Σεξουαλική Υγεία

Μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, τι ζητούν οι μαθητές

Μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, τι ζητούν οι μαθητές
Σε μια έρευνα από τα Πανεπιστήμια Deakin και South Australia διαπιστώθηκε πως οι μαθητές ηλικίας 13-16 χρόνων επιθυμούν να κάνουν περισσότερες ώρες μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και να ενημερώνονται όχι μόνο για την βιολογία και την ανατομία, αλλά και για την βία στις σχέσεις, για τα θέματα ισότητας των δύο φύλων, για την σεξουαλική διαφορετικότητα, κλπ. […]

Σε μια έρευνα από τα Πανεπιστήμια Deakin και South Australia διαπιστώθηκε πως οι μαθητές ηλικίας 13-16 χρόνων επιθυμούν να κάνουν περισσότερες ώρες μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και να ενημερώνονται όχι μόνο για την βιολογία και την ανατομία, αλλά και για την βία στις σχέσεις, για τα θέματα ισότητας των δύο φύλων, για την σεξουαλική διαφορετικότητα, κλπ.

Στην έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 2.235 μαθητές, αποδείχθηκε πως το μυαλό των παιδιών όταν τους μιλάμε για μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης δεν πάει στην αυτή καθ’ αυτή σεξουαλική πράξη. Τα παιδιά ενδιαφέρονται να μάθουν πραγματικά όσα υπάρχουν γύρω από το σεξ, τόνισε η Dr. Susan Close, Υπουργός Παιδείας και Ανάπτυξης του Παιδιού στην Αυστραλία.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι: το 77% των κοριτσιών και το 74% των αγοριών αναφέρουν πως το μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης είναι η πρώτη τους πηγή πληροφοριών σχετικά με τη σεξουαλικότητα και τις σχέσεις, ενώ οι φίλοι και ο περίγυρός τους τους αναφέρεται ως δεύτερη στη σειρά «πηγή». Για τα κορίτσια, οι μητέρες ήταν μεγαλύτερη πηγή πληροφοριών σχετικά με τη σεξουαλικότητα και τις σχέσεις.

Επίσης, τα κορίτσια ήθελαν να μάθουν περισσότερα για την διαφορετικότητα των φύλων (52%), τη βία στις σχέσεις (54%), ενώ τα αγόρια ήθελαν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς να κάνουν σεξ (38%), τη σεξουαλική ευχαρίστηση (38%), τις σεξουαλικές πράξεις, τον αυνανισμό και την πορνογραφία. Και τα δύο φύλα ζήτησαν να μάθουν περισσότερα για την αγάπη και την έναρξη μιας σχέσης.

«Σε κάποιο βαθμό, οι παλιές μεθόδους της διδασκαλίας της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης είναι ακόμα στη θέση τους, με έμφαση στις βιολογικές και φυσιολογικές πτυχές, αλλά οι μαθητές μας λένε ότι θέλουν να μάθουν πέρα από το πώς είναι να βάζεις ένα προφυλακτικό σε μια μπανάνα» είπε η Dr. Debbie Ollis Ανώτερος Λέκτορας στην Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Deakin. «Θέλουν να ξέρουν περισσότερα για το πώς να χειριστούν την συναισθηματική πλευρά των σχέσεων, για τον σεβασμό, την αγάπη, τη σεξουαλική ευχαρίστηση, ακόμα και τον χωρισμό, αλλά και μια σειρά από άλλα θέματα» πρόσθεσε.