Αυτοφροντίδα

Κατάθλιψη Αυτοφροντίδα: Πρακτικός οδηγός για να αισθανθείτε καλύτερα

Κατάθλιψη Αυτοφροντίδα: Πρακτικός οδηγός για να αισθανθείτε καλύτερα

Κατάθλιψη Αυτοφροντίδα: Το μοίρασμα όσων αισθάνεστε και σας προβληματίζουν με ανθρώπους που εμπιστεύεστε μπορεί να σας βοηθήσει να νιώσετε καλύτερα. Το να βλέπετε έναν επαγγελματία ψυχικής υγείας, όπως ψυχολόγο ή κοινωνικό λειτουργό, είναι μια υπέροχη ιδέα, αφού αποτελεί ένα σημαντικό πλαίσιο υποστήριξης. Αλλά μην σταματάτε εκεί. Μιλήστε επίσης με φίλους και αγαπημένους σας ανθρώπους. Μπορείτε επίσης να συμμετάσχετε σε μια ομάδα υποστήριξης για άτομα που μοιράζονται κοινούς προβληματισμούς με εσάς. Όντας κοντά σε άτομα που αντιμετωπίζουν την κατάθλιψη μπορεί να σας υπενθυμίσει ότι δεν είστε μόνοι και να σας δώσει επιπλέον νέες ιδέες για την διαχείριση θεμάτων που σας απασχολούν.

Εάν έχετε διαγνωστεί με κατάθλιψη, είναι σημαντικό να ακολουθήσετε το σχέδιο θεραπείας σας σε συνεργασία με τους ειδικούς υγείας. Εδώ θα βρείτε μερικά χρήσιμα βήματα που μπορείτε να κάνετε για να ισορροπήσετε τη διάθεσή σας και να αισθανθείτε καλύτερα.

 

Ασκηθείτε καθημερινά

Η άσκηση μειώνει το άγχος και έχει θετικό αντίκτυπο στις χημικές ουσίες του εγκεφάλου που παίζουν ρόλο στη διαχείρηση του άγχους και της κατάθλιψης. Ναι, το άγχος είναι μέρος της ζωής, αλλά όταν έχετε κατάθλιψη, όσα περισσότερα μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε το άγχος, τόσο καλύτερο είναι για τον εγκέφαλό σας και το σώμα σας. Οι ασκήσεις αναπνοής, η γιόγκα, ο διαλογισμός και το να περνάτε χρόνο με άλλους είναι σημαντικά αντιστρεσογόνοι παράγοντες.

Μείνε συνδεδεμένοι

Ένα καλό δίκτυο υποστήριξης είναι σημαντικό για όλους. Το αίσθημα μοναξιάς ή απομόνωσης αυξάνει τις πιθανότητες εμφάνισης κατάθλιψης. Ωστόσο, εάν είστε κοντά με την οικογένεια και τους φίλους σας, αυτό θα ενισχύσει τη διάθεσή σας. Η εγγύητητα αυξάνει επίσης τις πιθανότητες να λάβετε βοήθεια όταν τη χρειάζεστε.

Συζητήστε για όσα νιώθετε

Το μοίρασμα όσων αισθάνεστε και σας προβληματίζουν με ανθρώπους που εμπιστεύεστε μπορεί να σας βοηθήσει να νιώσετε καλύτερα. Το να βλέπετε έναν επαγγελματία ψυχικής υγείας, όπως ψυχολόγο ή κοινωνικό λειτουργό, είναι μια υπέροχη ιδέα, αφού αποτελεί ένα σημαντικό πλαίσιο υποστήριξης. Αλλά μην σταματάτε εκεί. Μιλήστε επίσης με φίλους και αγαπημένους σας ανθρώπους. Μπορείτε επίσης να συμμετάσχετε σε μια ομάδα υποστήριξης για άτομα που μοιράζονται κοινούς προβληματισμούς με εσάς. Όντας κοντά σε άτομα που αντιμετωπίζουν την κατάθλιψη μπορεί να σας υπενθυμίσει ότι δεν είστε μόνοι και να σας δώσει επιπλέον νέες ιδέες για την διαχείριση θεμάτων που σας απασχολούν.

Κάντε την ξεκούραση και τη χαλάρωση βασική προτεραιότητα

Ακούστε το σώμα σας και πείτε “όχι” όταν χρειάζεται. Και βεβαιωθείτε ότι κοιμάστε επαρκώς για να δώσετε στον εγκέφαλο και το σώμα σας την ευκαιρία να επαναφορτιστεί. Εάν ξοδεύετε πολύ χρόνο στο κρεβάτι και εξακολουθείτε να αισθάνεστε εξαντλημένοι, ενημερώστε το γιατρό σας σχετικά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Η υγεία του εντέρου και η διάθεση είναι γενετικά συνυφασμένες

Κορωνοϊός: Η πανδημία επιβαρύνει την ψυχική υγεία 85% των φοιτητών στις ΗΠΑ

Από την αυτοφροντίδα στις σχέσεις φροντίδας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να αντιμετωπίσετε φυσικά τον πονοκέφαλο

Πονοκέφαλος Φυσική Αντιμετώπιση: Για πολλούς ανθρώπους, ο πονοκέφαλος είναι μια δυσφορική κατάσταση που αντιμετωπίζουν καθημερινά με αποτέλεσμα ο πόνος να επηρεάζει συνολικά τη ζωή τους. Στο κείμενο που ακολουθεί θα βρείτε τρόπους να απαλλαγείτε από τους ενοχλητικούς πονοκεφάλους φυσικά.

Αυτοφροντίδα: Πρακτικές για να την πετύχετε

Αυτοφροντίδα: Αυτό-φροντίδα είναι οποιαδήποτε σκόπιμη ενέργεια που αναλαμβάνεται για την κάλυψη των σωματικών, διανοητικών, πνευματικών ή συναισθηματικών αναγκών ενός ατόμου . Δηλαδή είναι όλοι οι μικροί τρόποι που φροντίζουμε τον εαυτό μας για να αποφύγουμε μια βλάβη στους αντίστοιχους τομείς της υγείας.

Η άσκηση στη φύση είναι ηρεμιστική

Αθλητισμός στη φύση: Οι ζωές μας είναι γεμάτες άγχος. Η προσπάθεια να διατηρηθεί μια ισορροπία μεταξύ της επαγγελματικής μας ζωής, των κοινωνικών και οικογενειακών υποχρεώσεων μπορεί να μην είναι πάντα μια εύκολη υπόθεση. Τα καλά νέα είναι πώς η σύνδεση με τη φύση και ειδικότερα η άσκηση σε εξωτερικούς χώρους μπορεί να σας βοηθήσει να αποσυνδεθείτε από το άγχος και να επαναφορτίσετε τις μπαταρίες σας, ενώ παραμένετε fit.

Αυτοφροντίδα επιστήμη: Συμβουλές για την καλύτερη φροντίδα σας

Αυτοφροντίδα επιστήμη: Αυτο-φροντίδα είναι οποιαδήποτε ενέργεια ή συμπεριφορά που βοηθά ένα άτομο να αποφύγει προβλήματα υγείας. Το υπερβολικό στρες μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακών προβλημάτων. Έτσι, να έχει την ανάγκη να ανακούφιστεί από το άγχος.

Απελευθερώστε την καταπιεσμένη σας ενέργεια μέσω των πολεμικών τεχνών

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Το άγχος δεν επηρεάζει μόνο την ψυχική σας υγεία, αλλά έχει επίσης ορατές επιπτώσεις στο σώμα. Εάν είστε συνεχώς σε κατάσταση άγχους, οι μύες και το μυαλό σας είναι συνεχώς σε ένταση. Τα καλά νέα είναι πώς μπορείτε να κάνετε κάτι γι' αυτό. Ακολουθούν τρόποι με τους οποίους η εξάσκηση πολεμικών τεχνών μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε το άγχος στη ζωή σας.

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Λύσεις για να την πετύχεις

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Αν και εσείς ανήκετε στα άτομα με μείζονα κατάθλιψη και γενικευμένη αγχώδη διαταραχή, και νιώθετε ότι έχετε προσπαθήσει να φροντίσετε καλύτερα τον εαυτό σας. Τότε διαβάστε συμβουλές για να το επιτύχετε.

10 συμβουλές για να απελευθερωθείτε από τους τοξικούς γονείς

Τοξικοί Γονείς: Οι τοξικοί γονείς μπορεί να ελέγχουν τη ζωή σας και να σας προκαλέσουν σημαντική ψυχολογική βλάβη. Δεν είναι ασυνήθιστο για πολλά ενήλικα παιδιά να είναι δυσλειτουργικά, αλκοολικά ή να νιώθουν παγιδευμένα από τους τοξικούς γονείς, χωρίς να μπορούν να σταθούν στα πόδια τους και να προσπαθούν μάταια να καθησυχάσουν τους γονείς τους.