Σεξουαλική Υγεία

Γιόγκα σεξ ασκήσεις: Πώς η yoga βοηθά στην ενίσχυση των πυελικών μυών και της σεξουαλικής ευχαρίστησης

Γιόγκα σεξ ασκήσεις: Πώς η yoga βοηθά στην ενίσχυση των πυελικών μυών και της σεξουαλικής ευχαρίστησης

Γιόγκα σεξ ασκήσεις: Εάν θέλετε να ισχυροποιήσετε τους πυελικούς σας μύες, τότε δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε τη γιόγκα και να απολαύσετε τα οφέλη του να μπείτε σε φόρμα.

Εκτός από την άσκηση του συνολικού σας σώματος, ασκήσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μειώσουν το στρες ή στοχευμένες στην ενίσχυση ή χαλάρωση των μυών του πυελικού εδάφους μπορούν επίσης να ωφελήσουν τη σεξουαλική σας λειτουργία. Η γιόγκα μπορεί να βελτιώσει τη σεξουαλική λειτουργία των γυναικών, σύμφωνα με εκτεταμένες μελέτες. Ως παράδειγμα, σε μια μελέτη του 2009 που δημοσιεύτηκε στο Journal of Sexual Medicine συμμετείχαν σεξουαλικά ενεργές γυναίκες ηλικίας 22 έως 55 ετών. Οι γυναίκες ακολούθησαν ένα πρόγραμμα 12 εβδομάδων μιας ώρας γιόγκα κάθε μέρα ακολουθούμενο από ασκήσεις αναπνοής και χαλάρωσης και τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά.

Οι γυναίκες συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια σεξουαλικής λειτουργίας στην αρχή και στο τέλος του προγράμματος γιόγκα, τα οποία έδειξαν ότι οι βαθμολογίες της σεξουαλικής τους λειτουργίας βελτιώθηκαν μέχρι το τέλος του προγράμματος και στους έξι τομείς που μελετήθηκαν – επιθυμία, διέγερση, λίπανση, οργασμός, ικανοποίηση και πόνος. Οι μεγαλύτερες βελτιώσεις σημειώθηκαν σε γυναίκες ηλικίας 45 ετών και άνω. Περίπου 3 στις 4 από τις γυναίκες ανέφεραν ότι η σεξουαλική τους ζωή βελτιώθηκε μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος γιόγκα. Ωστόσο, επειδή δεν υπήρχε ομάδα σύγκρισης γυναικών που δεν συμμετείχαν στο πρόγραμμα γιόγκα, αυτή η μελέτη πρέπει να ερμηνευτεί με προσοχή.

Ποιες στάσεις γιόγκα ωφελούν την πύελο;

Ορισμένες στάσεις γιόγκα ενισχύουν ειδικά τους πυελικούς και τους κοιλιακούς μύες, γεγονός που μπορεί να βελτιώσει τη σεξουαλική αίσθηση ή να ανακουφίσει τον πυελικό πόνο που αισθάνεστε κατά τη διάρκεια του σεξ. Τα πιθανά σεξουαλικά οφέλη της γιόγκα μπορεί να προκύψουν από τις χαλαρωτικές της επιδράσεις, τον τρόπο με τον οποίο εστιάζει την προσοχή στην αίσθηση, τα αποτελέσματα ενδυνάμωσης της λεκάνης πολλών στάσεων γιόγκα (βλ. εικόνα), τη βελτιωμένη εικόνα του εαυτού της από την άσκηση ή ένα συνδυασμό αυτών. Τα μαθήματα γιόγκα προσφέρονται πλέον από τα περισσότερα γυμναστήρια και πολλούς άλλους οργανισμούς, ενώ τα εκπαιδευτικά DVD γιόγκα είναι ευρέως διαθέσιμα σε βιβλιοθήκες και καταστήματα. Ενώ πολλές μορφές γιόγκα είναι ασφαλείς και κατάλληλες για γυναίκες διαφόρων επιπέδων φυσικής κατάστασης, οι ηλικιωμένες γυναίκες και εκείνες με κινητικά προβλήματα ή οστεοπόρωση θα πρέπει να συμβουλευτούν τον πάροχο υγειονομικής περίθαλψης πριν δοκιμάσουν τη γιόγκα.

Ασκήσεις Kegel

Οι ασκήσεις Kegel περιλαμβάνουν τη σύσπαση και τη χαλάρωση των μυών του πυελικού εδάφους σας, οι οποίοι συγκρατούν τη μήτρα και την ουροδόχο κύστη σας στη θέση τους πάνω από τον κόλπο σας. Ο στόχος είναι να βελτιωθεί ο τόνος αυτών των μυών, ο οποίος μπορεί να έχει τα ακόλουθα οφέλη:

  • Βελτίωση ορισμένων μορφών ακράτειας ούρων
  • Αύξηση της δύναμης και της επίγνωσης των μυών που εμπλέκονται σε ευχάριστες σεξουαλικές αισθήσεις, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν ορισμένες γυναίκες να επιτύχουν οργασμό
  • Μείωση του κολπικού ή πυελικού πόνου κατά τη διάρκεια του σεξ
  • Πρόληψη ή θεραπεία της πρόπτωσης πυελικών οργάνων, κατά την οποία η μήτρα ή η ουροδόχος κύστη διογκώνεται στον κόλπο

Το κλειδί για να κάνετε τις ασκήσεις Kegel είναι ο εντοπισμός των σωστών μυών για συστολή και χαλάρωση. Ένας τρόπος είναι να προσπαθήσετε να σταματήσετε την ροή των ούρων ενώ ουρείτε. αν μπορείτε να το κάνετε, έχετε προσδιορίσει τη βασική κίνηση. (Αλλά μην ξεκινάτε και μην σταματάτε την ούρησή σας σε τακτική βάση, καθώς αυτό μπορεί να βλάψει.) Προσπαθείτε πάντα να κάνετε ασκήσεις Kegel με άδεια κύστη. Στοχεύστε να κρατήσετε τις συσπάσεις σας για 2 έως 3 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια απελευθερώστε. Μόλις κατακτήσετε την τεχνική, προσπαθήστε να κάνετε πέντε σετ των 10 επαναλήψεων την ημέρα ενώ εκτελείτε εργασίες ρουτίνας όπως η οδήγηση ή το καθιστικό στο γραφείο σας.

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την τεχνική, μπορείτε να λάβετε καθοδήγηση από τον πάροχο υγειονομικής περίθαλψης, ο οποίος μπορεί να σας παραπέμψει για φυσικοθεραπεία πυελικού εδάφους. Η φυσικοθεραπεία του πυελικού εδάφους μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση σεξουαλικών προβλημάτων βελτιώνοντας τον χρόνιο κολπικό ή πυελικό πόνο και την ακράτεια ούρων. Συνήθως απαιτούνται αρκετοί μήνες φυσικοθεραπείας πυελικού εδάφους για να επιτευχθούν ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Σε ποια ηλικία κάνουμε περισσότερο και καλύτερο σεξ;

Διευρύνετε τους ορίζοντές σας για καλύτερο σεξ εκτός κρεβατοκάμαρας

Τι είναι ο κύκλος της σεξουαλικής απόκρισης

Λειτουργούν θετικά οι φερομόνες στο σεξ και την έλξη ή όχι;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι είναι το κύπελλο περιόδου και πόσο ασφαλές αποδεικνύεται;

Έμμηνος ρύση: Το χρονικό διάστημα που κρατά η περίοδος δεν εύκολο. Χρειάζεστε να έχετε μαζί σας πάντα κάποια σερβιέτα ή κάποιο ταμπόν. Πώς θα νιώθατε αν ήσασταν ξέγνοιαστες και χωρίς διαρροές; Αυτό σας υπόσχεται το κύπελλο περιόδου!

Η απώλεια βάρους βελτιώνει την ποιότητα του σπέρματος

Παχυσαρκία γονιμότητα: Όταν οι άνδρες χάνουν τα περιττά κιλά και διατηρούν την απώλεια, τα οφέλη για την υγεία μπορεί να επεκταθούν μέχρι και τον αριθμό των σπερματοζωαρίων τους, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.

Μπορεί το αλκοόλ να προκαλέσει στυτική δυσλειτουργία

Aλκοόλ: Η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας αλκοόλ σε σύντομο χρονικό διάστημα μπορεί να προκαλέσει αλλαγές που καθιστούν πιο δύσκολη τη στύση, ενώ η χρόνια υπερκατανάλωση μπορεί να προκαλέσει μόνιμη βλάβη στα αιμοφόρα αγγεία και τα νεύρα.

Έλλειψη υποστήριξης στον χώρο εργασίας για τις εμμηπαυσιακές γυναίκες

Εμμηνόπαυση: Το 10% των γυναικών έχουν εγκαταλείψει τη δουλειά τους λόγω της εμμηνόπαυσης. Η μεγαλύτερη έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο για γυναίκες στην εμμηνόπαυση υποδηλώνει ότι απαιτείται άμεση δράση.

Πώς επηρεάζει η σεξουαλική επαφή τον εγκέφαλο;

Σεξ: Είναι αλήθεια ότι τα επίπεδα ορμονών αλλάζουν κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξης. Και αυτός είναι ο βασικός λόγος που κάνει τον εγκέφαλο να λειτουργεί καλύτερα.

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα τρυπήματα αντρικού γεννητικού οργάνου

Οι ιστοί του πέους μπορεί επίσης να απορρίψουν το piercing ή το piercing μπορεί να μεταναστεύσει σε διαφορετική θέση. Και τα δύο μπορεί να οδηγήσουν σε ερυθρότητα, κάψιμο, αποχρωματισμό ή πρήξιμο στο πέος ή στη γύρω περιοχή καθώς το ανοσοποιητικό σύστημα του σώματος αντιδρά στο ξένο υλικό.