Ψυχική Υγεία

Αρνητική ενέργεια: Πώς μπορούμε να εντοπίσουμε αρνητικούς ανθρώπους

Αρνητική ενέργεια: Πώς μπορούμε να εντοπίσουμε αρνητικούς ανθρώπους

Αρνητική ενέργεια: Πώς μπορούμε να εντοπίσουμε αρνητικούς ανθρώπους. Μερικές φορές πέφτουμε στα εύκολα θέματα και παραπλανητικά που συνίστανται στην απόδοση αρνητικών, μη προσαρμοστικών και τοξικών συμπεριφορών σε άλλους, εξασφαλίζοντας ότι η συμπεριφορά μας είναι απαλλαγμένη από κάθε αρνητικότητα.

Λόγω ανασφάλειας, ζήλια ή απλώς και μόνο επειδή δεν έχουν θέμα συνομιλίας. Με συνεχή και οδυνηρό τρόπο, οι αρνητικοί άνθρωποι δεν σταματούν να αναλύουν τη συμπεριφορά των άλλων από μια καταστροφική θέση.  Όταν ένα άτομο αναζητά μόνο απόψεις που επιβεβαιώνουν τη θέση του, χωρίς καν να θέσει άλλη αντιπαράθεση με την πραγματικότητα, καταλήγουν να καταναλώνονται στην αναγωγική εκδοχή του κόσμου και τη λειτουργία του. Η καθιέρωση του εξτρεμισμού δεν είναι μόνο χαρακτηριστικό της άγνοιας ή της έλλειψης καθορισμένης ταυτότητας: είναι το προοίμιο για μια ανεξέλεγκτη αρνητικότητα , η οποία λογοκρίνει όλα όσα δεν είναι βολικά.

Ο άνθρωπος είναι ένα κοινωνικό ον και όταν προσπαθεί να προστατευθεί από τα υπόλοιπα, αφαιρεί τη δική του προστατευτική κουβέρτα. Το γεγονός ότι ορισμένες κοινωνικές σχέσεις έχουν σταματήσει να σας δίνουν θετικές πτυχές δεν σας εμποδίζει να αναδημιουργήσετε το κοινωνικό σας δίκτυο: μπορείτε να συναντήσετε άτομα σε νέα περιβάλλοντα διατηρώντας παράλληλα σημαντικές σχέσεις. Η υπέρβαση του εγώ έχει πολλές σαφείς συνέπειες: την έλλειψη αυτοκριτικής, την ακαμψία στις οικείες σχέσεις και την αναζήτηση αναγνώρισης για τη βελτίωση των ικανοτήτων κάποιου. Το προφανές αποτέλεσμα είναι μια αρνητικότητα που βασίζεται στην αυτογνωσία και την υποψία σχετικά με τη συμπεριφορά των άλλων, εάν αυτό δεν εκτιμάται ως επαρκές ενισχυτικό.

Απόκρυψη σε οικογένεια και φίλους. Πολλοί άνθρωποι κρύβουν τα μειονεκτήματα κρύβοντας σε οικογενειακές καταστάσεις: καθυστέρηση, ανεπίσημη και έλλειψη ενσυναίσθησης που εξηγούν μια δύσκολη οικογενειακή κατάσταση που δεν είναι πάντα πραγματική και ότι εάν είναι, δεν δικαιολογεί κανένα είδος συμπεριφοράς. Η υπερβολική εργασία δεν υποδηλώνει μεγαλύτερη ικανότητα ή αίσθημα ευθύνης: συνήθως υπογραμμίζει την αδυναμία φιλτραρίσματος των προκλήσεων που θέτουμε ή την οργάνωση του χρόνου.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Τρεις συμβουλές για να καταφέρετε να διατηρήσετε τις φιλικές σας σχέσεις

Οι ψυχικές παγίδες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Το υπερβολικό βάρος θα μπορούσε να είναι μια μορφή άμυνας

Η Θετική φωνή παρουσιάζει τις δράσεις της για την Παγκόσμία Ημέρα κατά του AIDS

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αθλητισμός: Γιόγκα για ψυχική ενδυνάμωση

Αθλητισμός: Με την πάροδο του χρόνου, μια τακτική πρακτική γιόγκα καλλιεργεί την «απόκριση χαλάρωσης», επιτρέποντάς σας να είστε λιγότερο αντιδραστικοί στο άγχος και τα έντονα συναισθήματα. Σύμφωνα με μια μελέτη, μια συνεδρία γιόγκα διάρκειας 90 λεπτών μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της κορτιζόλης – της ορμόνης του στρες.

Η θάλασσα ως ψυχοθεραπεία

Θάλασσα: Ο χρόνος που περνάμε στη θάλασσα – ή αυτό που επιστήμονες ονομάζουν μπλε χώρους – επηρεάζει θετικά τα συναισθήματά μας και τον τρόπο που σκεπτόμαστε, βοηθώντας μας πιθανώς να υιοθετήσουμε μια πιο θετική ματιά στη ζωή.

Όταν η διάθεση περνά από το στομάχι - Tips για καλύτερη ψυχική υγεία

Κατάθλιψη Διατροφή: Μειώστε την πρόσληψη τροφών που μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τον εγκέφαλο και τη διάθεσή σας, όπως για παράδειγμα η καφεΐνη, το αλκοόλ, τα τρανς λιπαρά και τα τρόφιμα με υψηλά επίπεδα χημικών συντηρητικών ή ορμονών (όπως ορισμένα είδη κρεάτων), και προσπαθείστε να υιοθετήσετε μια όσο το δυνατόν πιο ισορροπημένη διατροφική ρουτίνα, με πλούσιες πηγές θρεπτικών συστατικών.

Οι συνέπειες του χρόνιου στρες στην υγεία

Άγχος Συνέπειες: Το άγχος είναι παντού και για κάθε άνθρωπο σημαίνει διαφορετικά πράγματα. Και ενώ το λίγο άγχος είναι εντάξει - ένας βαθμός άγχους είναι και ωφέλιμος - το πολύ άγχος μπορεί να σας κουράσει και να έχει επιπτώσεις στην υγεία σας, τόσο ψυχική όσο και σωματική.