Επιστημονικά Νέα

Πως θα καμφθούν οι ανησυχίες των ασθενών για το on line σύστημα υγείας

healthweb.gr | Ειδήσεις όπως είναι.
  Tα τελευταία χρόνια, η βιομηχανία της υγειονομικής περίθαλψης αντιμετωπίζει δραματικές αλλαγές στον τρόπο που παρέχεται, παρακολουθείται και μετράται. Παρατηρείται εξέλιξη που απέχει από τα γραπτά διαγράμματα τα οποία αντικαθίστανται σταδιακά στην ψηφιακή εποχή από την τεχνολογία. Συμβαδίζοντας με τις βιομηχανίες, όπως τραπεζικές, λιανικής και υπηρεσιών τροφίμων, η on-demand υγειονομική περίθαλψη κερδίζει έδαφος, δίνοντας στους […]

 

Tα τελευταία χρόνια, η βιομηχανία της υγειονομικής περίθαλψης αντιμετωπίζει δραματικές αλλαγές στον τρόπο που παρέχεται, παρακολουθείται και μετράται. Παρατηρείται εξέλιξη που απέχει από τα γραπτά διαγράμματα τα οποία αντικαθίστανται σταδιακά στην ψηφιακή εποχή από την τεχνολογία. Συμβαδίζοντας με τις βιομηχανίες, όπως τραπεζικές, λιανικής και υπηρεσιών τροφίμων, η on-demand υγειονομική περίθαλψη κερδίζει έδαφος, δίνοντας στους ασθενείς τη δυνατότητα να προγραμματίσουν ραντεβού, live-chat με τους παρόχους υγείας και ηλεκτρονική συνταγογράφηση μέσω των εφαρμογών στα κινητά. Ωστόσο, υπάρχουν κίνδυνοι στον κυβερνοχώρο και ιδίως για τόσο ευαίσθητα θέματα όπως τα δεδομένα των ασθενών και του νοσοκομείου τα οποία είναι ευάλωτα σε πιθανές  κυβερνοεπιθέσεις.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη διαδικτυακή έρευνα που διεξήχθη από τον Harris Poll για λογαριασμό του Πανεπιστημίου Phoenix το 72 % των ενηλίκων στις ΗΠΑ δήλωσε ότι “ανησυχεί γιατί τα onlineαρχεία της υγείας του είναι ευάλωτα σε κυβερνοεπιθέσεις”.  

Πέντε συμβουλές που θα κάμψουν τις ανησυχίες των ασθενών

Οι επαγγελματίες του κλάδου της υγείας του παρέχουν πέντε χρήσιμες συμβουλές που θα κάμψουν τις ανησυχίες των ασθενών σε σχέση με την ψηφιακή εποχή.

  1. Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία για την ενίσχυση της φροντίδας του ασθενούς.

Η τεχνολογία έχει κάνει την ιατρική πιο αποτελεσματική και ως εκ τούτου, ανεβάζει τον πήχη για τους επαγγελματίες του τομέα της υγείας σε σχέση με την ποιότητα της ιατρικής φροντίδας στους ασθενείς τους. Τα συστήματα αυτά επιτρέπουν στους επαγγελματίες του κλάδου να έχουν απτά στοιχεία στα χέρια τους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να προσδιορίσουν καλύτερα τις σωστές λύσεις την κατάλληλη στιγμή, για τους ασθενών. Επίσης, παρέχεται ευκολότερα εξατομικευμένη προσέγγιση για τον κάθε ασθενή προσωπικά.

  1. Αναγνωρίστε την πηγή των ανησυχιών των ασθενών

Οι ασθενείς είναι επίσης καταναλωτές. Ενώ θέλουν να έχουν πρόσβαση στις ψηφιακές πληροφορίες, θέλουν επίσης να διασφαλιστεί ότι οι πληροφορίες αυτές είναι ασφαλείς. Είναι σημαντικό να ακούσουμε τις ιστορίες των ασθενών σχετικά με τις εμπειρίες τους για τα θέματα ασφάλειας, πρόκειται για δεδομένα που σχετίζονται με τον τομέα της υγείας, ή άλλο κλάδο.

  1. Απαιτείται εκπαίδευση του νοσηλευτικού προσωπικού στην τεχνολογία

Είναι απαραίτητο το προσωπικό που ασχολείται με την  υγειονομική περίθαλψη, να γνωρίζει καλά τα θετικά και τα αρνητικά του διαδικτύου. Γιατί μόνο έτσι θα επιτυγχάνει την εξυπηρέτηση των ασθενών και θα μπορέσει να αποκτήσει ηγετικές ικανότητες, απαραίτητες για την επιτυχία των αυριανών επικεφαλής της υγειονομικής περίθαλψης.

  1. Κάντε τη διαφάνεια κανόνα.

Απαιτείται η ικανότητα να διατηρηθούν αυθεντικά στοιχεία, με διαφανείς και ασφαλείς διαύλους επικοινωνίας με τους ασθενείς. Η  ηγεσία της υγειονομικής περίθαλψης πρέπει να αναπτύξει τις πολιτικές και τα συστήματα που θα την καθοδηγούν  στην κατεύθυνση αυτή και θα διευκολύνουν τη χρήση των  παρόχων της από την τεχνολογία.

  1. Επένδυση σε μέτρα ασφαλείας.

Πληρώνετε για το επίπεδο ασφάλειας των δεδομένων που παίρνετε: Όταν η υποστήριξη του λογισμικού είναι υψηλής ποιότητας, τα συστήματα υγείας είναι λιγότερο επιρρεπή στην  παραβίαση δεδομένων. Είναι υψίστη ευθύνη να διατηρηθεί η εμπιστοσύνη των ασθενών και να υιοθετηθούν  πρωτόκολλα και συστήματα που μπορούν να τους παρέχουν τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας και φροντίδας.