Ψυχική Υγεία

Ψυχική υγεία εφήβων πανδημία: Νέα στοιχεία του CDC «αντηχούν μια κραυγή βοήθειας»

Ψυχική υγεία εφήβων πανδημία: Νέα στοιχεία του CDC «αντηχούν μια κραυγή βοήθειας»
Ψυχική υγεία εφήβων πανδημία: Νέα δεδομένα από το CDC φωτίζουν την επίδραση της πανδημίας στην ψυχική υγεία των εφήβων.

Ακόμη και πριν από την πανδημία COVID-19, η ψυχική ευημερία των εφήβων είχε μειωθεί. Νέα δεδομένα από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) περιγράφουν τις πιέσεις που ασκούνται λόγω COVID-19 και κάνουν τη ζωή ενός εφήβου ακόμα πιο δύσκολη, συμπεριλαμβανομένου του άγχους ολόκληρης της οικογένειας. Οι διαταραχές έχουν επηρεάσει τις ικανότητες των σχολείων να παρέχουν στους εφήβους αισθήματα σύνδεσης.

Πριν από την άφιξη του COVID-19, το 2019, κατά μέσο όρο σχεδόν 36,7% των μαθητών γυμνασίου ανέφεραν επίμονα συναισθήματα θλίψης ή απελπισίας, σύμφωνα με το CDC. Για τα κορίτσια, ο αριθμός ήταν υψηλότερος, 46,6%. Στην περίπτωση των ομοφυλόφιλων ή αμφιφυλόφιλων εφήβων, ο αριθμός έφτανε στο 66,3%. Ο συνολικός μέσος όρος αντιπροσωπεύει μια αύξηση 40% αυτών των συναισθημάτων τα τελευταία 10 χρόνια.

Νέα στοιχεία του CDC που δημοσιεύθηκαν στα τέλη Μαρτίου 2022 αποκαλύπτουν ότι η ψυχική υγεία των εφήβων είχε υποχωρήσει περαιτέρω κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Περισσότερο από το ένα τρίτο (37%) των μαθητών γυμνασίου δήλωσαν ότι έχουν βιώσει κακή ψυχική υγεία. Τα νέα δεδομένα προέρχονται από μια έρευνα των μηνών Ιανουαρίου έως Ιουνίου 2021 σε μαθητές γυμνασίου που τους ζητήθηκε να περιγράψουν τις συμπεριφορές και τις εμπειρίες τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Το ποσοστό των εφήβων που ανέφεραν αισθήματα λύπης και απελπισίας αυξήθηκε στο 44,2%.

Κατά την περίοδο που καλύπτεται στην έρευνα του CDC, το 19,9% ανέφερε ότι είχε σκεφτεί σοβαρά την απόπειρα αυτοκτονίας, ενώ το εννέα τοις εκατό ανέφερε ότι το επιχείρησε. Η αναπληρώτρια Διευθύντρια του CDC, Δρ. Debra Houry, συνοψίζει: «Αυτά τα δεδομένα απηχούν μια κραυγή για βοήθεια. Η πανδημία του COVID-19 έχει δημιουργήσει τραυματικούς στρεσογόνους παράγοντες που έχουν τη δυνατότητα να διαβρώσουν περαιτέρω την ψυχική ευημερία των μαθητών. Η έρευνά μας δείχνει ότι το περιβάλλον της νεολαίας με την κατάλληλη υποστήριξη μπορεί να αναστρέψει αυτές τις τάσεις και να βοηθήσει τους νέους μας τώρα και στο μέλλον».