Ψυχική Υγεία

Κατάθλιψη: Συμβουλές για όταν ζείτε με κατάθλιψη [vid]

Κατάθλιψη: Συμβουλές για όταν ζείτε με κατάθλιψη [vid]

Κατάθλιψη: Κοινωνική, επαγγελματική και συναισθηματική ζωή μπορούν να γίνουν πραγματικές προκλήσεις για τους ανθρώπους που ζουν με κατάθλιψη. Υπάρχουν όμως κάποια πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αντιμετωπίσετε τα συμπτώματά σας και να βελτιώσετε την ποιότητα της ζωής σας.

Όλα είναι πιο δύσκολα όταν ζείτε με κατάθλιψη. Υπάρχουν όμως κάποια πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αντιμετωπίσετε τα συμπτώματά σας και να βελτιώσετε την ποιότητα της ζωής σας. Ακολουθούν 3 συμβουλές για σας.

  • Δημιουργήστε ένα δίκτυο υποστήριξης

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε τον εαυτό σας όταν έχετε κατάθλιψη – εκτός από φαρμακευτική αγωγή και θεραπεία – είναι να αναπτύξετε μια δυνατή κοινωνική υποστήριξη.

Για μερικούς, αυτό μπορεί να σημαίνει τη δημιουργία ισχυρότερων δεσμών με φίλους ή οικογένεια. Γνωρίζοντας ότι μπορείτε να βασίζεστε στην υποστήριξη αγαπημένων σας προσώπων για να βοηθηθείτε είναι σημαντικό τις δύσκολες στιγμές των προκλήσεων.

  • Μειώστε το Άγχος σας

Όταν είστε υπό πίεση, το σώμα σας παράγει περισσότερη ορμόνη που ονομάζεται κορτιζόλη. Βραχυπρόθεσμα, αυτό είναι καλό γιατί σας βοηθά να προετοιμαστείτε για να αντιμετωπίσετε οτιδήποτε θα μπορούσε να αποτελεί απειλή στη ζωή σας.

Μακροπρόθεσμα, ωστόσο, το άγχος μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα, συμπεριλαμβανομένης της κατάθλιψης. Όσο περισσότερο χρησιμοποιείτε τεχνικές για να μειώσετε το άγχος σας, τόσο το καλύτερο γιατί θα μειώσει τον κίνδυνο κατάθλιψης.

  • Βελτιώστε την Υγιεινή του ύπνου σας

Ο ύπνος και η διάθεση σχετίζονται στενά. Μια μελέτη του 2014 διαπίστωσε ότι το 80% των ατόμων με μείζονα καταθλιπτική διαταραχή αντιμετωπίζουν διαταραχές ύπνου. Αλλά, μπορεί να νιώθετε ότι απλά δεν μπορείτε να κοιμηθείτε. Ή ίσως δυσκολεύεστε να σηκωθείτε από το κρεβάτι επειδή αισθάνεστε εξαντλημένοι όλη την ώρα.

Η καλή υγιεινή του ύπνου θα μπορούσε να είναι το κλειδί για τη βελτίωση της ποιότητας και της ποσότητας του ύπνου σας.

Απενεργοποιήστε τις ηλεκτρονικές συσκευές τουλάχιστον μία ώρα πριν πάτε για ύπνο. Χρησιμοποιήστε χαμηλό φως για να διαβάσετε ένα βιβλίο ή να ασχοληθείτε με μια άλλη χαλαρωτική δραστηριότητα.

Χρησιμοποιήστε το υπνοδωμάτιο και το κρεβάτι σας μόνο για ύπνο και τη σεξουαλική σας ζωή. Η εργασία στο κρεβάτι, ή ακόμα και στο υπνοδωμάτιό σας, μπορεί να σας κάνει να συσχετίσετε το κρεβάτι σας με το άγχος και όχι με τη χαλάρωση.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

O διαλογισμός παρεμβαίνει σε περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με την κατάθλιψη

Η γιόγκα ως συμπληρωματική θεραπεία και πρόληψη για την κατάθλιψη

Τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν βιώνετε άγχος

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς είναι οι σχέσεις με έναν Δίδυμο;

Σχέσεις Δίδυμοι: Καθένα από τα ζώδια έχει τις ξεχωριστές του χάρες, ενώ οι σχέσεις με κάθε ζώδιο παρουσιάζουν διαφορετική δυναμική. Πώς είναι ένας Δίδυμος σε σχέση;

Ο Aaron Doughty θέλει να βοηθάει να αλλάξει η ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων προς το καλύτερο, βοηθώντας τους να γίνουν οι καλύτερες εκδοχές του εαυτού τους.

Θέλει επίσης να συνεχίσει να ταξιδεύει σε όλον τον κόσμο όπως τώρα, να γνωρίζει νέους ανθρώπους και να βοηθάει να αλλάξει η ζωή εκατομμυρίων προς το καλύτερο, βοηθώντας τους να γίνουν οι καλύτερες εκδοχές του εαυτού τους.

Ρυθμίζοντας τα συναισθήματά μας

Αν σκέφτεστε με απόλυτους όρους, τότε είναι φυσικό να είστε ανήσυχοι και να αναμασάτε τα ίδια και τα ίδια... Μπορεί να είναι δύσκολο να αποδεχτείτε τις αντιφάσεις και την αμφισημία. Κάνοντάς το όμως θα αισθανθείτε φυσιολογικοί, όπως όλος ο κόσμος, όπως κάθε ανθρώπινο ον πάνω στη Γη, και δεν θα σας κατατρέχουν τα δυσάρεστα συναισθήματα.