ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Γαστρεντερικός Καρκίνος: Τι είναι ο γαστρεντερικός καρκίνος και πώς εντοπίζεται;

Γαστρεντερικός Καρκίνος: Τι είναι ο γαστρεντερικός καρκίνος και πώς εντοπίζεται;

Γαστρεντερικός Καρκίνος: Μελέτες αποκαλύπτουν ότι τόσο το άγχος όσο και η κατάθλιψη που σχετίζονται με τον στρεσογόνο τρόπο ζωής μας στην πόλη έχουν σημαντική συμβολή στη συχνότητα εμφάνισης θανατηφόρων κακοηθειών του γαστρεντερικού.

Στην πραγματικότητα, το να μην πίνουμε αρκετό νερό και να μην τρώμε αρκετές φυτικές ίνες, όπως φρούτα, λαχανικά και δημητριακά, μπορούν να αλλάξουν τις συνήθειες του εντέρου μας σε τέτοιο βαθμό που είναι αρκετός για να προκαλέσει καρκίνο του παχέος εντέρου. Μελέτες αποκαλύπτουν ότι τόσο το άγχος όσο και η κατάθλιψη που σχετίζονται με τον στρεσογόνο τρόπο ζωής μας στην πόλη έχουν σημαντική συμβολή στη συχνότητα εμφάνισης θανατηφόρων κακοηθειών του γαστρεντερικού (GI). Κατά συνέπεια, ο σωλήνας που έχει σχεδιαστεί για να αποστραγγίζει τα υπολείμματα των τροφίμων μας ως σκαμνί, στραγγίζει τις πολύτιμες ζωές μας.

Ενώ το υψηλό κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο δεν είναι υποχρεωτικό για την επίτευξη μιας υγιεινής διατροφικής συνήθειας, οι άνθρωποι προσκαλούν καρκίνους του γαστρεντερικού σωλήνα ξοδεύοντας χιλιάδες για το αλκοόλ και το κάπνισμα. Αν και απεικονίζεται στα πακέτα των τσιγάρων, το κάπνισμα δεν προκαλεί μόνο καρκίνο του πνεύμονα. μοιράζεται έναν πολύ ισχυρό δεσμό με καρκίνους του παχέος εντέρου, του παγκρέατος, του οισοφάγου (καταποτικός σωλήνας) και του στομάχου. Η υψηλή πρόσληψη πράσινων λαχανικών σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο καρκίνου του εντέρου, ενώ η υψηλή πρόσληψη βιταμίνης C σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο καρκίνου του στομάχου. Υπάρχουν καλές ενδείξεις ότι η λήψη επαρκούς ποσότητας ασβεστίου και βιταμίνης D μπορεί να βοηθήσει στην προστασία από τον καρκίνο του παχέος εντέρου. Καλές πηγές ασβεστίου περιλαμβάνουν γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, εμπλουτισμένα φυτικά γάλατα, ξηρούς καρπούς, φασόλια και χόρτα. Καλές πηγές βιταμίνης D περιλαμβάνουν τα αυγά, τα λιπαρά ψάρια και τα εμπλουτισμένα γαλακτοκομικά προϊόντα. Ωστόσο, τα συμπληρώματα μπορούν να βοηθήσουν στην κάλυψη των κενών, αλλά δεν πρέπει να αντικαθιστούν την πραγματική τροφή ή μια υγιεινή διατροφή. Η αποφυγή των κόκκινων, αλατισμένων και καμένων κρεάτων έχει αποδειχθεί ευεργετική.

Το να στοχεύετε μόνο σε τριάντα λεπτά άσκησης κάθε μέρα μπορεί να αλλάξει το αξιολύπητο πεπρωμένο σας. Εάν μόλις ξεκινάτε, ξεκινήστε σιγά-σιγά πριν χτίσετε έως και 30 λεπτά. Ο καθιστικός τρόπος ζωής μπορεί να σας βάλει σε κίνδυνο για καρκίνους του γαστρεντερικού. Το υπερβολικό βάρος και η παχυσαρκία είναι σημαντικοί παράγοντες κινδύνου για καρκίνο του στομάχου και του παχέος εντέρου, ο τελευταίος ιδιαίτερα στους άνδρες. Η αμέτρητη κατανάλωση αντιόξινων και η λήψη παυσίπονων όπως η ασπιρίνη, η ιβουπροφαίνη και η δικλοφενάκη, ανεξάρτητα από τη συμβουλή του γιατρού σας, μπορεί επίσης να διευρύνει τον δρόμο προς τον καρκίνο του στομάχου.

Η διαδικασία του καρκίνου είναι μια πολυετής διαδικασία πολλαπλών σταδίων που τις περισσότερες φορές ξεκινά με χρόνια γαστρίτιδα. Η συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων καρκίνου του στομάχου, δηλαδή περίπου το 60% σχετίζεται με βακτηριακή λοίμωξη (H. pylori). Αν και εξακολουθεί να αποτελεί πεδίο συζήτησης και διαμάχης, η εξάλειψη του ίδιου προλαμβάνει τον καρκίνο του στομάχου σε κάποιο βαθμό. Επί του παρόντος, στη χώρα μας, η κυβέρνηση δεν εφαρμόζει κανένα πρόγραμμα προσυμπτωματικού ελέγχου για τον καρκίνο του γαστρεντερικού. Ωστόσο, εάν είστε 45 ετών και άνω με θετικό οικογενειακό ιστορικό και αλλοιωμένες συνήθειες του εντέρου που εκκρίνετε ειδικά μαύρα κόπρανα, έχετε υπερβολική διάρροια ή δυσκοιλιότητα προγραμματίστε κολονοσκόπηση αφού συμβουλευτείτε τον οικογενειακό σας γιατρό – μια εξέταση ανίχνευσης που ελέγχει για πολύποδες προτού μετατραπούν σε καρκίνωμα του παχέος εντέρου. Καρκίνος.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Από το 2010 έως το 2019 παρατηρήθηκε αύξηση της επίπτωσης των καρκίνων πρώιμης έναρξης στις ΗΠΑ.

Υπάρχει σύνδεση μεταξύ του μικροβιώματος του εντέρου μας και της ψυχικής υγείας;

Οι καρκίνοι αυξάνονται μεταξύ των Αμερικανών κάτω των 50 ετών

Αλλαγές σε καθημερινές συνήθειες για επίπεδη κοιλιά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα οφέλη των αποξηραμένων σύκων όταν τρώγονται με άδειο στομάχι

Αποξηραμένα σύκα: Τα αποξηραμένα σύκα με άδειο στομάχι προσφέρουν μια σειρά από οφέλη για την υγεία, όπως η βελτίωση της πέψης, η ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και η διατήρηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

Κρίση υγείας στο εργατικό δυναμικό: Γιατί είμαστε τόσο ασθενείς;

Κρίση υγείας στο εργατικό δυναμικό: Συνολικά, εκτιμά ότι σχεδόν το ένα πέμπτο του πληθυσμού σε ηλικία εργασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο έχει αυτό που αποκαλεί μια κατάσταση περιορισμού της εργασίας. 

Είναι το μήλο φίλος της εγκύου και του εμβρύου;

Μήλα εγκυμοσύνη: Πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, τα μήλα μπορούν να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε την ενέργειά σας, να υποστηρίξετε την ανάπτυξη του μωρού σας και να σας κρατήσουν χορτάτες μεταξύ των γευμάτων.

Βασικά σημάδια για την αναγνώριση ενός ναρκισσιστή

Ναρκισσισμός: Αναγνωρίζοντας τα σημάδια του ναρκισσισμού, μπορείτε να προστατεύσετε τον εαυτό σας από πιθανή χειραγώγηση και να διατηρήσετε πιο υγιείς σχέσεις βασισμένες στον αμοιβαίο σεβασμό και την ενσυναίσθηση.