Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα Ψυχική υγεία: Επικεντρωθείτε στον εσωτερικό σας εαυτό για να ενισχύσετε τη διάθεσή σας

Αυτοφροντίδα Ψυχική υγεία: Επικεντρωθείτε στον εσωτερικό σας εαυτό για να ενισχύσετε τη διάθεσή σας

Αυτοφροντίδα Ψυχική υγεία: Όταν προσπαθείτε να εξημερώσετε την κατάθλιψη, μερικές φορές βοηθά να στρέψετε την προσοχή σας προς τα μέσα. Ακόμα κι αν ακολουθείτε ήδη θεραπεία με φάρμακα και λαμβάνετε υποστήριξη από ειδικούς ψυχικής υγείας, η φροντίδα του εσωτερικού σας εαυτού μπορεί να ανυψώσει το πνεύμα σας και να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε καλύτερα τα συναισθήματά σας. Τα πάντα, από το διαλογισμό μέχρι την απλή διασκέδαση μπορεί να είναι μέρος του σχεδίου.

Όταν προσπαθείτε να εξημερώσετε την κατάθλιψη, μερικές φορές βοηθά να στρέψετε την προσοχή σας προς τα μέσα. Ακόμα κι αν ακολουθείτε ήδη θεραπεία με φάρμακα και λαμβάνετε υποστήριξη από ειδικούς ψυχικής υγείας, η φροντίδα του εσωτερικού σας εαυτού μπορεί να ανυψώσει το πνεύμα σας και να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε καλύτερα τα συναισθήματά σας. Τα πάντα, από το διαλογισμό μέχρι την απλή διασκέδαση μπορεί να είναι μέρος του σχεδίου. Αλλά θυμηθείτε, είναι καλύτερο να ξεκινήσετε θέτοντας μικρούς στόχους κάθε φορά. Διαλέξτε ένα πράγμα που σας ταιριάζει και κάντε το συνήθεια.

Mindfulness

Η ιδέα πίσω από το Mindfulness, επίγνωση ή συνειδητότητα, ​​είναι ότι: Είσαι ακριβώς εδώ, τώρα. Παρακολουθείτε απλά τις σκέψεις σας και παρατηρείτε τα συναισθήματα στο σώμα σας, όλα χωρίς να εκφέρετε κρίση. Μπορεί να είναι εξίσου σημαντικό να παρατηρείτε την αίσθηση του ρούχου στο δέρμα σας ή την έκρηξη των γεύσεων στο στόμα σας όταν τρώτε το αγαπημένο σας φαγητό. Δραστηριότητες όπως ο διαλογισμός, η γιόγκα και το tai chi σας βοηθούν να απομακρυνθείτε από τις συνεχείς σκέψεις που διατρέχουν το μυαλό σας. Πρόκειται για έναν ισχυρό τρόπο να αλλάξετε τις προοπτικές σας για τη ζωή και να αποκτήσετε μεγαλύτερο έλεγχο στα σκαμπανεβάσματα της διάθεσης. Αφιερώστε χρόνο για να εξασκηθείτε κάθε μέρα.

Παρακολουθήστε το αρνητικό εσωτερικό αφήγημα

Η κατάθλιψη έχει έναν τρόπο να κάνει τα πάντα να φαίνονται χειρότερα. Τότε πρέπει πραγματικά να παρακολουθήσετε την εσωτερική σας φωνή. Συχνά σας αποκαλεί με διάφορα ονόματα και χαρακτηρισμούς, αφού κάνετε ένα απλό λάθος. Σας επιτονίζει πάντα τι θα έπρεπε να έχετε κάνει διαφορετικά ή τι πρέπει να κάνετε τώρα. Εδώ είναι όλο το πράγμα: Μην την πιστεύετε. Δεν είστε η φωνή στο μυαλό σας.

Όταν αρχίσει να “χτυπά”, αναγνωρίστε την και αφού την ευχαριστήσετε για τη διάθεσή της να σας συμβουλεύσει, βάλτε την ξανά πίσω στη θέση της. Σκεφτείτε, για παράδειγμα, τι θα λέγατε σε έναν φίλο, εάν βρισκόταν σε αντίστοιχη κατάσταση με σας. Πείτε και στον εαυτό σας αυτήν την ιστορία. Μην διστάσετε να ζητήσετε αποδείξεις για την εσωτερική σας φωνή. Αυτό που αφηγείται είναι πραγματικό και ρεαλιστικό ή μια φανταστική συνθήκη εικασίας και κινδύνου; 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Tips αυτοφροντίδας για εργαζόμενες μαμάδες

Κατάθλιψη: Βήματα για να ισορροπήσετε τη διάθεσή σας

Πώς να "κολλήσετε" στις υγιείς σας συνήθειες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να αντιμετωπίσετε φυσικά τον πονοκέφαλο

Πονοκέφαλος Φυσική Αντιμετώπιση: Για πολλούς ανθρώπους, ο πονοκέφαλος είναι μια δυσφορική κατάσταση που αντιμετωπίζουν καθημερινά με αποτέλεσμα ο πόνος να επηρεάζει συνολικά τη ζωή τους. Στο κείμενο που ακολουθεί θα βρείτε τρόπους να απαλλαγείτε από τους ενοχλητικούς πονοκεφάλους φυσικά.

Αυτοφροντίδα: Πρακτικές για να την πετύχετε

Αυτοφροντίδα: Αυτό-φροντίδα είναι οποιαδήποτε σκόπιμη ενέργεια που αναλαμβάνεται για την κάλυψη των σωματικών, διανοητικών, πνευματικών ή συναισθηματικών αναγκών ενός ατόμου . Δηλαδή είναι όλοι οι μικροί τρόποι που φροντίζουμε τον εαυτό μας για να αποφύγουμε μια βλάβη στους αντίστοιχους τομείς της υγείας.

Η άσκηση στη φύση είναι ηρεμιστική

Αθλητισμός στη φύση: Οι ζωές μας είναι γεμάτες άγχος. Η προσπάθεια να διατηρηθεί μια ισορροπία μεταξύ της επαγγελματικής μας ζωής, των κοινωνικών και οικογενειακών υποχρεώσεων μπορεί να μην είναι πάντα μια εύκολη υπόθεση. Τα καλά νέα είναι πώς η σύνδεση με τη φύση και ειδικότερα η άσκηση σε εξωτερικούς χώρους μπορεί να σας βοηθήσει να αποσυνδεθείτε από το άγχος και να επαναφορτίσετε τις μπαταρίες σας, ενώ παραμένετε fit.

Αυτοφροντίδα επιστήμη: Συμβουλές για την καλύτερη φροντίδα σας

Αυτοφροντίδα επιστήμη: Αυτο-φροντίδα είναι οποιαδήποτε ενέργεια ή συμπεριφορά που βοηθά ένα άτομο να αποφύγει προβλήματα υγείας. Το υπερβολικό στρες μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακών προβλημάτων. Έτσι, να έχει την ανάγκη να ανακούφιστεί από το άγχος.

Απελευθερώστε την καταπιεσμένη σας ενέργεια μέσω των πολεμικών τεχνών

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Το άγχος δεν επηρεάζει μόνο την ψυχική σας υγεία, αλλά έχει επίσης ορατές επιπτώσεις στο σώμα. Εάν είστε συνεχώς σε κατάσταση άγχους, οι μύες και το μυαλό σας είναι συνεχώς σε ένταση. Τα καλά νέα είναι πώς μπορείτε να κάνετε κάτι γι' αυτό. Ακολουθούν τρόποι με τους οποίους η εξάσκηση πολεμικών τεχνών μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε το άγχος στη ζωή σας.

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Λύσεις για να την πετύχεις

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Αν και εσείς ανήκετε στα άτομα με μείζονα κατάθλιψη και γενικευμένη αγχώδη διαταραχή, και νιώθετε ότι έχετε προσπαθήσει να φροντίσετε καλύτερα τον εαυτό σας. Τότε διαβάστε συμβουλές για να το επιτύχετε.

10 συμβουλές για να απελευθερωθείτε από τους τοξικούς γονείς

Τοξικοί Γονείς: Οι τοξικοί γονείς μπορεί να ελέγχουν τη ζωή σας και να σας προκαλέσουν σημαντική ψυχολογική βλάβη. Δεν είναι ασυνήθιστο για πολλά ενήλικα παιδιά να είναι δυσλειτουργικά, αλκοολικά ή να νιώθουν παγιδευμένα από τους τοξικούς γονείς, χωρίς να μπορούν να σταθούν στα πόδια τους και να προσπαθούν μάταια να καθησυχάσουν τους γονείς τους.