Ψυχική Υγεία

Αθλητισμός: H άσκηση μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στην ευτυχία [vid]

Αθλητισμός: H άσκηση μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στην ευτυχία [vid]

Αθλητισμός: Όταν μιλάμε για ευτυχία στη ζωή, η εμπιστοσύνη είναι το κλειδί. Η άσκηση βοηθά στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησής σας, επειδή όταν προπονείστε, επιτυγχάνετε έναν στόχο - πρόκληση - μόνοι σας ή μαζί με άλλους - κι αυτό σας δίνει μια αίσθηση αυτοπραγμάτωσης από τη μία και κοινής επίτευξης και ομαδικής εργασίας από την άλλη.

Έχοντας μια “fitness family” σημαίνει κάτι περισσότερο από το να έχετε μια ομάδα συναθλητών, μια ομάδα δηλαδή ανθρώπων με τους οποίους ασκείστε παρέα. Όταν συνδέεστε με άτομα που έχουν κοινές αξίες (όπως η εκτίμηση της υγείας και της ευεξίας) και ενδιαφέροντα, υπάρχει αυτόματα μια καλύτερη πιθανότητα η σχέση σας να είναι ακόμα πιο δυνατή αφού μοιράζεστε κάτι κοινά σημαντικό. Και οι ειδικοί συμφωνούν, η ύπαρξη ισχυρών σχέσεων και συνδέσεων στη ζωή είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στη συνολική ευτυχία.

  • Η άσκηση βοηθά στη μείωση του άγχους και της κατάθλιψης

Ίσως έχετε ακούσει ότι η άσκηση αυξάνει τις ενδορφίνες, αλλά στην πραγματικότητα αυξάνει περισσότερες χημικές ουσίες στον εγκέφαλο που σας κάνουν να νιώθετε ευτυχισμένοι. Όταν ασκείστε, παράγετε περισσότερες ενδορφίνες, ντοπαμίνη, αδρεναλίνη και ενδοκανναβινοειδές – αυτές είναι όλες οι χημικές ουσίες του εγκεφάλου που σχετίζονται με την αίσθηση ευτυχίας, την αίσθηση αυτοπεποίθησης, την αίσθηση ικανότητας, την αίσθηση λιγότερου άγχους και στρες, ακόμη και λιγότερου σωματικού πόνου.

Η άσκηση αποδεικνύεται επίσης ότι βοηθά ορισμένα άτομα με κατάθλιψη. Το γεγονός αυτό σύμφωνα με τους ειδικούς οφείλεται σε αύξηση των νευρικών κυττάρων στον εγκέφαλο, καθώς ασκείστε.

Μια άλλη χημική ουσία που φαίνεται να βοηθά στην ανακούφιση του στρες και στην τόνωση της ευτυχίας είναι η μυοκίνη, την οποία δημιουργεί το σώμα σας όταν συστέλλονται οι μύες σας. Οι μυοκίνες αρχίζουν να αλλάζουν τη λειτουργία και τη δομή του εγκεφάλου σας με τρόπους που σας κάνουν πιο ανθεκτικούς στο άγχος. Την ίδια στιγμή, μπορεί να βοηθήσουν τους ανθρώπους να ανακάμψουν από την κατάθλιψη ή ακόμη και τις διαταραχές άγχους.

  • Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης σας

Όταν μιλάμε για ευτυχία στη ζωή, η εμπιστοσύνη είναι το κλειδί. Η άσκηση βοηθά στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησής σας, επειδή όταν προπονείστε, επιτυγχάνετε έναν στόχο – πρόκληση – μόνοι σας ή μαζί με άλλους – κι αυτό σας δίνει μια αίσθηση αυτοπραγμάτωσης από τη μία και κοινής επίτευξης και ομαδικής εργασίας από την άλλη.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Γιατί να ενσωματώσετε τα λουτρά με θαλασσινό αλάτι στη ρουτίνα σας

Ύπνος : Κοιμηθείτε πολλές ώρες κάνει καλό στην επιδερμίδα σας

Καθαρό δέρμα : Συμβουλές για να το αποκτήσετε

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι δέκα πιο ευτυχισμένες πολιτείες των ΗΠΑ με βάση 31 βασικούς δείκτες

Τόσο η Νέα Υόρκη όσο και το Νιου Τζέρσεϊ έχουν τις λιγότερες αυτοκτονίες (ανά 100.000 κατοίκους) στις 8. Αυτό είναι τέσσερις φορές χαμηλότερο από το Ουαϊόμινγκ, το οποίο έχει 29 αυτοκτονίες ανά 100.000 άτομα.

Ενισχύστε την ψυχική σας ανθεκτικότητα μέσω του mindfulness

Ψυχική υγεία: Μόλις λίγα λεπτά επίγνωσης, διαμέσου της εστίασης στο παρόν, και διαλογισμού μπορούν να σας βοηθήσουν να συγκρατήσετε τα συναισθήματα που σας προκαλούν και να παρατηρήσετε τα ισχυρά μοτίβα σκέψης και συμπεριφοράς που ενδεχόμενα οδηγούν και τροφοδοτούν τις υπερβολικές ανησυχίες.

"Κλειδιά" συμβατής διαχείρισης του στρες

Δεν παίρνουμε τα πράγματα προσωπικά. Ένα ομολογουμένως δύσκολο εγχείρημα, ειδικά αν είστε ευαίσθητοι, αλλά να θυμάστε πως όταν οι άλλοι σας εκφράζουν θυμό, συνήθως δεν αφορά άμεσα εσάς, αλλά κάτι το οποίο ταλαιπωρεί εκείνους προσωπικά.

Η κολύμβηση ως μέσο διαχείρισης των συναισθηματικών και ψυχικών προκλήσεων

Κολύμβηση: Το να είσαι ενεργός/η σωματικά έχει θετικό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία, όπως: βελτίωση της διάθεσης, αύξηση της αυτοεκτίμησης, μείωση του κινδύνου κατάθλιψης, επιβράδυνση της άνοιας και της γνωστικής παρακμής, βελτίωση του ύπνου και μείωση του άγχους.

Ο Φρόιντ όρισε τον δευτερογενή ναρκισσισμό ως απόσυρση της λίμπιντο ή των συναισθημάτων αγάπης από τα αντικείμενα (άλλους ανθρώπους)

Στον δευτερογενή ναρκισσισμό, η απομόνωση μπορεί να είναι απαραίτητη για την πραγματοποίηση των μεγαλοπρεπών φαντασιώσεων που καθησυχάζουν τον εαυτό, καθώς και για την εστίαση στην αγάπη προς τον εαυτό. Μπορεί να μην θέλουν να βρίσκονται κοντά σε άλλους που βασίζονται στην πραγματικότητα, καθώς η πραγματικότητα μπορεί να γίνεται αντιληπτή σαν επίθεση.