Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός: Η άσκηση που μειώνει την «κακή» χοληστερόλη σε έναν μήνα [vid]

Αθλητισμός: Η άσκηση που μειώνει την «κακή» χοληστερόλη σε έναν μήνα [vid]

Αθλητισμός: Η χοληστερόλη είναι απαραίτητη από τον οργανισμό για τη διατήρηση της συνολικής υγείας. Ωστόσο, η υπερβολική «κακή» χοληστερόλη μπορεί να αυξήσει σημαντικά τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Ευτυχώς, υπάρχει λύση για όσους αναζητούν έναν εναλλακτικό τρόπο να μειώσουν τη χοληστερόλη τους.

Όταν οι άνθρωποι μιλούν για «κακή» χοληστερόλη, αναφέρονται στη χοληστερόλη LDL (λιποπρωτεΐνη χαμηλής πυκνότητας). Αυτός είναι ο τύπος χοληστερόλης που είναι γνωστό ότι σχηματίζεται στις αρτηρίες ως πλάκα. Αντίθετα, η «καλή» χοληστερόλη, βοηθά στη διατήρηση της συνολικής καρδιαγγειακής υγείας και στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων. Εάν η «κακή» χοληστερόλη κάποιου φτάσει σε ανθυγιεινά επίπεδα, υπάρχουν διάφοροι τρόποι παρέμβασης που κυμαίνονται από αλλαγές στον τρόπο ζωής έως ιατρικά μέτρα. Μία από τις πιο συχνά συνιστώμενες πρακτικές είναι η άσκηση. Το NHS συνιστά τουλάχιστον 150 λεπτά (δυόμισι ώρες) την εβδομάδα. Ωστόσο, μια μελέτη από την Ινδία που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Frontiers in Public Health προτείνει ότι μια από τις πιο αποτελεσματικές μορφές άσκησης που μειώνουν τη χοληστερόλη είναι η γιόγκα. Η μελέτη διαπίστωσε ότι τα επίπεδα της «κακής» χοληστερόλης μειώθηκαν μετά από μόλις ένα μήνα.

Ο αριθμός συμμετεχόντων στη μελέτη ήταν 281 άτομα, συμπεριλαμβανομένων 195 με συννοσηρότητες και 86 χωρίς. Μετά από ένα μήνα άσκησης, μετρήθηκαν τα επίπεδα χοληστερόλης όλων των συμμετεχόντων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα επίπεδα της LDL χοληστερόλης μειώθηκαν σε σύγκριση με τις μετρήσεις που ελήφθησαν στην αρχή της δοκιμής. Η ερευνήτρια Kausha Sharma πρόσθεσε: «Τα αποτελέσματά μας έδειξαν ότι οι γυναίκες ανταποκρίνονται περισσότερο στις πρακτικές γιόγκα. Ωστόσο, η μελέτη μας δεν παρέχει μια άμεση σχέση μεταξύ του προστατευτικού ρόλου των γυναικείων ορμονών και των πρακτικών γιόγκας».

Τι είναι η γιόγκα

Σκοπός της γιόγκα είναι να χτίσει δύναμη, επίγνωση και αρμονία τόσο στο μυαλό όσο και στο σώμα. Ενώ υπάρχουν περισσότεροι από 100 διαφορετικοί τύποι, ή σχολές γιόγκα, οι περισσότερες συνεδρίες συνήθως περιλαμβάνουν ασκήσεις αναπνοής, διαλογισμό και asana ή πόζες που τεντώνουν και λυγίζουν διάφορες μυϊκές ομάδες.

H γιόγκα είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να παραμείνετε υγιείς.

Επειδή υπάρχουν τόσα πολλά διαφορετικά είδη πρακτικών γιόγκα, καθένας και καθεμία μπορεί να ξεκινήσει, ανεξάρτητα μάλιστα από το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης. Είτε δεν έχετε ασκηθεί ποτέ ξανά, είτε είστε επαγγελματίας αθλητής, το βάρος και τα επίπεδα φυσικής κατάστασης δεν έχουν σημασία, επειδή υπάρχουν τροποποιήσεις για κάθε στάση γιόγκα και μαθήματα αρχάριων σε κάθε στυλ. Η ιδέα είναι να εξερευνήσετε τα όριά σας. Η γιόγκα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συντονιστείτε με το σώμα σας και τον εσωτερικό σας εαυτό.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τα οφέλη της άσκησης σε ένα χάπι; Ο στόχος μιας ομάδας ερευνητών

Μελέτη: Γιατί μια έντονη προπόνηση σου κόβει την όρεξη

Ασκηθείτε με ασφάλεια σε εξωτερικούς χώρους το καλοκαίρι [vid]

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη

Αθλητισμός: Η τακτική άσκηση και η διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας βοηθούν να παραμείνετε υγιείς και σε φόρμα. Η άσκηση επιτρέπει επίσης τη σωστή στάση του σώματος και μειώνει τις ενοχλήσεις όπως ο πόνος στην πλάτη και ο λήθαργος.

Άτομα με Πάρκινσον στρέφονται στην πυγμαχία για να επιβραδύνουν την ασθένεια

Μποξ αυτοφροντιδα: Η νόσος του Πάρκινσον μπορεί να προκαλέσει επιδείνωση των κινητικών δεξιοτήτων, της ισορροπίας, της ομιλίας και των αισθητηριακών λειτουργιών και δεν υπάρχει θεραπεία, γεγονός που καθιστά τον αγώνα για την επιβράδυνση της εξέλιξής του υψηλή προτεραιότητα για τους ασθενείς.

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα εγκαύματα από τον ήλιο;

Ηλιακό Έγκαυμα: Τους καλοκαιρινούς μήνες, πολλοί άνθρωποι καίγονται από τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει λόγω μειωμένης εφαρμογής αντηλιακού. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να φροντίσετε τα εγκαύματα αυτά.

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.

Ο εγκέφαλός σας χρειάζεται σωστή διατροφή και άσκηση

Αθλητισμός: Οι επιστήμονες διερευνούν πώς η διατροφή, η άσκηση και η κοινωνική δέσμευση μπορούν να βοηθήσουν στην αποτροπή της γνωστικής έκπτωσης και στη βελτίωση της συνολικής υγείας του εγκεφάλου.

Πώς επηρεάζει η διακόσμηση τη διάθεσή μας;

Interior Design: Η εσωτερική διακόσμηση επηρεάζει τον τρόπο που σκεφτόμαστε και που ενεργούμε. Για τον λόγο αυτό, οι ειδικοί προτείνουν συγκεκριμένους τρόπους διακόσμησης για να είμαστε πιο ευδιάθετοι.