Fitness

Αθλητισμός: Για να μειώσετε το άγχος αφεθείτε στη ρυθμική ροή του Tai chi [vid]

Αθλητισμός: Για να μειώσετε το άγχος αφεθείτε στη ρυθμική ροή του Tai chi [vid]

Αθλητισμός: Το Tai chi βοηθά στη μείωση του άγχους και του stress, ενώ την ίδια στιγμή σας βοηθά να ενισχύσετε την ευελιξία και την ισορροπία σας.

Αν ψάχνετε για έναν φυσικό και απολαυστικό συνάμα τρόπο να μείωσετε το στρες, σκεφτείτε το tai chi. Αν και αρχικά αναπτύχθηκε ως άσκηση αυτοάμυνας, το tai chi έχει εξελιχθεί σε μια μορφή δραστηριότητας που συνίσταται για τη μείωση του στρες και την ανακούφιση μιας ποικιλίας άλλων καταστάσεων υγείας. Συχνά περιγράφεται ως διαλογισμός εν κινήσει, γιατί έχει τη δύναμη να προάγει την ηρεμία μέσα από απαλές και ρέουσες κινήσεις.

Τι είναι το Τάι Τσι;

Το Tai chi είναι μια αρχαία κινεζική παράδοση που, σήμερα, έχει εξελιχθεί σε μορφή προπόνησης. Περιλαμβάνει μια σειρά κινήσεων που εκτελούνται με αργό, εστιασμένο τρόπο και συνοδεύονται από βαθιά αναπνοή.

Το Tai chi, που ονομάζεται επίσης tai chi chuan, είναι ένα μη ανταγωνιστικό και αυτόνομο πλαίσιο άσκησης με απαλή σωματική κίνηση και διατάσεις. Κάθε στάση ρέει στην επόμενη χωρίς παύση, διασφαλίζοντας ότι το σώμα σας βρίσκεται σε συνεχή κίνηση.

Το Τάι Τσι έχει πολλά διαφορετικά στυλ και υπάρχουν παραλλαγές σε κάθε στυλ. Μερικά στυλ μπορεί να επικεντρωθούν στη διατήρηση της υγείας, ενώ άλλα εστιάζουν στην πτυχή της πολεμικικής τέχνης του tai chi.

Το Tai chi είναι διαφορετικό από τη γιόγκα, ένα συνιστά επίσης είδος διαλογιστικής κίνησης.

Ποιος μπορεί να κάνει tai chi;

Το Tai chi είναι άσκηση με χαμηλό αντίκτυπο και επιβαρύνει ελάχιστα τους μύες και τις αρθρώσεις. Αυτό το καθιστά γενικά ασφαλές για όλες τις ηλικίες και τα επίπεδα φυσικής κατάστασης. Στην πραγματικότητα, επειδή το tai chi είναι μια άσκηση χαμηλού αντίκτυπου, μπορεί να είναι ιδιαίτερα κατάλληλο εάν έχετε αυξημένη ηλικία και δυσκολεύεστε να ακολουθήσετε άλλα είδη άσκησης.

Επιπλέον, είναι μια οικονομική επιλογή και δεν απαιτεί ειδικό εξοπλισμό. Μπορείτε να κάνετε tai chi οπουδήποτε, συμπεριλαμβανομένων εσωτερικών ή εξωτερικών χώρων. Και μπορείτε να κάνετε tai chi μόνος ή σε μια ομαδική τάξη.

Αν και το tai chi είναι γενικά ασφαλές, οι γυναίκες που είναι έγκυες ή άτομα με προβλήματα στις αρθρώσεις, πόνο στην πλάτη, κατάγματα, σοβαρή οστεοπόρωση ή κήλη συνίσταται να συμβουλευτούν τον/την γιατρό τους πριν δοκιμάσουν το tai chi. Μπορεί να τους προταθεί τροποποίηση ή αποφυγή ορισμένων στάσεων.

Γιατί να δοκιμάσετε το tai chi;

Όταν μαθαίνεται σωστά και εκτελείται τακτικά, το tai chi μπορεί να είναι ένα ανοπόσπαστο κομμάτι μιας συνολικής προσέγγισης για τη βελτίωση της υγείας σας. Τα οφέλη του tai chi περιλαμβάνουν:

  • Μειώση του άγχους και της κατάθλιψης
  • Αύξηση της διάθεσης
  • Βελτιωμένη αερόβια ικανότητα
  • Αυξημένη ενέργεια και αντοχή
  • Βελτιωμένη ευελιξία και ισορροπία
  • Βελτιωμένη μυική δύναμη
  • Ενίσχυση της ποιότητας του ύπνου
  • Ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος
  • Μείωση της αρτηριακής πίεσης
  • Ανακούφιση του πόνου στις αρθρώσεις

 

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Το κολύμπι στη θάλασσα έχει οφέλη για το σώμα και την ψυχή

Μελανίνη : Τα οφέλη της στο μαλλί

Βερίκοκα : Τα οφέλη τους στον οργανισμό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ο ιδανικός τρόπος προθέρμανσης για να μην τραυματίζονται οι μυς

Η προθέρμανση (warm up) είναι μια ευρέως αποδεκτή πρακτική η οποία προηγείται οποιασδήποτε μορφής άσκησης - γυμναστικής και θεωρείται απαραίτητη για την επίτευξη βέλτιστης απόδοσης και μείωσης του κίνδυνου τραυματισμού.

Ποιά τα οφέλη στην υγεια της γρήγορης δίαιτας του μοναχού

Οι γιατροί συμβουλεύουν τους ανθρώπους να στοχεύουν σε ένα μέτριο βάρος, επειδή η παχυσαρκία αποτελεί παράγοντα κινδύνου για μεταβολικές ασθένειες, όπως ο διαβήτης και οι καρδιαγγειακές παθήσεις, οι οποίες είναι καταστάσεις της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων

Πώς η γυμναστική θα αποδώσει περισσότερους καρπούς

Αν είστε από εκείνους που ξεκινούν γυμναστήριο και σε λιγότερο από ένα μήνα έχουν εγκαταλείψει την προσπάθεια επειδή βλέπουν ότι δε μπορούν να πετύχουν τους στόχους της προπόνησης, μην απογοητεύεστε - Υπάρχει τρόπος να τα καταφέρετε και, μάλιστα, εξαρτάται απόλυτα από εσάς!

Ο ρόλος των επιπέδων γλυκόζης στην σκελετική αποκατάσταση

Ερευνητές από το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Τόκιο έδειξαν ότι τα δορυφορικά κύτταρα των σκελετικών μυών, που είναι βασικοί παράγοντες στην επιδιόρθωση των μυών, πολλαπλασιάζονται καλύτερα σε περιβάλλον χαμηλής γλυκόζης.

Βάλτε στην προπόνησή σας μια μπάλα γυμναστικής για επιπλέον challenge και οφέλη

Αθλητισμός: Οι μπάλες γυμναστικής είναι συνήθως μεγάλες μπάλες βινυλίου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δυναμώσετε και να τεντώσετε το σώμα σας, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και την ισορροπία του πυρήνα.

Οι αθλητές διατρέχουν κίνδυνο για ακανόνιστο καρδιακό ρυθμό

Ερευνητές του Ηνωμένου Βασιλείου με επικεφαλής το Πανεπιστήμιο Canterbury Christ Church στο Canterbury ξεκίνησαν να επανεξετάσουν τις υπάρχουσες μελέτες σχετικά με το θέμα και να διερευνήσουν τον αντίκτυπο του είδος του αθλητισμού στον κίνδυνο κολπικής μαρμαρυγής για να καταλήξουν σε μια πιο αποφασιστική εικόνα.