Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα Ψυχική υγεία: Επικεντρωθείτε στον εσωτερικό σας εαυτό για να ενισχύσετε τη διάθεσή σας

Αυτοφροντίδα Ψυχική υγεία: Επικεντρωθείτε στον εσωτερικό σας εαυτό για να ενισχύσετε τη διάθεσή σας

Αυτοφροντίδα Ψυχική υγεία: Όταν προσπαθείτε να εξημερώσετε την κατάθλιψη, μερικές φορές βοηθά να στρέψετε την προσοχή σας προς τα μέσα. Ακόμα κι αν ακολουθείτε ήδη θεραπεία με φάρμακα και λαμβάνετε υποστήριξη από ειδικούς ψυχικής υγείας, η φροντίδα του εσωτερικού σας εαυτού μπορεί να ανυψώσει το πνεύμα σας και να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε καλύτερα τα συναισθήματά σας. Τα πάντα, από το διαλογισμό μέχρι την απλή διασκέδαση μπορεί να είναι μέρος του σχεδίου.

Όταν προσπαθείτε να εξημερώσετε την κατάθλιψη, μερικές φορές βοηθά να στρέψετε την προσοχή σας προς τα μέσα. Ακόμα κι αν ακολουθείτε ήδη θεραπεία με φάρμακα και λαμβάνετε υποστήριξη από ειδικούς ψυχικής υγείας, η φροντίδα του εσωτερικού σας εαυτού μπορεί να ανυψώσει το πνεύμα σας και να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε καλύτερα τα συναισθήματά σας. Τα πάντα, από το διαλογισμό μέχρι την απλή διασκέδαση μπορεί να είναι μέρος του σχεδίου. Αλλά θυμηθείτε, είναι καλύτερο να ξεκινήσετε θέτοντας μικρούς στόχους κάθε φορά. Διαλέξτε ένα πράγμα που σας ταιριάζει και κάντε το συνήθεια.

Mindfulness

Η ιδέα πίσω από το Mindfulness, επίγνωση ή συνειδητότητα, ​​είναι ότι: Είσαι ακριβώς εδώ, τώρα. Παρακολουθείτε απλά τις σκέψεις σας και παρατηρείτε τα συναισθήματα στο σώμα σας, όλα χωρίς να εκφέρετε κρίση. Μπορεί να είναι εξίσου σημαντικό να παρατηρείτε την αίσθηση του ρούχου στο δέρμα σας ή την έκρηξη των γεύσεων στο στόμα σας όταν τρώτε το αγαπημένο σας φαγητό. Δραστηριότητες όπως ο διαλογισμός, η γιόγκα και το tai chi σας βοηθούν να απομακρυνθείτε από τις συνεχείς σκέψεις που διατρέχουν το μυαλό σας. Πρόκειται για έναν ισχυρό τρόπο να αλλάξετε τις προοπτικές σας για τη ζωή και να αποκτήσετε μεγαλύτερο έλεγχο στα σκαμπανεβάσματα της διάθεσης. Αφιερώστε χρόνο για να εξασκηθείτε κάθε μέρα.

Παρακολουθήστε το αρνητικό εσωτερικό αφήγημα

Η κατάθλιψη έχει έναν τρόπο να κάνει τα πάντα να φαίνονται χειρότερα. Τότε πρέπει πραγματικά να παρακολουθήσετε την εσωτερική σας φωνή. Συχνά σας αποκαλεί με διάφορα ονόματα και χαρακτηρισμούς, αφού κάνετε ένα απλό λάθος. Σας επιτονίζει πάντα τι θα έπρεπε να έχετε κάνει διαφορετικά ή τι πρέπει να κάνετε τώρα. Εδώ είναι όλο το πράγμα: Μην την πιστεύετε. Δεν είστε η φωνή στο μυαλό σας.

Όταν αρχίσει να “χτυπά”, αναγνωρίστε την και αφού την ευχαριστήσετε για τη διάθεσή της να σας συμβουλεύσει, βάλτε την ξανά πίσω στη θέση της. Σκεφτείτε, για παράδειγμα, τι θα λέγατε σε έναν φίλο, εάν βρισκόταν σε αντίστοιχη κατάσταση με σας. Πείτε και στον εαυτό σας αυτήν την ιστορία. Μην διστάσετε να ζητήσετε αποδείξεις για την εσωτερική σας φωνή. Αυτό που αφηγείται είναι πραγματικό και ρεαλιστικό ή μια φανταστική συνθήκη εικασίας και κινδύνου; 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Tips αυτοφροντίδας για εργαζόμενες μαμάδες

Κατάθλιψη: Βήματα για να ισορροπήσετε τη διάθεσή σας

Πώς να "κολλήσετε" στις υγιείς σας συνήθειες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

5 Tips για να παραμείνετε υγιείς όταν εργάζεστε στο σπίτι

Εργασία στο σπίτι: Ο αρνητικός αντίκτυπος στο σώμα μας από το να μην είμαστε στο γραφείο μπορεί να πάρει χρόνια για να ανακάμψει. Συγκεντρώσαμε μια λίστα με συμβουλές για να παραμείνετε ενεργοί ενώ εργάζεστε από το σπίτι.

Όταν οι στρατηγικές ευεξίας υπονομεύουν την ευημερία σας

Αυτοφροντίδα σαμποτάζ: Είναι δύσκολο να αλλάξουμε τα πράγματα μόνοι μας και να διατηρήσουμε τη δυναμική μας με τόσες πολλές ασταθείς μεταβλητές που ρίχνονται καθημερινά στο δρόμο μας, αλλά αξίζει!

Μειώνοντας τον χρόνο τηλεθέασης, προστατεύετε την καρδιά σας

Στεφανιαία νόσος: Σε μια νέα μελέτη, οι ερευνητές υπολόγισαν ότι εάν οι άνθρωποι δεσμεύονταν να παρακολουθούν τηλεόραση λίγο λιγότερο από μία ώρα την ημέρα, το 11% των περιπτώσεων στεφανιαίας νόσου θα μπορούσε να εξαλειφθεί.