ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Κολύμβηση: Το κολύμπι είναι αποδεδειγμένα σύμμαχος υγείας και ευεξίας [vid]

Κολύμβηση: Το κολύμπι είναι αποδεδειγμένα σύμμαχος υγείας και ευεξίας [vid]

Κολύμβηση: Το τακτικό κολύμπι μπορεί να μειώσει τα επίπεδα άγχους και κατάθλιψης και να βελτιώσει τα πρότυπα ύπνου σας. Και τούτο ανεξάρτητο από το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης ή το πόσο "σκληρά" προπονείστε.

Ανεξάρτητα από το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης, τα γενικά οφέλη της κολύμβησης ισχύουν για όλες και όλους. Το κολύμπι μπορεί να ενδυναμώσει τους μύες σας, να περιορίσει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας, να γυρίσει το χρόνο πίσω και να σας ηρεμήσει συναισθηματικά. Ας ρίξουμε μία ματιά στα οφέλη της κολύμβησης.

Κορυφαία οφέλη της κολύμβησης

  • Προπόνηση για ολόκληρο το σώμα.

Η κολύμβηση χρησιμοποιεί όλους τους μύες του σώματος. Επιπλέον, η άσκηση στο νερό κάνει το σώμα σας να δουλεύει πιο σκληρά, επομένως 30 λεπτά σε μια πισίνα ή στη θάλασσα ισοδυναμούν με 45 λεπτά ίδιας έντασης δραστηριότητας στη στεριά.

  • Ενιχύει τη γενική ευεξία.

Μόλις 30 λεπτά κολύμβησης τρεις φορές την εβδομάδα μαζί με μια ισορροπημένη, υγιεινή διατροφή είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να παραμείνετε σε φόρμα και υγιείς και να διατηρήσετε μια θετική ματιά στα πράγματα. Αν μάλιστα, κάνετε κολύμπι με φίλους, τότε είναι ακόμα πιο διασκεδαστικό!

  • Χαλαρώνει και μειώνει το άγχος.

Το τακτικό κολύμπι μπορεί να μειώσει τα επίπεδα άγχους και κατάθλιψης και να βελτιώσει τα πρότυπα ύπνου σας. Και τούτο ανεξάρτητο από το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης ή το πόσο “σκληρά” προπονείστε.

  • Καίει τις περίσσειες θερμίδες.

Το κολύμπι είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να κάψετε θερμίδες. Ένα απαλό κολύμπι μπορεί να κάψει πάνω από 200 θερμίδες σε μόλις μισή ώρα, με άλλα λόγια παραπάνω από τις διπλάσιες από αυτές που καίει το περπάτημα για μισή ώρα.

  • Μειώνει τον κίνδυνο ασθενειών.

Εκτός από μια εξαιρετική μορφή καρδιαγγειακής άσκησης, το κολύμπι  – μόλις 30 λεπτά την εβδομάδα – μπορεί να βοηθήσει στην προστασία από καρδιακές παθήσεις, εγκεφαλικό επεισόδιο και διαβήτη τύπου 2.

  • Υποστηρίζει το σώμα.

Το νερό υποστηρίζει έως και το 90 τοις εκατό του βάρους του σώματος. Έτσι, είτε έχετε πρόσφατα στραμπουλήξει τον αστράγαλο σας, ή έχετε έναν μακροχρόνιο τραυματισμό ή ασθένεια, το κολύμπι είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να παραμείνετε δραστήριοι και υγιείς.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Γιατί η κολύμβηση είναι μια από τις πιο υγιεινές ασκήσεις για την καρδιά;

3 λόγοι που η κολύμβηση είναι εξαιρετική για την υγεία της καρδιάς

Το κολύμπι σε κρύο νερό έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Εκπληκτική σύνδεση του ανοσοποιητικού με την ανάπτυξη μαλλιών

Ανοσοποιητικό σύστημα: Σε οξείες περιπτώσεις αλωπεκίας, τα κύτταρα του ανοσοποιητικού επιτίθενται στον ιστό του δέρματος, προκαλώντας απώλεια μαλλιών. Η συνήθης θεραπεία είναι η χρήση γλυκοκορτικοειδών για την αναστολή της ανοσολογικής αντίδρασης στο δέρμα, ώστε να μην συνεχίσουν να επιτίθενται στους θύλακες των τριχών.

ΠΟΥ: Η ψηφιακή παρέμβαση ψυχικής υγείας αποτελεσματική στη μείωση της κατάθλιψης μεταξύ προσφύγων

ΠΟΥ: Έχει υπολογιστεί ότι το 22% των εκτοπισμένων, πληγέντων από τον πόλεμο Σύριων στον Λίβανο υποφέρουν από μέτρια έως σοβαρά συμπτώματα κατάθλιψης. Αν και η κατάθλιψη και άλλες κοινές ψυχικές διαταραχές είναι η κύρια αιτία αναπηρίας, η συντριπτική πλειοψηφία των εκτοπισμένων δεν λαμβάνουν θεραπεία.

Οι παιδίατροι συνιστούν να ελέγχονται όλοι οι έφηβοι για κίνδυνο αυτοκτονίας

Τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων διαπίστωσαν ότι το 44% των εφήβων ένιωθαν απελπισία ή επίμονη θλίψη τούς πρώτους μήνες του 2021 και το 55% δήλωσε ότι υπέστη συναισθηματική κακοποίηση στο σπίτι, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε την 1η Απριλίου.

Νέα δεδομένα για τον καρκίνο ήπατος που σχετίζεται με το NASH

Μη αλκοολική στεατοηπατίτιδα: Οι δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά αποδυναμώνουν τη λειτουργία του εντερικού φραγμού, με αποτέλεσμα τη μετανάστευση και τη συσσώρευση λιποτεϊχοϊκού οξέος στο ήπαρ. Το συσσωρευμένο λιποτεϊχοϊκό οξύ διεγείρει τη διάσπαση της πρωτεΐνης γαδερμίνης D, σχηματίζοντας πόρους της κυτταρικής μεμβράνης, όπου οι παράγοντες SASP IL-1β και IL-33 απελευθερώνονται από τα ηπατικά αστερικά κύτταρα. Η IL-33 ενεργοποιεί τα ρυθμιστικά Τ κύτταρα που καταστέλλουν την ανοσολογική απόκριση, επιταχύνοντας την ανάπτυξη καρκίνου.

Τα συμπτώματα της μακράς Covid επηρεάζουν και τους εμβολιασμένους

Long Covid: . Μια μελέτη στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον στο Σεντ Λούις και το Σύστημα Υγείας Βετεράνων Υποθέσεων του Σεντ Λούις υποδεικνύει ότι ο εμβολιασμός από μόνος του μπορεί να μην είναι αρκετός για να σταματήσει την ανακάλυψη λοιμώξεων COVID-19 και να αποτρέψει τη μακροχρόνια COVID-19.

Μέχρι 30/6 οι αιτήσεις για τους 26 Βρεφονηπιακούς Σταθμούς ΔΥΠΑ

ΔΥΠΑ: Μέχρι την Πέμπτη 30 Ιουνίου και ώρα 23:59, μπορούν οι δικαιούχοι γονείς και κηδεμόνες να υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση για εγγραφές και επανεγγραφές βρεφών-νηπίων στους 26 Βρεφονηπιακούς Σταθμούς της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης για τη σχολική χρονιά 2022- 2023.

Οι πολιτικοί ζουν περισσότερα χρόνια από τον γενικό πληθυσμό

Νέα μελέτη: Μεγάλο το χάσμα στο προσδόκιμο ζωής μεταξύ ομάδων ελίτ και γενικού πληθυσμού. Νέα μελέτη, διαπιστώνει ότι από τον 20ο αιώνα, οι πολιτικοί έχουν αυξανόμενο πλεονέκτημα επιβίωσης συγκριτικά με τον γενικό πληθυσμό. Για παράδειγμα, στη γειτονική Ιταλία ο μέσος πολίτης είχε 2,2 φορές περισσότερες πιθανότητες να πεθάνει μέσα στον επόμενο χρόνο από ό,τι ένας πολιτικός της ίδιας ηλικίας και φύλου.