Αυτοφροντίδα

Άγχος: Αντιμετωπίστε το άγχος φυσικά και αποτελεσματικά με 4 tips [vid]

Άγχος: Αντιμετωπίστε το άγχος φυσικά και αποτελεσματικά με 4 tips [vid]

Άγχος: Εάν το άγχος σας δημιουργεί προβλήματα, σκεφτείτε να υιοθετήσετε τα παρακάτω αγχολυτικά και εύκολα tips.

Εάν το άγχος σας σάς φέρνει συχνά σε θέση δυσφορίας και απογοήτευσης, τα ανακουφιστικά tips που ακολουθούν μπορούν να σας βοηθήσουν να νιώσετε μια μεγαλύτερη ηρεμία και επαφή με το κέντρο σας.

  • Ασκηθείτε

Σχεδόν οποιαδήποτε μορφή σωματικής άσκησης μπορεί να λειτουργήσει ως ανακουφιστικό για το άγχος. Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να ανεβάσει τις ενδορφίνες σας και άλλες φυσικές νευρικές χημικές ουσίες που ενισχύουν την αίσθηση της ευεξίας. Σκεφτείτε το περπάτημα, το τζόκινγκ, την κηπουρική, την καθαριότητα του σπιτιού, την ποδηλασία, το κολύμπι, την άρση βαρών ή οτιδήποτε άλλο σας αρέσει και σας ενεργοποιεί.

  • Διαλογιστείτε

Κατά τη διάρκεια του διαλογισμού, εστιάζετε την προσοχή σας στο παρόν και χαλαρώνετε για λίγο την ένταση των εξωτερικών ερεθισμών που μπορεί να μπλοκάρουν το μυαλό σας και να σας προκαλούν άγχος. Ο διαλογισμός μπορεί να ενσταλάξει μια αίσθηση ηρεμίας, γαλήνης και ισορροπίας που μπορεί να ωφελήσει τόσο τη συναισθηματική σας ευεξία όσο και τη συνολική υγεία σας.

  • Γελάστε περισσότερο

Μια καλή αίσθηση του χιούμορ δεν μπορεί να θεραπεύσει όλες τις ασθένειες, αλλά μπορεί να σας βοηθήσει να αισθανθείτε καλύτερα, ακόμα κι αν πρέπει να γελάσετε προσποιητά. Όταν γελάτε, αυτό όχι μόνο αποφορτίζει το διανοητικό σας φορτίο, αλλά προκαλεί επίσης θετικές φυσικές αλλαγές στο σώμα σας. Το γέλιο ενισχύει την ανταπόκρισή σας στο άγχος. Διαβάστε λοιπόν αστεία, πείτε αστεία, παρακολουθήστε μια κωμωδία ή κάντε περισσότερη παρέα με τους αστείους φίλους σας.

  • Συνδεθείτε με άλλους

Όταν είστε αγχωμένοι, η τάση σας μπορεί να είναι να απομονωθείτε. Αντ ‘αυτού, επικοινωνήστε με την οικογένεια και τους φίλους σας και κάντε κοινωνικές σχέσεις. Η κοινωνική επαφή είναι ένα καλό ανακουφιστικό του άγχους επειδή μπορεί να προσφέρει αποσπάσεις της προσοχής, να παρέχει υποστήριξη και να σας βοηθήσει να ανταποκριθείτε στα σκαμπανεβάσματα της ζωής.

Έχεις περισσότερο χρόνο; Εξετάστε το ενδεχόμενο εθελοντισμού σε μια φιλανθρωπική ομάδα και βοηθήστε τον εαυτό σας ενώ βοηθάτε τους άλλους.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τι είναι η παλίνδρομη εκσπερμάτιση και ποια τα συμπτώματά της

Αίτια και Συμπτώματα της Θρομβοφλεβίτιδας

To Tai chi είναι ένας διαλογισμός εν κινήσει

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ο διαλογισμός αποδεδειγμένα βελτιώνει την ποιότητα και επάρκεια του ύπνου

Διαλογισμός για ύπνο: Η στέρηση ύπνου μπορεί να προκαλέσει διαταραχές στη βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη μνήμη, τη λήψη αποφάσεων, την συγκέντρωση και τον χρόνο αντίδρασης.

Πιθανοί λόγοι που έχουμε έντονη λιγούρα για ζάχαρη και πώς να την αντιμετωπίσουμε

Συχνά, παρερμηνεύουμε το σήμα της δίψας ως σήμα πείνας. Για να καταπολεμήσουμε αυτό το αίσθημα και να ενισχύσουμε την ενυδάτωση του οργανισμού μας, πίνουμε νερό, τσάι και ροφήματα πλούσια σε ηλεκτρολύτες. Αν και πάλι πεινάμε, επιλέγουμε ένα ενυδατικό σνακ, όπως αγγούρι, κόκκινα φρούτα, καρπούζι.

Η συμβολή του διαλογισμού στην συναισθηματική υγεία και τον περιορισμό του άγχους

Διαλογισμός Οφέλη: Η δημοτικότητα του διαλογισμού αυξάνεται καθώς περισσότεροι άνθρωποι ανακαλύπτουν τα πολλά οφέλη του για την υγεία του. Δια μέσου της πρακτικής του μπορείτε αυξήσετε την επίγνωσή σας για τον εαυτό σας και το περιβάλλον σας.

Σε ποιες βιταμίνες & συμπληρώματα διατροφής στραφήκαμε το 2021 για το ανοσοποιητικό;

Βιταμίνες συμπληρώματα διατροφής: Μεγάλη αύξηση παρατηρείται το 2021 σε σκευάσματα, τα οποία στοχεύουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Εν μέσω πανδημίας, αυτή η τάση φαίνεται ότι θα συνεχιστεί.