Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Απλές συμβουλές για να προστατέψετε τα μαλλιά σας καθώς το καλοκαίρι πλησιάζει

Απλές συμβουλές για να προστατέψετε τα μαλλιά σας καθώς το καλοκαίρι πλησιάζει

Αναζητήστε ένα αντηλιακό που να προσφέρει προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία και εφαρμόστε το απευθείας στο εκτεθειμένο τριχωτό της κεφαλής κατά μήκος της χωρίστρας σας και κατά μήκος του μήκους εάν είστε έξω για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας.

Ο  θερμότερος καιρός μπορεί να αποτελέσει τόσο μεγάλη απειλή για τα μαλλιά σας όσο και το δέρμα σας, με τις ακτίνες UV να τα καθιστούν πιο ευαίσθητα σε ζημιές καθώς και να φωτίζουν ή να ξεθωριάζουν το χρώμα σας.

 Πώς να προστατέψετε τα μαλλιά σας από τον ήλιο  

  1. Φορέστε καπέλο  ή χρησιμοποιήστε αντηλιακό

Οι ακτίνες UV μπορούν να κάψουν τα μαλλιά σας όσο και το δέρμα, με το τριχωτό της κεφαλής σας να κινδυνεύει περισσότερο. Όταν οι ακτίνες UVA και UVB διεισδύουν στο στέλεχος της τρίχας προκαλούν σχισμένες άκρες και επιπλέον σπάσιμο. Το να φοράτε ένα καπέλο για τον ήλιο συνιστάται συνήθως από τους δερματολόγους, γι’ αυτό επιλέξτε το αγαπημένο σας, πριν βγείτε έξω.  Εναλλακτικά, αναζητήστε ένα αντηλιακό που να προσφέρει προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία και εφαρμόστε το απευθείας στο εκτεθειμένο τριχωτό της κεφαλής κατά μήκος της χωρίστρας σας και κατά μήκος του μήκους, εάν είστε έξω για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας. Μπορείτε να βρείτε αντηλιακά ειδικά για τα μαλλιά σε μορφή πούδρας ή σπρέι που δεν θα αλλάξουν την κατάσταση των μαλλιών σας ούτε θα αφήσουν λευκό γύψο.

  1. Ξεπλύνετε το χλώριο ή το αλμυρό νερό

Ακόμα κι αν δεν βάψετε τα μαλλιά σας, εξακολουθεί να κινδυνεύει από βλάβη από τον ήλιο, το χλώριο και το αλμυρό νερό. Όταν επιστρέφετε από μια μέρα στον ήλιο, στην πισίνα ή στη θάλασσα, προσεγγίστε την περιποίηση των μαλλιών σας σαν μια ρουτίνα περιποίησης δέρματος. Ξεπλένοντας αποτελεσματικά το χλώριο ή το αλμυρό νερό, θα εξασφαλίσετε ότι τα μαλλιά σας παραμένουν σε εξαιρετική κατάσταση.

  1. Κάλυψη 

Η θερμότητα από τον ήλιο αφήνει την επιδερμίδα της τρίχας ανοιχτή και πιο πορώδη, και έτσι πιο ικανή να απορροφήσει τις θεραπείες που προσθέτετε. Έτσι, αν πρόκειται να καθίσετε έξω ούτως ή άλλως ,δοκιμάστε να εφαρμόσετε μια πλούσια μάσκα στα μαλλιά σας, πριν βγείτε έξω. Εναλλακτικά, απλώστε μια μάσκα σε βρεγμένα μαλλιά το βράδυ και τυλίξτε με μια θερμαινόμενη πετσέτα ή σκουφάκι ντους και αφήστε τη μάσκα να δράσει όσο απολαμβάνετε μια ταινία.

  1. Ενυδατώστε

Είναι γνωστό ότι αυξάνετε την πρόσληψη νερού στον ήλιο, αλλά ξέρατε ότι η αφυδάτωση θα έχει αντίκτυπο στην υγεία των μαλλιών σας; Φροντίστε να πίνετε αρκετό νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας καθώς και να αυξάνετε τις μερίδες σας με φρέσκα φρούτα και λαχανικά για επιπλέον ενυδάτωση.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μάσκα προσώπου με γάλα - Φυσική φρεσκάδα και ενυδάτωση

Η επόμενη συνταγή σας θα είναι 20 λεπτά φύσης την ημέρα;

Τα οφέλη για την υγεία της συχνής πρωινής άσκησης

Ξεκλειδώνοντας τα οφέλη για την υγεία του νερού με μέλι κανέλας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Συμβουλές άσκησης για ηλικιωμένους που οδηγούν σε μια υγιέστερη και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής

Ηλικιωμένοι: Εκτός από δραστηριότητες μέτριας ή έντονης έντασης, είναι επίσης ζωτικής σημασίας για τους ηλικιωμένους να ενσωματώνουν ασκήσεις ενδυνάμωσης και ασκήσεις ισορροπίας τουλάχιστον δύο ημέρες την εβδομάδα.

Λιγότερο προφανείς λόγοι για τους οποίους δεν μπορείτε να χάσετε βάρος

Απώλεια βάρους: Οι ανεπάρκειες της βιταμίνης D, του σιδήρου και των βιταμινών Β, η αντίσταση στην ινσουλίνη και τέλος το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών (PCOS) μπορούν να οδηγήσουν σε ευαισθησία στην ινσουλίνη και να συμβάλουν στην αύξηση βάρους.

Πώς να κάθεστε λιγότερο και να κινείστε περισσότερο

Κίνηση: Η καθιστική συμπεριφορά σχετίζεται με μια σειρά κινδύνων για την υγεία, από αυξημένες πιθανότητες για χρόνιες ασθένειες όπως καρδιακές παθήσεις, διαβήτη τύπου 2 και καρκίνο έως δυνητικά μικρότερη διάρκεια ζωής, λέει κάθε μελέτη.

Χρειάζεστε περισσότερο αντηλιακό όταν κάνει ζέστη έξω;

Αντηλιακό θερμοκρασία: Όταν κάνει ζέστη, γίνεται προφανές ότι χρειάζεστε αντηλιακό γιατί νιώθετε ζεστασιά και αισθάνεστε ότι ο ήλιος καίει πάνω στο δέρμα σας. Αλλά η θερμότητα δεν είναι το ίδιο πράγμα με την υπεριώδη ακτινοβολία.

Close Icon