ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Θάλασσα περπάτημα: 9 τρόποι που το περπάτημα στην παραλία μας κάνει καλό [vid]

Θάλασσα περπάτημα: 9 τρόποι που το περπάτημα στην παραλία μας κάνει καλό [vid]

Θάλασσα περπάτημα: Το περπάτημα στην άμμο, δίπλα στη θάλασσα, είναι τόσο χαλαρωτικό που οι περισσότεροι άνθρωποι περπατούν μεγαλύτερες αποστάσεις από ό,τι συνήθως σε διαδρόμους του γυμναστηρίου ή δρόμους της πόλης. Έτσι, κάνετε περισσότερα βήματα, χωρίς μεγάλη προσπάθεια.

Εκτός από την υπέροχη θέα της θάλασσας, το περπάτημα στην παραλία έχει επιπλέον οφέλη που ενισχύουν το σώμα και το πνεύμα μας. Ας ρίξουμε μια ματιά σε 9 τρόπους που η βόλτα στη θάλασσα μας κάνει καλό!

  • Το περπάτημα στην άμμο απαιτεί μεγαλύτερη προσπάθεια από το περπάτημα σε σκληρή επιφάνεια. Οι μύες και οι τένοντες σας θα λειτουργούν περισσότερο καθώς το πόδι σας κινείται. Συνεπώς, θα ασκούνται και πιο πολύ!
  • Το να περπατάς με πιο αργό ρυθμό ενώ τα πόδια σου βυθίζονται στην άμμο απαιτεί περισσότερη προσπάθεια από το γρήγορο περπάτημα ή ακόμα και το τζόκινγκ.
  • Μάλιστα, το περπάτημα στην άμμο απαιτεί 2,1 έως 2,7 φορές περισσότερη ενέργεια από το περπάτημα σε σκληρές επιφάνειες.
  • Το τζόκινγκ στην άμμο καταναλώνει 1,6 φορές περισσότερη ενέργεια από το τζόκινγκ σε σκληρές επιφάνειες.
  • Το περπάτημα στην άμμο, δίπλα στη θάλασσα, είναι τόσο χαλαρωτικό που οι περισσότεροι άνθρωποι περπατούν μεγαλύτερες αποστάσεις από ό,τι συνήθως σε διαδρόμους του γυμναστηρίου ή δρόμους της πόλης. Έτσι, κάνετε περισσότερα βήματα, χωρίς μεγάλη προσπάθεια.

 

  • Η άμμος είναι επίσης μια καλή “πίστα” άσκησης, καθώς λειτουργεί σας φυσικό μαξιλάρι για τις αρθρώσεις και τα πόδια σας και δεν τα καταπονεί όσο η άσφαλτος.
  • Καθώς, οι μελέτες υποστηρίζουν ότι οι περισσότεροι από εμάς έχουμε έλλειψη ή ανεπάρκεια βιταμίνης D, μία βόλτα στη θάλασσα θα σας δώσει ασφαλώς την απαραίτητη “δόση” ήλιου που χρειάζεστε.
  • Οι υποστηρικτές της φιλοσοφίας της ολιστικής υγείας λένε ότι το να περπατάμε ξυπόλητοι μας γειώνει. Τουλάχιστον, μας επανασυνδέει με την ομορφιά της φύσης που βοηθά στη μείωση του άγχους και του στρες.
  • Τέλος, ένα από τα κύρια οφέλη μιας βόλτας στην παραλία είναι ότι θα κάψετε 20 έως 50 τοις εκατό περισσότερες θερμίδες από ό,τι περπατώντας με τον ίδιο ρυθμό σε μια σκληρή επιφάνεια.

 

Φορέστε λοιπόν τα σωστά παπούτσια, εάν περπατάτε μεγάλες αποστάσεις στην άμμο, κι αν επιλέξετε μια πιο σύντομη βόλτα, δοκιμάστε να αφήσετε τα πόδια σας γυμνά για μεγάλυτερη γείωση και επαφή με τη φύση. Όπως πάντα, αν περπατάτε τις μεσημεριανές ώρες και όσο έχει ακόμη ζέστη, λάβετε τις συνήθεις προφυλάξεις: φορέστε καπέλο, πάρτε ένα μπουκάλι νερό και μην ξεχάσετε να φορέσετε το αντηλιακό σας.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τα οφέλη του θαλασσινού νερού για την υγεία

Οι αγχολυτικές και αντικαταθληπτικές δράσεις μιας βόλτας στην παραλία

Μια σύντομη βόλτα στην παραλία μπορεί να βελτιώσει την ψυχική σας υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οφέλη της διαλείπουσας νηστείας στον κιρκάδιο ρυθμό

Διαλείπουσα νηστεία: Η διαλείπουσα νηστεία γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής όσον αφορά την απώλεια βάρους. Ωστόσο, έχει πολλά υποσχόμενα οφέλη για τη συνολική υγεία, καθώς μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων χρόνιων ασθενειών.

Υπάρχει κίνδυνος για δηλητηρίαση από υπερβολικής ποσότητας νερού;

Δηλητηρίαση από νερό: Η υπερβολική κατανάλωση νερού μπορεί να διαταράξει τη λειτουργία του εγκεφάλου, μια κατάσταση γνωστή ως υπονατριαιμία, η οποία αραιώνει την ισορροπία των ηλεκτρολυτών στο αίμα.

Εύκολα Pancakes σε λίγα μόλις λεπτά

Brunch: Θέλετε να φτιάξετε κάτι εύκολο, γρήγορο και νόστιμο για τα παιδιά σας; Εδώ θα βρείτε τη συνταγή για τα πιο εύκολα pancakes.

Τι είναι το κύπελλο περιόδου και πόσο ασφαλές αποδεικνύεται;

Έμμηνος ρύση: Το χρονικό διάστημα που κρατά η περίοδος δεν εύκολο. Χρειάζεστε να έχετε μαζί σας πάντα κάποια σερβιέτα ή κάποιο ταμπόν. Πώς θα νιώθατε αν ήσασταν ξέγνοιαστες και χωρίς διαρροές; Αυτό σας υπόσχεται το κύπελλο περιόδου!