Ψυχική Υγεία

Ψυχική υγεία χορός: Τελικά ο χορός βοηθάει την υγεία μας

Ψυχική υγεία χορός: Τελικά ο χορός βοηθάει την υγεία μας

Ψυχική υγεία χορός: Ο χορός προσφέρει προφανή πλεονεκτήματα στην υγεία σας. Δεν κινείτε μόνο το σώμα σας με ρυθμικό τρόπο, αλλά εκφράζετε και τα συναισθήματά σας. Αυτή η δημιουργική, σωματική δραστηριότητα είναι όφελος για τη λειτουργία του εγκεφάλου σας.

Μερικοί άνθρωποι προτιμούν να χορεύουν μόνοι τους με τα αγαπημένα τους τραγούδια στο ραδιόφωνο. Άλλοι θέλουν να μάθουν χορό στις αίθουσες χορού ή να κάνουν μαθήματα τάνγκο στο κέντρο της τοπικής κοινότητας. Είτε προτιμάτε τον σόλο χορό είτε συμμετέχετε σε ένα πιο επίσημο και χορογραφημένο πρόγραμμα, ο χορός προσφέρει προφανή πλεονεκτήματα στη σωματική σας υγεία. Δεν κινείτε μόνο το σώμα σας με ρυθμικό τρόπο, αλλά εκφράζετε και συναισθήματα. Καίτε θερμίδες και γυμνάζεστε σίγουρα.

 

Αλλά αυτή η δημιουργική, διασκεδαστική σωματική δραστηριότητα είναι επίσης ένα όφελος για τη λειτουργία του εγκεφάλου σας. Κάνετε ένα διάλειμμα από τη δουλειά, την οικογένεια και τους καθημερινούς στρεσογόνους παράγοντες. Κλείνετε την αδιάκοπη ανησυχία και την αρνητική αυτο-συζήτηση. Τέλος, δεν έχετε χρόνο να μηρυκάζετε ενώ χορεύετε. Τα οφέλη για την ψυχική σας υγεία που προέρχονται από το χορό μπορεί να μην είναι τόσο εύκολα εμφανή, αλλά είναι πολλά και βαθιά.

Τα οφέλη του χορού στη ζωή σας

Υπάρχουν τόσα πολλά οφέλη στο χορό. Ας ρίξουμε μια ματιά στα ψυχικά και σωματικά οφέλη του χορού.

Οφέλη ψυχικής υγείας του χορού:

  • Κρατά το μυαλό αιχμηρό
  • Βελτιώνει την αυτοεκτίμηση
  • Περιλαμβάνει κοινωνικές δεξιότητες
  • Αύξηση ενδορφινών
  • Κοινωνικοποίηση
  • Βελτιώνει τη διάθεσή σας
  • Μειώνει τη μοναξιά
  • Διευκολύνει την κατάθλιψη
  • Μειώνει το άγχος
  • Βοηθά στη μνήμη
  • Μπορεί να αποτρέψει την άνοια
  • Αυξάνει το όριο πόνου
  • Μειώνει την αντίληψη του πόνου

Οφέλη του χορού για τη σωματική υγεία

  • Βελτιώνει τον μυϊκό τόνο
  • Αυξάνει τη μυϊκή δύναμη
  • Αυξάνει τους καρδιακούς παλμούς
  • Βελτιώνει τους πνεύμονες
  • Αυξάνει την κυκλοφορία
  • Μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων
  • Ενισχύει την αερόβια φυσική κατάσταση
  • Βελτιώνει τη στάση του σώματος
  • Κάνει ισχυρότερα οστά
  • Μειώνει τον κίνδυνο οστεοπόρωσης
  • Βοηθά στη διαχείριση του βάρους
  • Βελτιώνει την ευελιξία
  • Καλύτερος συντονισμός και ευκινησία
  • Αυξημένη αντοχή

Για όσους είναι μεγαλύτεροι και ανησυχούν για τραυματισμούς, όπως και με τις περισσότερες δραστηριότητες, συνεργαστείτε με έναν πιστοποιημένο επαγγελματία. Αυτός θα σας καθοδηγήσει για το πώς να εργαστείτε με οποιοδήποτε φυσικό περιορισμό και θα σας βοηθήσει να αποτρέψετε τον τραυματισμό. Οι θεραπευτές χορού θα πρέπει να είναι πλήρως πιστοποιημένοι και να μπορούν να σας προσφέρουν τρόπους για να βελτιώσετε την ευημερία σας. Αν ποτέ δεν σκεφτήκατε να χορέψετε επειδή ντρέπεστε, παραμερίστε το συναίσθημα αυτό!

Πολλοί άνθρωποι φοβούνται ότι μόλις σηκωθούν και κινηθούν, θα φαίνονται ανόητοι και ότι όλα τα μάτια θα είναι πάνω τους. Το γεγονός είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι επικεντρώνονται στο δικό τους χορό και διασκεδάζουν. Εξασκηθείτε με έναν φίλο ή κάντε μαθήματα. Μόλις φτάσετε στην πίστα, μπορεί ακόμη και να βρείτε το χορό να είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να βελτιώσετε τόσο τη σωματική όσο και την ψυχική σας ευεξία.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μπορεί πραγματικά το κρύο νερό να βελτιώσει την ψυχική υγεία

10 τρόποι για την τέλεια ισορροπία μεταξύ δουλειάς και προσωπικής ζωής

Βήμα βήμα προς μια πιο υγιεινή ζωή

Ξεκουράζοντας σώμα και πνεύμα μετά τη δουλειά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να ενισχύσετε την ενθάρρυνση του εαυτού σας;

Θάρρος: Πολλές καταστάσεις στη ζωή μάς καλούν να κάνουμε κάτι που θεωρούμε τρομακτικό, αναστατωμένο, άβολο, που προκαλεί άγχος ή στενοχωρεί, με άλλα λόγια, να επιδείξουμε συναισθηματικό θάρρος βγαίνοντας έξω από τις ζώνες άνεσής μας και να κάνουμε αυτό που ξέρουμε ότι είναι σωστό ή υγιές παρά τον τρόμο που νιώθουμε.

Επηρεάζει η καθαριότητα τη ψυχική υγεία;

Προσωπική υγιεινή: Το τακτικό μπάνιο, η θετική στοματική υγιεινή και η αλλαγή και το πλύσιμο των ρούχων είναι μερικά παραδείγματα μοτίβων που πρέπει να προσέχετε.

Η επίδραση του φόβου στην υγεία

Φόβος: Όταν οι άνθρωποι ζουν σε διαρκή φόβο, είτε από φυσικούς κινδύνους στο περιβάλλον τους είτε από απειλές που αντιλαμβάνονται, μπορεί να βιώσουν αρνητικές επιπτώσεις σε όλους τους τομείς της ζωής τους.

Πώς ο χορός συμβάλλει στη διατήρηση της ψυχικής ευεξίας;

Χορός: Οι περισσότεροι από εμάς είναι εξοικειωμένοι με το υπέροχο συναίσθημα που έχουμε όταν περνάμε χρόνο στην πίστα. Από γάμους και γιορτές μέχρι μαθήματα αεροβικής ή ακόμα και μαθήματα χορού, η κίνηση του σώματός μας συχνά μας ανεβάζει τη διάθεση. Αποδεικνύεται ότι ο χορός μπορεί να βελτιώσει την ψυχική μας υγεία και υπάρχει μια επιστημονική εξήγηση πίσω από αυτές τις κινήσεις που τονώνουν τη διάθεση.

Η συμπεριφορική παρέμβαση μειώνει την κατάθλιψη σε ενήλικες με παχυσαρκία

Παχυσαρκία: Τα αποτελέσματα από μια πιλοτική κλινική δοκιμή δείχνουν ότι σε μια φυλετικά και εθνοτικά διαφορετική ομάδα ενηλίκων με παχυσαρκία και κατάθλιψη, μια ολοκληρωμένη συμπεριφορική παρέμβαση ήταν πιο αποτελεσματική από τη συνηθισμένη φροντίδα στη μείωση της κατάθλιψης και των συσχετιζόμενων συμπτωμάτων άγχους παρά στην προώθηση της απώλειας βάρους.