Ψυχική Υγεία

Άγχος: Η δύναμη της συνειδητής αναπνοής στην διαχείριση του άγχους – Διαλογισμός [vid]

Άγχος: Η δύναμη της συνειδητής αναπνοής στην διαχείριση του άγχους – Διαλογισμός [vid]

Άγχος: Οπότε εάν αντιμετωπίζετε άγχος και στρες μέσα στην καθημερινότητά σας και αναζητάτε τρόπους να ηρεμήσετε για να μπορείτε να πάρετε πιο συνειδητές και ασφαλείς αποφάσεις, σκεφτείτε να αφιερώσετε λίγα λέπτα μέσα στη μέρα για να κάνετε διαλογισμό και να αναπνεύσετε. Συχνά υποτιμάμε την ευεργετική δράση μια βαθιάς και με επίγνωση αναπνοής.

Η σύγχρονη ζωή μπορεί να είναι αγχωτική για πολλούς από εμάς, και είναι γνωστό ότι το άγχος μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία μας, σωματική και ψυχική. Σε ορισμένες περιπτώσεις, απλώς κια μόνο η εύρεση και αφιέρωση λίγου χρόνου για παύση και ξεκούραση σε αυτούς και εαυτές μπορεί μπορεί να είναι αρκετή, ώστε το μυαλό μας να ηρεμήσει, να πάρουμε μια ανάσα και να νιώσουμε καλύτερα στη στιγμή.

Οπότε εάν αντιμετωπίζετε άγχος και στρες μέσα στην καθημερινότητά σας και αναζητάτε τρόπους να ηρεμήσετε για να μπορείτε να πάρετε πιο συνειδητές και ασφαλείς αποφάσεις, σκεφτείτε να αφιερώσετε λίγα λέπτα μέσα στη μέρα για να κάνετε διαλογισμό και να αναπνεύσετε. Συχνά υποτιμάμε την ευεργετική δράση μια βαθιάς και με επίγνωση αναπνοής.

Ποια είναι τα οφέλη του διαλογισμού στην ψυχική μας υγεία και ειδικότερα την ανακούφιση των συμπτωμάτων του στρες

Ο διαλογισμός έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι βοηθά στην ανακούφιση του στρες μετά από οκτώ εβδομάδες τακτικής εξάσκησης.

Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι ο διαλογισμός είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο διαχείρισης του άγχους, που τελικά επαναπρογραμματίζει τον εγκέφαλο στο βαθμό που οι διαλογιστές καταλήγουν σε μεγαλύτερη ικανότητα διαχείρισης του στρες. Φυσικά δεν μπορείτε να έχετε αυτά τα αποτελέσματα εάν δοκιμάζετε τον διαλογισμό για πρώτη φορά ή εάν επαναλαμβάνετε την πρακτική του κάθε μήνα ή και χρόνο. Για να επωφεληθείτε από την αγχολυτική και ηρεμιστική του δράση και να χαρείτε την καθαρότητα του νου που προάγει, θα πρέπει να κάνετε διαλογισμό τακτικά και με συνέπεια.

Κατά την εξάσκησή του, το μυαλό μαθαίνει ξανά – σιγά σιγά να είναι πιο ανοιχτό και λιγότερο αντιδραστικό, Αυτό μας βοηθά να είμαστε σε θέση να αντιμετωπίσουμε καλύτερα αγχογόνες καταστάσεις που πυροδοτούν δυσφορία και στρες στη ζωή μας – στην καριέρα, την οικογένεια, τη σχέση, το σχολείο, τα οικονομικά, ακόμη και την κυκλοφορία στο δρόμο!

Ακολουθεί βίντεο με καθοδηγούμενο διαλογισμό 10 λεπτών για την αντιμετώπιση του άγχους:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Αξιοποιήστε τις θεραπευτικές δυνάμεις της θάλασσας για καλύτερη ψυχική υγεία

Η γιόγκα μπορεί να είναι το αντίδοτο σε ό,τι σας προκαλεί δυσφορία και πόνο

4 tips για την ανακούφιση του άγχους

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι κρυμμένοι λόγοι πίσω από το συναίσθημα του θυμού

Είναι εύκολο να εκτονώσετε την απογοήτευσή σας μέσω του θυμού. Φανταστείτε να έχετε πέσει σε ένα μποτιλιάρισμα για ώρες και να έχετε καθυστερήσει στη δουλειά, ή ότι προσπαθείτε να επικοινωνήσετε με ένα τμήμα καταγγελιών για κάποια άθλια προϊόντα που παραλάβατε και περιμένετε στην αναμονή.

Πόσο ελεύθερο χρόνο χρειάζόμαστε για να νοιώθουμε ευτυχισμένοι σύμφωνα με μελέτη

Όμως κάτι που κρατάμε είναι ότι στις περιπτώσεις που οι άνθρωποι αποκτούν υπερβολικά πολύ ελεύθερο χρόνο, όπως μετά από συνταξιοδότηση ή αποχώρηση από την εργασία, τα αποτελέσματα υποδηλώνουν ότι τα άτομα αυτά θα επωφεληθούν από το να ξοδέψουν τον καινούργιο τους χρόνο με σκοπό.

H τακτική άσκηση μειώνει τον κίνδυνο ανάπτυξης διαταραχών άγχους σχεδόν κατά 60%

Διαταραχές άγχους αντιμετώπιση: Τα ευρήματα μιας νεάς σουηδικής μελέτης που δημοσιεύτηκε στο Frontiers υποδεικνύουν ότι όσοι ασκούνται σε τακτική βάση μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης άγχους κατά σχεδόν 60%. Οι ερευνητές αξιοποίησαν δεδομένα από 400.000 άτομα που καλύπτουν περισσότερες από δύο δεκαετίες.

3 συμβουλές για γρήγορη ανακούφιση από το στρες

Άγχος Αντιμετώπιση: Μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε τη δύναμη των αισθήσεών σας για να ανακουφίσετε το άγχος επιτόπου και να παραμείνετε ήρεμοι, παραγωγικοί και συγκεντρωμένοι - ανεξάρτητα από το τι σας φέρνει η μέρα.

Οι δέκα πιο ευτυχισμένες πολιτείες των ΗΠΑ με βάση 31 βασικούς δείκτες

Τόσο η Νέα Υόρκη όσο και το Νιου Τζέρσεϊ έχουν τις λιγότερες αυτοκτονίες (ανά 100.000 κατοίκους) στις 8. Αυτό είναι τέσσερις φορές χαμηλότερο από το Ουαϊόμινγκ, το οποίο έχει 29 αυτοκτονίες ανά 100.000 άτομα.