Ψυχική Υγεία

Ψυχική υγεία γιορτές: Πώς επιδρά η περίοδος των γιορτών στην συναισθηματική μας κατάσταση;

Ψυχική υγεία γιορτές: Πώς επιδρά η περίοδος των γιορτών στην συναισθηματική μας κατάσταση;

Ψυχική υγεία γιορτές: Οι διακοπές μπορεί να επιδεινώσουν την ψυχική ασθένεια των ανθρώπων λόγω πιθανής μοναξιάς και άγχους. Άτομα και οικογένειες που αντιμετωπίζουν προκλήσεις ψυχικής υγείας, η περίοδος των γιορτών μπορεί να είναι μια μοναχική ή αγχωτική περίοδος, γεμάτη με άγχος ή/και κατάθλιψη.

Οι γιορτές προορίζονται να είναι γεμάτες χαρά, αλλά μπορεί επίσης να είναι αγχωτικές και προκλητικές για όσους μάχονται με ψυχικές ασθένειες. Μια μελέτη που διεξήχθη από την Εθνική Συμμαχία Ψυχικών Ασθενειών (NAMI) διαπίστωσε ότι το 64% των ατόμων με ψυχικές ασθένειες αναφέρουν ότι οι διακοπές επιδεινώνουν την κατάστασή τους. “Για πολλούς ανθρώπους η περίοδος των διακοπών δεν είναι πάντα η πιο υπέροχη εποχή του χρόνου”, δήλωσε ο ιατρικός διευθυντής της NAMI, Ken Duckworth. Οι διακοπές μπορεί να επιδεινώσουν την ψυχική ασθένεια των ανθρώπων λόγω πιθανής μοναξιάς και άγχους. Άτομα και οικογένειες που αντιμετωπίζουν προκλήσεις ψυχικής υγείας, η περίοδος των γιορτών μπορεί να είναι μια μοναχική ή αγχωτική περίοδος, γεμάτη με άγχος ή/και κατάθλιψη. Εάν ζουν με μια πάθηση ψυχικής υγείας, το άγχος μπορεί επίσης να συμβάλει στην επιδείνωση των συμπτωμάτων.

Για παράδειγμα:

  • στην σχιζοφρένεια μπορεί να ενθαρρύνει παραισθήσεις και αυταπάτες
  • στη διπολική διαταραχή, μπορεί να προκαλέσει επεισόδια τόσο μανίας όσο και κατάθλιψης

Εκτός από την περίοδο των γιορτών, η κρίση της COVID-19 έχει κάνει τη διατήρηση της ψυχικής υγείας πιο δύσκολη για πολλούς. Ο Carlsen και οι υπόλοιποι γιατροί υποστήριξης χρησιμοποίησαν τη μελέτη για να δώσουν συμβουλές για την αντιμετώπιση της ψυχικής υγείας κατά την περίοδο των διακοπών. · Η κατανόηση του τι μπορεί να πυροδοτήσει κάποιον, του επιτρέπει να λάβει μέτρα για να αποφύγει καταστάσεις που θα προκαλέσουν επιπλέον ψυχικό στρες. Αυτό μπορεί να είναι δραστηριότητες όπως αγορές για δώρα διακοπών ή προετοιμασία οικογενειακού δείπνου. Κατά τη διάρκεια αυτών των στρεσογόνων στιγμών είναι σημαντικό να θυμάστε για τι είναι ευγνώμων κάποιος και να ευχαριστήσετε αυτούς που τον στήριξαν.

  • Η καθημερινή άσκηση μπορεί να είναι ένας σημαντικός τρόπος για να καταπολεμήσετε το στρες, επειδή η άσκηση απελευθερώνει ορμόνες που ανακουφίζουν από το στρες στο σώμα σας και βελτιώνει τη συνολική σωματική σας υγεία. Οι διατροφικές συνήθειες αμφισβητούνται κατά την περίοδο των γιορτών, αλλά είναι σημαντικό να διατηρηθεί μια υγιεινή διατροφή. Η καλή διατροφή μπορεί να σταθεροποιήσει τη διάθεση κάποιου.
  • Το να αφιερώνετε χρόνο για τον εαυτό σας και να κάνετε δραστηριότητες που είναι ευχάριστες μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από άλλα στρες. Ο εθελοντισμός παρέχει στους ανθρώπους πολλή άνεση και μπορεί να βοηθήσει να αισθάνονται λιγότερο μόνοι και περισσότερο συνδεδεμένοι με την κοινότητα.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η Tavern on the Green προσκαλεί τους θαμώνες της σε έναν εορταστικό χώρο συγκέντρωσης που αιχμαλωτίζει το πνεύμα του Central Park

Η εξουθένωση χτυπά την πόρτα των Βρετανών πριν τις γιορτές

Ένα πιάτο σοφιστικέ και γκουρμέ, ιδανικό για ένα σπέσιαλ ελαφρύ δείπνο, τα φιλετα τσιπούρας με σπανάκι φλορεντίν σε σφολιατα

Μύθοι και αλήθειες για το hangover τώρα τις γιορτές

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποια είναι τα αίτια της σχιζοφρένειας;

Σχιζοφρένεια: Μια μελέτη έδειξε ότι η απώλεια εγκεφαλικού ιστού σε νεαρά άτομα που κινδυνεύουν να νοσήσουν από την ασθένεια συνδέθηκε με ψυχωτικά συμπτώματα όπως παραισθήσεις.

Πώς τα φυτά επηρεάζουν την ψυχολογία μας;

Ψυχική υγεία: Η διατήρηση των φυτών μπορεί να πυροδοτήσει περαιτέρω τη δημιουργικότητα και να φέρει μια αίσθηση ολοκλήρωσης, ειδικά για άτομα που μπορεί να χρησιμοποιούν αυτό που καλλιεργούν για μαγειρικούς σκοπούς.

Πώς να ενισχύσετε την ενθάρρυνση του εαυτού σας;

Θάρρος: Πολλές καταστάσεις στη ζωή μάς καλούν να κάνουμε κάτι που θεωρούμε τρομακτικό, αναστατωμένο, άβολο, που προκαλεί άγχος ή στενοχωρεί, με άλλα λόγια, να επιδείξουμε συναισθηματικό θάρρος βγαίνοντας έξω από τις ζώνες άνεσής μας και να κάνουμε αυτό που ξέρουμε ότι είναι σωστό ή υγιές παρά τον τρόμο που νιώθουμε.

Επηρεάζει η καθαριότητα τη ψυχική υγεία;

Προσωπική υγιεινή: Το τακτικό μπάνιο, η θετική στοματική υγιεινή και η αλλαγή και το πλύσιμο των ρούχων είναι μερικά παραδείγματα μοτίβων που πρέπει να προσέχετε.

Η επίδραση του φόβου στην υγεία

Φόβος: Όταν οι άνθρωποι ζουν σε διαρκή φόβο, είτε από φυσικούς κινδύνους στο περιβάλλον τους είτε από απειλές που αντιλαμβάνονται, μπορεί να βιώσουν αρνητικές επιπτώσεις σε όλους τους τομείς της ζωής τους.

Πώς ο χορός συμβάλλει στη διατήρηση της ψυχικής ευεξίας;

Χορός: Οι περισσότεροι από εμάς είναι εξοικειωμένοι με το υπέροχο συναίσθημα που έχουμε όταν περνάμε χρόνο στην πίστα. Από γάμους και γιορτές μέχρι μαθήματα αεροβικής ή ακόμα και μαθήματα χορού, η κίνηση του σώματός μας συχνά μας ανεβάζει τη διάθεση. Αποδεικνύεται ότι ο χορός μπορεί να βελτιώσει την ψυχική μας υγεία και υπάρχει μια επιστημονική εξήγηση πίσω από αυτές τις κινήσεις που τονώνουν τη διάθεση.