Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός: Ασκήσεις που βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης [vid]

Αθλητισμός: Ασκήσεις που βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης [vid]

Αθλητισμός: Ποια άσκηση είναι η καλύτερη για να διατηρήσετε τα επίπεδα χοληστερόλης σας υπό έλεγχο;

Σύμφωνα με την Mayo Clinic, η υψηλή χοληστερόλη μπορεί να δημιουργήσει εναποθέσεις λίπους στις αρτηρίες σας, εμποδίζοντας τη φυσική ροή του αίματος. Εάν οι εναποθέσεις λίπους σπάσουν και πήξουν, μπορεί να επέλθει εγκεφαλικό ή καρδιακό επεισόδιο. Αν και η υψηλή χοληστερόλη μπορεί να είναι γενετική, πολλοί άνθρωποι την αναπτύσσουν ως αποτέλεσμα κακών επιλογών τρόπου ζωής. Η ανθυγιεινή διατροφή είναι ένας μεγάλος παράγοντας κινδύνου, εκτός από το υπερβολικό βάρος. Ορισμένες ιατρικές παθήσεις μπορεί επίσης να προκαλέσουν αύξηση στη χοληστερόλη, συμπεριλαμβανομένου του λύκου, του υποθυρεοειδισμού, του HIV/AIDS, της χρόνιας νεφρικής νόσου και του διαβήτη (Mayo Clinic). Παραδόξως, ορισμένα φάρμακα που λαμβάνονται για την υψηλή αρτηριακή πίεση, τον καρκίνο, τους ακανόνιστους καρδιακούς ρυθμούς και ακόμη και την ακμή μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τα επίπεδα χοληστερόλης σας.

Τι να κάνετε; Καταρχήν, δεν υπάρχουν προειδοποιητικά σημάδια που να υποδεικνύουν υψηλή χοληστερόλη. Ο μόνος τρόπος για να μάθετε αν έχετε υψηλή χοληστερόλη είναι να κάνετε μια εξέταση αίματος. Συνήθως για ενήλικες ηλικίας 20 ετών και άνω, οι έλεγχοι χοληστερόλης πρέπει να γίνονται κάθε τέσσερα έως έξι χρόνια, σύμφωνα με την Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία (AHA).

Υγιεινές συνήθειες φυσικής κατάστασης που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλη

Συχνά, το είδος της άσκησης που συνιστάται για τη μείωση της χοληστερόλης και τη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων είναι η αερόβια άσκηση. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει γρήγορο περπάτημα, τζόκινγκ, τρέξιμο, ποδηλασία και κολύμπι. Την ίδια ώρα, η προπόνηση με αντιστάσεις και η γιόγκα είναι επίσης βασικοί παίκτες. Πιο συγκεκριμένα, οι μελέτες δείχνουν ότι η γιόγκα μπορεί να μειώσει την LDL, η οποία είναι κοινώς γνωστή ως “κακή” χοληστερόλη”. Την ίδια ώρα, η άσκηση συμβάλλει στην αύξηση των επιπέδων HDL σας, που είναι κοινώς γνωστή ως «καλή» χοληστερόλη.

Πόση άσκηση χρειάζεται για να διατηρήσετε τα επίπεδα χοληστερόλης σας υπό έλεγχο; Η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία και τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) συνιστούν 150 λεπτά μέτριας έντασης σωματική δραστηριότητα ή 75 λεπτά έντονης σωματικής δραστηριότητας (ή συνδυασμός και των δύο) την εβδομάδα, συν δύο ή περισσότερες ημέρες άσκησης μυϊκής ενδυνάμωσης εβδομαδιαίως.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Όταν η άσκηση γίνεται εθισμός-Συμπτώματα

Tips για να αυξήσετε τα θετικά οφέλη της άσκησης

Πώς να ξεκινήσετε άσκηση cardio & τα οφέλη της

Η άσκηση βοηθά τα άτομα με ψωρίαση

Η τακτική άσκηση προλαμβάνει την κατάθλιψη - Μελέτη

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να κοιμηθείτε καλύτερα ενώ έχει ζέστη;

Ύπνος: Η θερμοκρασία του σώματός μας πέφτει φυσιολογικά λίγο κατά τη διάρκεια του ύπνου και ένα δροσερό περιβάλλον ύπνου είναι ιδανικό για έναν καλό ύπνο.

Ξέρατε ότι το Feng Shui μπορεί να διατηρηθεί και στις διακοπές σας;

Feng Shui: Το Φενγκ Σούι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για να κάνετε αυτό το ονειρεμένο ταξίδι αλλά και κατά τη διάρκεια και μετά το ίδιο το ταξίδι. Σας εξηγούμε πώς χρησιμοποιείτε το Φενγκ Σούι στο ταξίδι.

Βελονισμός για την πρόληψη του διαβήτη

Βελονισμός: Ο βελονισμός χρησιμοποιείται εδώ και χιλιάδες χρόνια για τη θεραπεία διαφόρων ασθενειών - και τώρα θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει στην καταπολέμηση μιας από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την υγεία του 21ου αιώνα.

Ποια είναι η Εθνική Ημέρα Οργάνωσης;

1η Αυγούστου: Όσοι ασχολείστε με την οργάνωση του προγράμματός τους, ξέρετε ότι δεν υπάρχει τίποτα τόσο ικανοποιητικό όσο να προγραμματίζουμε τη μέρα μας τακτοποιημένα στα ημερολόγιά μας.