκτικά οφέλη για την ψυχική υγεία από τα παιχνίδια με χαρτιά

Επιτραπέζια: Τα παιχνίδια με κάρτες μπορεί να προσφέρουν πολλά εκπαιδευτικά, συναισθηματικά και ψυχολογικά οφέλη, που κυμαίνονται από βελτιωμένες μαθηματικές δεξιότητες έως αυξημένη αίσθηση αυτοεκτίμησης.