Ψυχική Υγεία

Κολύμβηση: Το κολύμπι ως απαραίτητο συμπλήρωμα στη θεραπεία των ψυχικών παθήσεων [vid]

Κολύμβηση: Το κολύμπι ως απαραίτητο συμπλήρωμα στη θεραπεία των ψυχικών παθήσεων [vid]

Κολύμβηση: Ένας στους τέσσερις ανθρώπους στο Ηνωμένο Βασίλειο αντιμετωπίζει πρόβλημα ψυχικής υγείας κάθε χρόνο σύμφωνα με το φιλανθρωπικό ίδρυμα Mind. "Όλοι γνωρίζουμε ότι η άσκηση όπως το κολύμπι κάνει καλό στο σώμα μας. Ωστόσο, η σωματική υγεία και η ψυχική μας υγεία είναι στενά συνδεδεμένες και γνωρίζουμε από το δικό μας πρόγραμμα Get Set to Go ότι η σωματική δραστηριότητα μπορεί επίσης να είναι πολύ ευεργετική για την ψυχική μας υγεία», δήλωσε ο Hayley Jarvis, επικεφαλής φυσικής δραστηριότητας στο πρόγραμμα.

Το κολύμπι μόλις μία φορά κάθε δύο έως τρεις εβδομάδες διευκολύνει τα συμπτώματα της κατάθλιψης και του άγχους για 1,4 εκατομμύρια Βρετανούς, σύμφωνα με μια δημοσκόπηση του You Gov από την Swim England. Τέσσερις χιλιάδες Βρετανοί κολυμβητές σε εθνικό επίπεδο με διαγνωσμένα προβλήματα ψυχικής υγείας συμμετείχαν στη μελέτη και τα αποτελέσματα επεξεργάστηκαν ώστε να αντικατοπτρίζουν τον πληθυσμό του Ηνωμένου Βασιλείου.

Περίπου 3,3 εκατομμύρια Βρετανοί κολυμβητές με κατάθλιψη και άγχος κολυμπούσαν στην πισίνα τουλάχιστον μία φορά το δεκαπενθήμερο ή κάθε τρεις εβδομάδες. Περισσότεροι από 400.000 κατάφεραν να μειώσουν τις επισκέψεις σε γιατρό ή να μειώσουν τη φαρμακευτική αγωγή εξαιτίας της τακτικής βουτιάς στην πισίνα. Το 43 % ανέφερε ότι το κολύμπι τους έκανε πιο ευτυχισμένους, ενώ περισσότερο από το ένα τέταρτο έχουν περισσότερα κίνητρα για να ολοκληρώσουν καθημερινές εργασίες και το 15 % είπε ότι η ζωή ήταν πιο διαχειρίσιμη. “Τα ευρήματα αυτά είναι πολύ ενθαρρυντικά και υποστηρίζουν τη δουλειά μας για τη δημιουργία μαθημάτων άσκησης στο νερό που οι γιατροί και οι επαγγελματίες υγείας μπορούν να συστήσουν σε άτομα με προβλήματα ψυχικής υγείας”, δήλωσε η Elaine McNish, επικεφαλής υγείας και ευεξίας της Swim England.

Ένας στους τέσσερις ανθρώπους στο Ηνωμένο Βασίλειο αντιμετωπίζει πρόβλημα ψυχικής υγείας κάθε χρόνο σύμφωνα με το φιλανθρωπικό ίδρυμα Mind. “Όλοι γνωρίζουμε ότι η άσκηση όπως το κολύμπι κάνει καλό στο σώμα μας. Ωστόσο, η σωματική υγεία και η ψυχική μας υγεία είναι στενά συνδεδεμένες και γνωρίζουμε από το δικό μας πρόγραμμα Get Set to Go ότι η σωματική δραστηριότητα μπορεί επίσης να είναι πολύ ευεργετική για την ψυχική μας υγεία», δήλωσε ο Hayley Jarvis, επικεφαλής φυσικής δραστηριότητας στο πρόγραμμα.

“Εάν είστε πιο δραστήριοι, υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι στις περισσότερες ηλικίες, υπάρχει μια τάση προς χαμηλότερα ποσοστά κατάθλιψης. Στην πραγματικότητα, μια μελέτη διαπίστωσε ότι αυξάνοντας τα επίπεδα δραστηριότητάς σας, αν ασκείστε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο κατάθλιψης έως και 30 τοις εκατό».  Η τακτική άσκηση θεωρείται απαραίτητο συμπλήρωμα για τους πάσχοντες από κατάθλιψη και άγχος. Σύμφωνα μάλιστα με μια μελέτη, τα οφέλη από έναν περίπατο για την ψυχική υγεία μπορούν να διαρκέσουν έως και επτά ώρες.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Blue spaces και η συμβολή τους στην ανθρώπινη υγεία

Κολύμβηση 101: Πώς να ξεκινήσετε το κολύμπι ως μέσο αυτοφροντίδας

Η αερόβια άσκηση που είναι κατάλληλη για κάθε ηλικία και επίπεδο φυσικής κατάστασης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μια σύντομη βόλτα στην παραλία μπορεί να βελτιώσει την ψυχική σας υγεία

Θάλασσα ψυχική υγεία: Μια νέα μελέτη από ερευνητές του Ινστιτούτου Παγκόσμιας Υγείας της Βαρκελώνης διαπίστωσε ότι ακόμη και ένας σύντομος περίπατος στην παραλία μπορεί να ωφελήσει τη συνολική ψυχική σας υγεία και να καταπολεμήσει την κατάθλιψη.

Το άγχος από την πανδημία COVID-19 προκαλεί τους millennials να αγωνίζονται με τη λήψη αποφάσεων

Τέλος, περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες των ΗΠΑ δήλωσαν ότι παλεύουν με τα σκαμπανεβάσματα της πανδημίας, με τους περισσότερους να έχουν μέσες βαθμολογίες ανθεκτικότητας και μόλις το 16% να έχουν υψηλές βαθμολογίες ανθεκτικότητας. Ωστόσο, συνολικά, η έρευνα διαπίστωσε ότι τα επίπεδα άγχους παραμένουν σταθερά και ότι οι ενήλικες των ΗΠΑ διατηρούν μια θετική προοπτική. Το εβδομήντα τοις εκατό ήταν βέβαιο ότι όλα θα πάνε καλά στο τέλος της πανδημίας και το 77% είπε ότι γενικά τα πήγαιναν καλά.

Γιόγκα για καλύτερη ψυχική και γνωστική υγεία

Αθλητισμός: Η γιόγκα ενισχύει μέρη του εγκεφάλου που παίζουν βασικό ρόλο στη μνήμη, την προσοχή, την επίγνωση, τη σκέψη και τη γλώσσα. Σκεφτείτε το σαν άρση βαρών για τον εγκέφαλο.

Όταν οι μισοί από τους γονείς, των οποίων τα παιδιά σκέφτονται να αυτοκτονήσουν, δεν έχουν ιδέα

Είναι οδυνηρό, ως γονέας, να παραδεχτείτε ότι το παιδί σας αγωνίζεται. Μπορεί να νιώθουμε ενοχές ή άγχος ότι ως γονείς έχουμε αποτύχει κατά κάποιον τρόπο. Αλλά στο τέλος της ημέρας, πρέπει να γνωρίζουμε ότι η ευημερία του παιδιού μας είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Και δεν χρειάζεται να ντρεπόμαστε να κάνουμε αυτές τις συζητήσεις και να λέμε ότι αγωνιζόμαστε.

Γιατί ποτέ δεν είμαστε «αρκετά μεγάλοι» για να ξεκινήσουμε ψυχοθεραπεία;

Όσο φρικτό κι αν είναι το πένθος, είναι αναπόφευκτο. Ένας καλός θεραπευτής μπορεί να είναι παρών ως στήριγμα, να σας βοηθήσει να επεξεργαστείτε τη θλίψη και τη λύπη – να επικυρώσει αυτά τα φυσιολογικά συναισθήματα και να σας στηρίξει.