Ψυχική Υγεία

Ευτυχία Ευεξία: Tips να ενισχύσετε τη ψυχική σας ηρεμία και να χαμογελάτε πιο συχνά [vid]

Ευτυχία Ευεξία: Tips να ενισχύσετε τη ψυχική σας ηρεμία και να χαμογελάτε πιο συχνά [vid]

Ευτυχία Ευεξία: Η ευτυχία είναι σίγουρα με λέξη με άπειρα δυνητικά νοήματα. Για τον κάθενα από εμάς το νόημα μπορεί να διαφέρει. Ακόμη και στον ίδιο άνθρωπο από καιρό σε καιρό, το περιεχόμενό της μπορεί να αποκτά άλλα νοήματα. Εάν ωστόσο φαντάζεστε μια πιο ευτυχισμένη καθημερίνοτητα, ως μια εμπειρία με μεγαλύτερη απόλαυση, λιγότερο άγχος και στρες και με ηρεμία, τότε ίσως βρείτε χρήσιμο το κείμενο που ακολουθεί.

Δοκιμάστε τις ακόλουθες συμβουλές για να στηρίξετε την προσωπική σας ευτυχία και να είστε σε θέση να αντιμετωπίσετε καλύτερα τα σκαμπανεβάσματα της ζωής.

  • Διαχειριστείτε τα επίπεδα άγχους σας

Εάν έχετε πολύ άγχος στη ζωή σας, βρείτε τρόπους για να το μειώσετε. Μπορείτε για παράδειγμα να μάθετε μερικές τεχνικές διαχείρισης χρόνου.

Εισαγάγετε τακτικά χρόνο για τον εαυτό σας. Η λήψη χρόνου για σας μπορεί να μειώσει αποτελεσματικά το άγχος.

Εάν έχετε συμπτώματα άγχους, οι τεχνικές αναπνοής μπορούν να βοηθήσουν.

  • Να περνάτε καλά

Κάνοντας πράγματα που σας αρέσουν ενισχύετε τη συναισθηματική σας ευημερία. Οι απλές δραστηριότητες, όπως η παρακολούθηση μιας ταινίας με έναν φίλο, μια βουτιά στη θάλασσα ή τη μπανιέρα του σπιτιού σας μετά από μια κουραστική μέρα, η συνάντηση με φίλους για καφέ μπορούν όλα να βελτιώσουν τα συναισθήματα άγχους μέσα στη μέρα.

Επίσης, το να κάνετε κάτι στο οποίο είστε καλοί, όπως το μαγείρεμα ή ο χορός, είναι ένας καλός τρόπος για να απολαύσετε τον εαυτό σας και να καταφέρετε μια αίσθηση επίτευξης.

Προσπαθήστε να αποφεύγετε πράγματα που φαίνονται ευχάριστα εκείνη τη στιγμή, αλλά σας κάνουν να αισθάνεστε χειρότερα αργότερα, όπως η κατανάλωση υπερβολικού αλκοόλ ή η κατανάλωση πρόχειρου φαγητού.

  • Ενισχύστε την αυτοεκτίμησή σας

Η αυτοεκτίμηση είναι ο τρόπος που αισθάνεστε για τον εαυτό σας. Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσετε την αυτοεκτίμησή σας είναι να συμπεριφέρεστε στον εαυτό σας όπως θα αντιμετωπίζατε έναν πολύτιμο φίλο, με θετικό αλλά ειλικρινές τρόπο.

Παρατηρήστε τις στιγμές που βάζετε τον εαυτό σας κάτω. Πώς σκέφτεστε;  Και έπειτα αναρωτηθείτε: “Θα το έλεγα αυτό στον καλύτερό μου φίλο;”. Πιθανότατα όχι!

Πείτε στον εαυτό σας κάτι θετικό, όπως: “Κάνεις το καλύτερο που μπορείς κάθε φορά!”

  • Έχετε έναν υγιεινό τρόπο ζωής

Περιορίστε την πρόσληψη αλκοόλ. Όταν οι καιροί είναι δύσκολοι, είναι δελεαστικό να προσφεύγει κανείς στο αλκοόλ γιατί “μουδιάζει” τα οδυνηρά συναισθήματα. Αλλά την ίδια στιμγή μπορεί να εντείνει άλλα και να σας κάνει να νιώσετε θυμωμένοι ή επιθετικοί. Μπορεί επίσης να σας τονώσει αισθήματα κατάθλιψης.

Ασκηθείτε. Η άσκηση όταν γίνεται τακτικά έχει αποδεδειγμένα οφέλη για την συναισθηματική μας υγεία και ευεξία. Η απελευθέρωση ενδορφινών, που είναι οι ορμόνες της ευτυχίας μας φέρνουν ένα βήμα πιο κοντά στο στόχο: μια πιο ήρεμη ζωή με λιγότερο άγχος και στρες.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Οριστικοί τίτλοι τέλους για την εκπομπή της Κατερίνας Καραβάτου

Θεμελιώνεται δια νόμου “η άδεια φροντιστή” ως νέα μορφή άδειας από την εργασία

Τα ολιστικά οφέλη του τρεξίματος στον οργανισμό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η σωματική δραστηριότητα ενισχύει την ευημερία μας

Αθλητισμός: Η σωματική άσκηση μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική στην ανακούφιση του στρες. Έρευνα σε εργαζόμενους ενήλικες έχει βρει ότι τα άτομα με υψηλή δραστηριότητα τείνουν να έχουν χαμηλότερα ποσοστά στρες σε σύγκριση με άτομα που είναι λιγότερο δραστήρια.

3 στους 5 νοσηλευτές στη Σκωτία σκέφτονται να παραιτηθούν

Ψυχική υγεία νοσηλευτές: Το προσωπικό εργάζεται με απλήρωτες υπερωρίες, βρίσκεται υπό υπερβολική πίεση και δεν μπορεί να παρέχει το επίπεδο φροντίδας που θα ήθελε. Σύμφωνα με την έκθεση, οι νοσηλευτές δήλωσαν ότι αισθάνονται υποτιμημένοι και υπό υπερβολική πίεση.

Τα νεότερα σε ηλικία θύματα συντροφικής βίας έχουν διπλάσιες πιθανότητες να αναπτύξουν ψυχικές διαταραχές.

Ο αριθμός των ανδρών και των γυναικών που επηρεάστηκαν από την συντροφική βία ήταν ίδιος, κάτι που οδήγησε τους ερευνητές στο συμπέρασμα ότι τα ζευγάρια ήταν πιθανότερο να κακοποιήσουν ο ένας τον άλλο, παρά να υπάρχει μόνο ένας θύτης.

Προκλήσεις και οφέλη μιας σχέσης που αψηφά τα θρησκευτικά "πιστεύω"

Διαθρησκευτικές σχέσεις: Πολλοί είναι εκείνοι που επιλέγουν να προχωρήσουν σε μια σχέση με διαφορετικά θρησκευτικά "πιστεύω", αναγνωρίζοντας πως ένα τέτοιο εγχείρημα έχει τις δικές του ξεχωριστές προκλήσεις.

Η κολύμβηση συμβάλλει στην καλή υγεία του εγκεφάλου και τη μείωση του στρες

Κολύμπι: Σύμφωνα με τους ειδικούς, η κολύμβηση είναι πράγματι πολύ ευεργετική για το μυαλό, ανεξάρτητα από το αν βρίσκεστε στην παραλία, σε μια ορεινή λίμνη ή κολυμπάτε στην πισίνα του ξενοδοχείου σας το καλοκαίρι. Ας δούμε, λοιπόν, πώς μας ωφελεί.

8 στους 10 αντιμετωπίζουν το άγχος της πανδημίας στη φύση

Καναδάς κορωνοϊός: Οι άνθρωποι θέλουν να συνδεθούν με ασφάλεια με άλλους ή να βγουν έξω για λίγο φως από τον ήλιο και μια βόλτα, πεζοπορία, τρέξιμο ή βόλτα με ποδήλατο για ένα διάλειμμα από την αυξημένη τηλεργασία και τον χρόνο οθόνης.