Ψυχική Υγεία

Κορωνοϊός: Η πανδημία ενέτεινε το χάσμα ψυχικής υγείας μεταξύ των φοιτητών

Κορωνοϊός: Η πανδημία ενέτεινε το χάσμα ψυχικής υγείας μεταξύ των φοιτητών
Κορωνοϊός: Νέα έρευνα αποκαλύπτει ένα βαθύ χάσμα μεταξύ των φοιτητών, με μερικούς νέους να παλεύουν περισσότερο με το άγχος και την κατάθλιψη από άλλους. 

Η πανδημία του κορωνοϊού αποκάλυψε ένα βαθύ χάσμα μεταξύ των φοιτητών – οι νέοι με τη μεγαλύτερη ανησυχία για τον ιό έτειναν να παλεύουν περισσότερο από άλλους με άγχος, κατάθλιψη και χαμηλή αυτοεκτίμηση, σύμφωνα με ερευνητές στο Dartmouth College. «Η πανδημία έχει βάλει τους μαθητές κυριολεκτικά σε ένα τρενάκι ψυχικής υγείας, που κυρίως κατευθύνεται προς τα κάτω», δήλωσε ο Άντριου Κάμπελ, ερευνητής και καθηγητής επιστήμης υπολογιστών. Χρησιμοποιώντας δεδομένα smartphone, ο ίδιος και άλλοι ερευνητές μπόρεσαν να παρακολουθήσουν τη διάθεση πολλών φοιτητών τα τελευταία δύο χρόνια – από την ορμητική έξοδο από την πανεπιστημιούπολη στην αρχή της πανδημίας, τα αισθήματα απομόνωσης ενώ παρακολουθούσαν μαθήματα online, μέχρι την επιστροφή στα έδρανα και τις νέες κοινωνικές αλληλεπιδράσεις.

Ο Κάμπελ άρχισε να μελετά τις συνήθειες περίπου 200 εθελοντών φοιτητών του Ντάρτμουθ το 2017. Κάθε μαθητής χρησιμοποίησε μια εφαρμογή που ονομάζεται StudentLife – την οποία βοήθησε στην ανάπτυξη – που βρίσκεται στο φόντο των τηλεφώνων τους, συλλέγοντας αθόρυβα δεδομένα για τη χρήση του τηλεφώνου τους, τη διάρκεια ύπνου και την καθιστική συμπεριφορά. Η εφαρμογή παρέχει επίσης εβδομαδιαίες αξιολογήσεις, ώστε οι μαθητές να μπορούν να αναφέρουν ενημερώσεις σχετικά με τα επίπεδα άγχους και τη διάθεσή τους.

«Πριν υπάρξει οποιοδήποτε σημάδι της πανδημίας, με ενδιέφεραν πραγματικά τα αυξανόμενα ποσοστά κατάθλιψης στο γενικό φοιτητικό πληθυσμό», είπε ο Κάμπελ. Όταν χτύπησε η πανδημία, οι ερευνητές άρχισαν να χρησιμοποιούν το StudentLife για να ρωτήσουν τους μαθητές σχετικά με τις ανησυχίες τους σχετικά με τον κορωνοϊό. Ανακάλυψαν ότι οι μαθητές ένιωθαν περισσότερο άγχος και κατάθλιψη από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια, καθώς κοιμόντουσαν λιγότερο και περνούσαν περισσότερο χρόνο στα τηλέφωνά τους.

Οι ερευνητές βρήκαν επίσης ότι οι μαθητές που ανησυχούσαν περισσότερο για την πανδημία – στους χρήστες τέθηκαν ερωτήσεις σχετικά με το πόσο ανησυχούσαν για τον εαυτό τους ή τους φίλους και την οικογένειά τους – ανέφεραν υψηλότερα επίπεδα στρες. Ταξίδευαν επίσης λιγότερο, κοιμόντουσαν περισσότερο και περνούσαν περισσότερο χρόνο στα τηλέφωνά τους.