Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός: Η γιόγκα ανακουφίζει τον πόνο & τα συμπτώματα κατάθλιψης [vid]

Αθλητισμός: Η γιόγκα ανακουφίζει τον πόνο & τα συμπτώματα κατάθλιψης [vid]

Αθλητισμός: Η τακτική πρακτική της γιόγκα μας διδάσκει την βαθιά εστίαση και την συνειδητή αναπνοή, δύο σημαντικά στοιχεία που βοηθούν στην ανακούφιση της κατάθλιψης. Με λίγα λόγια, μέσα από την γιόγκα, οι συμμετέχοντες θα είναι σταδιακά να θέση να εστιάσουν καλύτερα στο παρόν τους, να καθαρίσουν το μυαλό τους από τις αρνητικές προβολές και σκέψεις και να ενισχύσουν τη σύνδεση νου και σώματος.

Η γιόγκα είναι μια αρχαία πρακτική άσκηση, που γενικά περιλαμβάνει stretching, ασκήσεις αναπνοής και μια περίοδο βαθιάς χαλάρωσης. όλο και περισσότερες μελέτες επισημαίνουν τα οφέλη της γιόγκα για άτομα με συμπτώματα κατάθλιψης και άγχους. Σύμφωνα με την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ, η γιόγκα είναι μια σχετικά χαμηλού κινδύνου και υψηλής ωφέλειας προσέγγιση για τη βελτίωση της συνολικής μας υγείας.

Πώς μας βοηθά η τακτική άσκηση της γιόγκα;

Η άσκηση της γιόγκα με συνέπεια συμβάλει:

  • στην ανακούφιση του άγχους
  • τη μείωση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης
  • τη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου
  • τη βελτίωση της ποιότητας ζωής

Η γιόγκα ανεβάζει τη διάθεσή μας

  • Ως άσκηση, η γιόγκα παράγει φυσικά σεροτονίνη. Η σεροτονίνη είναι η ορμόνη της ευτυχίας, επειδή συμβάλλει σημαντικά στο αίσθημα ευεξίας και ευτυχίας του ατόμου. Η σεροτονίνη στον εγκέφαλο είναι ένας φυσικός σταθεροποιητής της διάθεσης και έχει συσχετιστεί με τη ρύθμιση του άγχους και του στρες.
  • Η τακτική πρακτική της γιόγκα μας διδάσκει την βαθιά εστίαση και την συνειδητή αναπνοή, δύο σημαντικά στοιχεία που βοηθούν στην ανακούφιση της κατάθλιψης. Με λίγα λόγια, μέσα από την γιόγκα, οι συμμετέχοντες θα είναι σταδιακά να θέση να εστιάσουν καλύτερα στο παρόν τους, να καθαρίσουν το μυαλό τους από τις αρνητικές προβολές και σκέψεις και να ενισχύσουν τη σύνδεση νου και σώματος.
  • Την ίδια ώρα, όταν κάνετε γιόγκα, η ψυχική σας αντοχή και η φυσική δύναμη ασκούνται και ενισχύονται μέσω της διατήρησης στάσεων για ορισμένο χρόνο σε συντονισμό με την αναπνοή. Οι στάσεις της γιόγκα αυξάνουν την αντοχή, τη δύναμη και την ευελιξία σας.
  • Η γιόγκα βοηθά ακόμη στη ρύθμιση της απόκρισης στο στρες, ενώ μπορεί να μειώσει τον καρδιακό ρυθμού και την υψηλή αρτηριακή πίεση.
  • Τέλος, είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι η εστίαση στην αναπνοή, που καλλιεργείτε μέσω της γιόγκα, μπορεί επίσης να βοηθήσει στη διαχείριση του πόνου.

 

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Θέλετε να ζήσετε περισσότερο; Η άσκηση είναι το κλειδί

Μελέτη αποκαλύπτει νέα μακροπρόθεσμα οφέλη της άσκησης στην παιδική ηλικία

Τα fitness trackers σας βοηθούν να χάσετε βάρος, λέει νέα μελέτη

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

7 εκπληκτικά οφέλη για την ψυχική υγεία από τα παιχνίδια με χαρτιά

Επιτραπέζια: Τα παιχνίδια με κάρτες μπορεί να προσφέρουν πολλά εκπαιδευτικά, συναισθηματικά και ψυχολογικά οφέλη, που κυμαίνονται από βελτιωμένες μαθηματικές δεξιότητες έως αυξημένη αίσθηση αυτοεκτίμησης.

Πώς να κοιμηθείτε καλύτερα ενώ έχει ζέστη;

Ύπνος: Η θερμοκρασία του σώματός μας πέφτει φυσιολογικά λίγο κατά τη διάρκεια του ύπνου και ένα δροσερό περιβάλλον ύπνου είναι ιδανικό για έναν καλό ύπνο.

Ξέρατε ότι το Feng Shui μπορεί να διατηρηθεί και στις διακοπές σας;

Feng Shui: Το Φενγκ Σούι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για να κάνετε αυτό το ονειρεμένο ταξίδι αλλά και κατά τη διάρκεια και μετά το ίδιο το ταξίδι. Σας εξηγούμε πώς χρησιμοποιείτε το Φενγκ Σούι στο ταξίδι.