Ψυχική Υγεία

Ψυχολογικός άγχος : Έτσι θα το αναγνωρίσετε

Ψυχολογικός άγχος : Έτσι θα το αναγνωρίσετε

Ψυχολογικός άγχος : Είτε πρόκειται για μια τεταμένη αλληλεπίδραση με ένα αφεντικό είτε για πίεση από φίλους και συγγενείς, όλοι αντιμετωπίζουμε αγχωτικές καταστάσεις από καιρό σε καιρό.

Το καλό άγχος, που ονομάζεται eustress , μπορεί πραγματικά να σας ωφελήσει. Σε αντίθεση με το κακό άγχος ή το άγχος, το καλό άγχος μπορεί να βοηθήσει με κίνητρα, εστίαση, ενέργεια και απόδοση. Για μερικούς ανθρώπους, μπορεί επίσης να είναι συναρπαστικό.

Από την άλλη πλευρά, το κακό άγχος προκαλεί συνήθως άγχος, ανησυχία και μείωση της απόδοσης. Αισθάνεται επίσης άβολα και μπορεί να οδηγήσει σε πιο σοβαρά ζητήματα εάν δεν αντιμετωπιστούν.

Τρόποι να διαχειριστείτε το άγχος

  • Διαχειριστείτε το άγχος σας με τη βραβευμένη εφαρμογή Calm. Δοκιμάστε έναν καθοδηγημένο διαλογισμό, μια ιστορία ύπνου ή τεντώματα που έχουν σχεδιαστεί από ειδικούς για να σας βοηθήσουν να εστιάσετε και να χαλαρώσετε. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα.
Ψυχολογικές επιδράσεις στο άγχος
  • Το άγχος έχει την ικανότητα να επηρεάζει αρνητικά τη ζωή μας. Μπορεί να προκαλέσει φυσικές καταστάσεις, όπως πονοκεφάλους, πεπτικά προβλήματα και διαταραχές του ύπνου. Μπορεί επίσης να προκαλέσει ψυχολογικές και συναισθηματικές πιέσεις, όπως σύγχυση, άγχος και κατάθλιψη.
  • Σύμφωνα με την Αμερικανική Ψυχολογική Εταιρεία , το χρόνιο άγχος που δεν αντιμετωπίζεται ή το στρες που είναι σταθερό και διαρκεί για μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορεί να οδηγήσει σε υψηλή αρτηριακή πίεση ή εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα.
  • Μπορεί επίσης να συμβάλει στην ανάπτυξη  καρδιακών παθήσεων .
Σημάδια ψυχολογικού στρες
  • Υπάρχει μια διάκριση μεταξύ ενός στρες και του πραγματικού στρες. Ένας άγχος μπορεί να είναι ένα άτομο, μέρος ή κατάσταση που σας προκαλεί άγχος. Το άγχος είναι η πραγματική απάντηση σε έναν ή συνδυασμό αυτών των στρεσογόνων παραγόντων.
  • Υπάρχουν πολλές καταστάσεις που μπορούν να προκαλέσουν άγχος. Ο Δρ. Γκάρι Μπράουν , αδειοδοτημένος ψυχοθεραπευτής, λέει ότι μερικοί από τους πιο συνηθισμένους στρες περιλαμβάνουν:
  • συγκρούσεις σχέσεων στο σπίτι
  • νέες ή αυξανόμενες εργασιακές ευθύνες
  • αυξανόμενες απαιτήσεις
  • οικονομική πίεση
  • απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου
  • προβλήματα υγείας
  • μετακίνηση σε νέα τοποθεσία
  • έκθεση σε ένα ή περισσότερα τραυματικά περιστατικά, όπως αυτοκινητιστικό ατύχημα ή βίαιο έγκλημα

Μερικά από τα πιο κοινά σωματικά, ψυχολογικά και συναισθηματικά σημάδια χρόνιου στρες περιλαμβάνουν:

  • γρήγορος καρδιακός ρυθμός
  • αυξημένη αρτηριακή πίεση
  • αίσθημα συγκλονισμού
  • κούραση
  • δυσκολία στον ύπνο
  • κακή επίλυση προβλημάτων
  • φοβάστε ότι το άγχος δεν θα φύγει
  • επίμονες σκέψεις για έναν ή περισσότερους άγχους
  • αλλαγές στη συμπεριφορά, όπως κοινωνική απόσυρση, συναισθήματα λύπης, απογοήτευσης, απώλεια συναισθηματικού ελέγχου, αδυναμία ανάπαυσης και αυτοθεραπεία

Ακολουθεί βίντεο για το στρές

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πνευματική κατάθλιψη : Τι είναι και πως θα ξεπεραστεί

Mέσα κοινωνικής δικτύωσης : Η επίδρασή της στην ψυχική υγεία

Κορωνοϊός : Συμβουλές για να διαχειριστείτε το άγχος που προκαλεί

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι δέκα πιο ευτυχισμένες πολιτείες των ΗΠΑ με βάση 31 βασικούς δείκτες

Τόσο η Νέα Υόρκη όσο και το Νιου Τζέρσεϊ έχουν τις λιγότερες αυτοκτονίες (ανά 100.000 κατοίκους) στις 8. Αυτό είναι τέσσερις φορές χαμηλότερο από το Ουαϊόμινγκ, το οποίο έχει 29 αυτοκτονίες ανά 100.000 άτομα.

Ενισχύστε την ψυχική σας ανθεκτικότητα μέσω του mindfulness

Ψυχική υγεία: Μόλις λίγα λεπτά επίγνωσης, διαμέσου της εστίασης στο παρόν, και διαλογισμού μπορούν να σας βοηθήσουν να συγκρατήσετε τα συναισθήματα που σας προκαλούν και να παρατηρήσετε τα ισχυρά μοτίβα σκέψης και συμπεριφοράς που ενδεχόμενα οδηγούν και τροφοδοτούν τις υπερβολικές ανησυχίες.

"Κλειδιά" συμβατής διαχείρισης του στρες

Δεν παίρνουμε τα πράγματα προσωπικά. Ένα ομολογουμένως δύσκολο εγχείρημα, ειδικά αν είστε ευαίσθητοι, αλλά να θυμάστε πως όταν οι άλλοι σας εκφράζουν θυμό, συνήθως δεν αφορά άμεσα εσάς, αλλά κάτι το οποίο ταλαιπωρεί εκείνους προσωπικά.

Η κολύμβηση ως μέσο διαχείρισης των συναισθηματικών και ψυχικών προκλήσεων

Κολύμβηση: Το να είσαι ενεργός/η σωματικά έχει θετικό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία, όπως: βελτίωση της διάθεσης, αύξηση της αυτοεκτίμησης, μείωση του κινδύνου κατάθλιψης, επιβράδυνση της άνοιας και της γνωστικής παρακμής, βελτίωση του ύπνου και μείωση του άγχους.

Ο Φρόιντ όρισε τον δευτερογενή ναρκισσισμό ως απόσυρση της λίμπιντο ή των συναισθημάτων αγάπης από τα αντικείμενα (άλλους ανθρώπους)

Στον δευτερογενή ναρκισσισμό, η απομόνωση μπορεί να είναι απαραίτητη για την πραγματοποίηση των μεγαλοπρεπών φαντασιώσεων που καθησυχάζουν τον εαυτό, καθώς και για την εστίαση στην αγάπη προς τον εαυτό. Μπορεί να μην θέλουν να βρίσκονται κοντά σε άλλους που βασίζονται στην πραγματικότητα, καθώς η πραγματικότητα μπορεί να γίνεται αντιληπτή σαν επίθεση.