Σεξουαλική Υγεία

Γιατί πρέπει να προσθέσετε το σεξ στη ρουτίνα του ύπνου σας

Γιατί πρέπει να προσθέσετε το σεξ στη ρουτίνα του ύπνου σας

Το σεξ απελευθερώνει ορμόνες που μπορούν να επηρεάσουν θετικά την ποιότητα του ύπνου και την ικανότητα να κοιμούνται πιο γρήγορα για ορισμένα άτομα.

Δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε; Αντί να παίρνετε συμπληρώματα για να προσπαθήσετε να μπείτε σε αυτή την κατάσταση βαθύ ύπνου, ίσως θέλετε να δοκιμάσετε το σεξ. «Το σεξ απελευθερώνει ορμόνες που μπορούν να επηρεάσουν θετικά την ποιότητα του ύπνου και την ικανότητα να κοιμούνται πιο γρήγορα για ορισμένα άτομα», εξήγησε η Jaclyn Seebach, φυσιοθεραπεύτρια. Οι μυϊκές συσπάσεις που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια του σεξ έχει αποδειχθεί ότι προκαλούν αντανακλαστική χαλάρωση στον μυϊκό ιστό μετά. Με τη σειρά της, αυτή η χαλάρωση μπορεί να προωθήσει μια πιο ξεκούραστη νύχτα. Σύμφωνα με το The Sleep Foundation, οι ορμονικές αλλαγές που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια και μετά το σεξ μπορεί να προκαλέσουν υπνηλία και να διευκολύνουν τον ύπνο.

Μειώνοντας την κορτιζόλη

Το σεξ λειτουργεί με άλλους τρόπους για να προάγει τον ύπνο, αφαιρώντας μία από τις πιο κοινές αιτίες έλλειψης ύπνου: τη μείωση του στρες. Το άγχος είναι γνωστό ότι είναι μια κοινή βασική αιτία πίσω από την αδυναμία να αποκοιμηθείτε ή τον ύπνο χαμηλής ποιότητας. Το σεξ έχει αποδειχθεί ότι μειώνει το στρες απελευθερώνοντας ενδορφίνες, οι οποίες δρουν ως φυσικοί ενισχυτές της διάθεσης που μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία συναισθημάτων ευτυχίας και ευεξίας.

«Η αερόβια δραστηριότητα έχει πολλά γνωστά οφέλη, συμπεριλαμβανομένου του μειωμένου στρες – λιγότερο άγχος μπορεί να σημαίνει λιγότερη «προστατευτική φύλαξη» στον μυϊκό ιστό, όπως φαίνεται σε μια καταπονημένη κατάσταση «πάλης ή φυγής»», είπε ο Seebach. «Αυτό μπορεί να προωθήσει την καλύτερη χαλάρωση και ακόμη και να ενισχύσει τη σεξουαλική ικανοποίηση στο μέλλον». Ακόμα κι αν κάνετε σόλο σεξ χωρίς αερόβια, μπορείτε να αποκομίσετε τα οφέλη χάρη στην απελευθέρωση «ορμονών της ευτυχίας». Μια μελέτη του 2005 διαπίστωσε ότι η ωκυτοκίνη (αλλιώς γνωστή ως «ορμόνη της αγάπης») είναι σημαντική για τη ρύθμιση του στρες και τη μείωση του άγχους μειώνοντας την αρτηριακή πίεση και μειώνοντας την κορτιζόλη.

Συμβουλές για να εντάξετε το σεξ στη νυχτερινή σας ρουτίνα:

Στήστε το σκηνικό

Ανάμεσα στο τι φοράτε, στο τι ακούτε και στο τι κάνετε στη νυχτερινή σας ρουτίνα, μπορείτε να ρυθμίσετε την ώρα πριν τον ύπνο για να έχετε τη διάθεση για βέλτιστη απόλαυση. Αντί για μια τακτική ρουτίνα (π.χ. βουρτσίστε τα δόντια, πλύνετε το πρόσωπο, διαβάστε ένα βιβλίο και σβήστε τα φώτα), να είστε σκόπιμοι. Προτιμήστε σέξι ρούχα ύπνου που σας βοηθούν να έχετε τη διάθεση αντί για κανονικές πιτζάμες, βάλτε μια σέξι λίστα αναπαραγωγής (Alexa, παίξτε τη λίστα αναπαραγωγής μου “In the Mood”) και διαβάστε ερωτικά ή ένα αχνό ρομαντικό μυθιστόρημα.

Πειραματιστείτε με τη θερμοκρασία

Η απόλαυση είναι να βιώνεις όλες τις αισθήσεις και ένας εύκολος τρόπος για να το κάνεις αυτό σε νυχτερινή βάση είναι η θερμοκρασία. Δοκιμάστε να προσθέσετε μια νέα αίσθηση πειραματιζόμενοι με μια κουβέρτα ελεγχόμενης θερμοκρασίας ή ένα δροσερό ντους εκ των προτέρων ή μειώνοντας τη θερμότητα πριν πάτε για ύπνο. Αυτές οι απλές αλλαγές μπορούν να σας βοηθήσουν να ζεστάνετε (ή να το δροσίσετε) για μεγαλύτερη συνεδρία.

Ημερολόγιο των ονείρων

Προχωρήστε την πρακτική σας ένα βήμα παραπέρα τεκμηριώνοντας τα όνειρα που θέλετε να έχετε – και ναι, εννοούμε αυτούς τους τύπους ονείρων. Μπορείτε να δοκιμάσετε να ηχογραφήσετε ή να οπτικοποιήσετε μια φαντασίωση ή να κρατήσετε ένα ημερολόγιο δίπλα στο κρεβάτι σας για να καταγράψετε τυχόν πραγματικά σέξι όνειρα που θέλετε να θυμάστε για αργότερα. Εάν αισθάνεστε νευρικοί λέγοντας σε έναν σύντροφο για το τι θέλετε κατά τη διάρκεια του σεξ, το να γράψετε μαζί ονειρεύεστε μπορεί να είναι μια πιο παιχνιδιάρικη (και λιγότερο αγχωτική) εναλλακτική.

Δοκιμάστε συγκεκριμένες διατάσεις

Γνωρίζατε ότι ορισμένες στάσεις ή διατάσεις γιόγκα μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε καλύτερο σεξ, χάρη στην τόνωση του πυελικού εδάφους; Κινήσεις όπως το Happy Baby ή το Frog Plank επιμηκύνουν, δυναμώνουν και τεντώνουν τους μύες του πυελικού εδάφους για να αυξήσουν τη ροή του αίματος στην περιοχή (εξαιρετικά νέα για το σεξ απόψε!), καθώς και υποστηρίζουν την υγεία του πυελικού εδάφους μακροπρόθεσμα για ένα ευρύ φάσμα πλεονεκτημάτων που περιλαμβάνουν τη σεξουαλική υγεία. Μπόνους: Εάν έχετε σύντροφο, ζητήστε του να ασκήσει απαλά πίεση σε στενά σημεία στο σώμα σας ενώ χαλαρώνετε αργά στη στάση, και αυτό μπορεί να διπλασιαστεί ως προκαταρκτικό παιχνίδι.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Tips για απολαυστικό σεξ μετά από καιρό!

Τι είναι οι εφαρμογές σεξουαλικής θεραπείας;

Μια υγιής σεξουαλική ζωή συμβάλει σε μια υγιή συνολική ευημερία

5 tips για ζευγάρια που θέλουν να χαλαρώσουν και να επανασυνδεθούν

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η βιοποικιλότητα των βακτηρίων του εντέρου σχετίζεται με τη σεξουαλική συμπεριφορά

Η ανάλυση των δεδομένων σχετικά με τις σεξουαλικές συμπεριφορές αποκάλυψε ότι η μεγαλύτερη ποικιλομορφία της Segatella οφείλεται κυρίως στις συχνές αλλαγές συντρόφου. Είναι ενδιαφέρον ότι η απροστάτευτη πρωκτική επαφή και το στοματικό σεξ ήταν επίσης σημαντικοί παράγοντες, αλλά με μικρότερη επιρροή.

Οι ψυχικές συνθήκες της μητέρας οδηγούν σε αύξηση του ποσοστού θνησιμότητας στις ΗΠΑ

Πάνω από το 80% των μητρικών θανάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες μπορούν να προληφθούν, ιδιαίτερα οι σχεδόν 1 στους 4 μητρικούς θανάτους που αποδίδονται σε διαταραχές ψυχικής υγείας.

Εξερευνώντας τα οφέλη της γιόγκα στην ενίσχυση της σεξουαλικής υγείας

Βελτιώνοντας τη σωματική ευελιξία, αυξάνοντας τη ροή του αίματος, μειώνοντας το στρες, ενισχύοντας την αυτογνωσία και εξισορροπώντας τις ορμόνες, η γιόγκα προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση για τον εμπλουτισμό της σεξουαλικής ζωής κάποιου.